Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Uw naar Uithoorn (Noord Holland) ik naar 5 kamer eengezinswoning maakt niet uit waar

Gepost door Thamara 
Uw naar Uithoorn (Noord Holland) ik naar 5 kamer eengezinswoning maakt niet uit waar
11 juni 2011 18:41
weg



2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 20/06/2011 09:11 door Thamara.
Re: Uw naar Uithoorn (Noord Holland) ik naar 5 kamer eengezinswoning maakt niet uit waar
16 juni 2011 16:04
Wij staan ook open voor driehoek ruil!!
Wij wonen in Dongen Noord Brabant.in een hoekhuis met 4 slaapkamers en een voor en achtertuin. In de achtertuin nog een berging van 6x3m. Scholen en winkels op loopafstand. Geen overburen en voldoende parkeergelegenheid. Stuurt u een mail terug of u eventueel interesse heeft?
Met vriendelijke groet,

Jaap
beste tamara
ik woon in zevenaar tussen woning 5kamer zolder fast trap alles netjes wil je woning ruilen mij even bellen 0683599527 gr uslu
Sam
Re: Uw naar Uithoorn (Noord Holland) ik naar 5 kamer eengezinswoning maakt niet uit waar
21 juli 2011 19:10
Ik heb een woning in Amsterdam Nieuw-west Slotervaart.
Een begane grond woning 4 kamers, beneden woonkamer, wc, keuken, berging/schuur en een achtertuin.
Boven 3 slaapkamers douche en daar boven een zolder kan je ook als slaapkamer inrichten.
Huur is 570 en huursubsidie is mogelijk.
Verder is het een hele rustige kindvriendelijke buurt, om de hoek buslijn, 5 min lopen tram en treinstation. Winkels met 10 min. loop afstand.

Ik zoek een 4 of 5 kamer eengezinswoning of flat 1e en 2e misschien ook 3e of 4e maar dan met lift in Zuid-Holland Den haag, Delft, Leidschendam, Rijswijk of Voorburg.


Interesse kunt u mij mailen via samirasaji@hotmail.nl of bellen 06-43156139 graag met nummer bellen.
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: