Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

* * * WONINGRUIL TIEL e.o. * * *

Gepost door Franny 
* * * WONINGRUIL TIEL e.o. * * *
20 april 2011 12:42
Gezocht: Wij zijn op zoek naar een hoekwoning (met plaats voor een garage/carport) in de gemeente Tiel of in de nabije omgeving van Tiel i.v.m. school van kind.
Huur ongeveer 600,-

Aangeboden: Een hoekhuis in Tiel (huur 450,-), Rauwenhof. Zeer grote achtertuin van 11x7. Zeer veel gezinnen met kinderen, scholen en winkelcentrum op loopafstand.
Zeer veel groen en speeltuintjes.


Dus, hebt u of weet u iemand die een hoekwoning heeft in Tiel of nabije omgeving?

Mail dan meteen naar mijnplekonderdezon@live.nl en verras ons!
P.S. 3hoeksruil is ook een mogelijkheid.



2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 13/06/2011 13:14 door Franny.
Re: * * * WONINGRUIL TIEL e.o. * * *
28 april 2011 08:05
Gezocht: Wij zijn op zoek naar een hoekwoning (met plaats voor een garage/carport) in de gemeente Tiel of in de nabije omgeving van Tiel i.v.m. school van kind.
Huur ongeveer 600,-

Aangeboden: Een hoekhuis in Tiel (huur 450,-), Rauwenhof. Zeer grote achtertuin van 11x7. Zeer veel gezinnen met kinderen, scholen en winkelcentrum op loopafstand.
Zeer veel groen en speeltuintjes.


Dus, hebt u of weet u iemand die een hoekwoning heeft in Tiel of nabije omgeving?

Mail dan meteen naar mijnplekonderdezon@live.nl en verras ons!
P.S. 3hoeksruil is ook een mogelijkheid.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 13/06/2011 13:13 door Franny.
goeden dag:
ik heb meschien intresse voor u woning ik heb zelf een geziens woning een hoek woning met 4 slaapkamers en een grote achtertuin en een eigen oprit waar je twee autos kwijt kunt en heel goed verzorgd huis binnen alles nieuw en buiten heelnetjes bij gehouden ik heb ook een zolder en een kelder kuiken en de hal met mooie tegels ik ben opzoek ivm met het werk in tiel ik ben werkzaam bij mol cargo in tiel voor reactie graag bellen op dit nummer 061751671
vrindelijke groet.
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: