Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

woning ruilen van delft naar??????

Gepost door lys 
Ik zoek een ruime woning liefst met zolder
waar?
in een rustige omgeving
bossen,park,kindvriendlijk,rustig,weide,boerderijen,weilanden.
in ieder geval waar het veilig is voor mijn kids en waar ze rustig kunnen opgroeien in een mooie omgeving

wat bied ik een ruime woning in Delft
gaat om een tussenwoning 5kmr waarvan 4 slaapkamers ruime badkamer ruime voortuin en grote ahtertuin
een berging die je zowel van binnen als vanbuiten kan bereiken wc beneden en wc boven.
een open keuken met woonkamer van 50m2 dus heel ruim.
gehele woning heeft een lichtgrijze soort van tegels maar dan van laminaat.
we hebben geen huisdieren en er wordt binnen niet gerookt.

we hebben een inbouw keuken met inbouw koelkast combi magnetron,vaatwasser, bijpassende barkrukken omdat het een grote u keuken is hebben we aan 1 kant een soort van bar. is hoogglans wit/zwart.

school op 2 min lopen voorzieningen op loopafstand.
heel leuke buurt mar fijne buren maar ik wil iets anders. het is een leuke fijne buurt , met veel kinderen
heb je iets fijns en groots voor mij neem dan contact op.
graag een ruime woning geen flat,portiek,maisonnette een eensgezinswoning.
Re: woning ruilen van delft naar??????
05 april 2011 10:46
Hallo,

Wij hebben in Ede,(gelderland een hele grote eengezinswoning. Waarvan 4 slaapkamer en grote zolder met vaste trap.
Hele mooie ,schone en vooral kindvriendelijke buurt. Voorzien van veel speeltuinen en parken. 3 verschillende basis scholen in de buurt en overdekt winkel centra op 5 min. afstand. Verder openbaar vervoer op 3 min afstand.

Als het u wat lijkt hoor ik het graag.

mvg
lys
Re: woning ruilen van delft naar??????
05 april 2011 11:01
hoi,
nee bedankt
gr
Re: woning ruilen van delft naar??????
05 april 2011 11:04
Re: woning ruilen van delft naar??????
15 april 2011 00:57
Hallo,
Heeft u belangstelling in een ruime eensgezinswoning in Rijssen een stadje in Overijssel? we hebben een eensgezinswoning met 4 slaapkamers, ruime zolder met vlizotrap, grote voor en achtertuin, alle voorzieningen zijn op loop/fietsafstand en de straat uit en je staat in het bos, veel wandel en fietsmogelijkheden en een gezellige kinderrijke buurt.
mvrgr Loes
Re: woning ruilen van delft naar??????
15 april 2011 08:01
Hallo,

ik heb eengezinswoning in Hoorn in een hele rustige maar leuke buurt.geen voor buren maar een leuke speeltuintje voor de deur.alles op loop afstand.voor en achter tuin.schuur.woonkamer,keuken,wc zijn beneden en boven is een ruime douche met wc en 3 slaapkamers.met een vaste trap kan je naar een grote zolder waar kun je een 4de slaapkamer van maken.huur is 556 euro en hur subsidie mogelijk.
alleen ik heb zelf geen interesse in een woning in Delft maar ben op zoek naar een driehoeks ruil.Ik wil graag naar Amsterdam.west,nieuw west,oud west.
ik hoor van u als u interesse in dit optie heeft.


mvg,
azer
wilt u naar st.willebrord? ik hoor het graag van u! ik woon echt in een boerendorp!!!

Mvg,
Nadine
Hallo

Ik heb een mooie grote hoek eengezinswoning met 4 slaapkamers waarvan 1 op de zolder
voor en een achtertuin grote badkamer met 2 wc's in zoetermeer
Voor meer informatie kunt u mij bellen
Mijn telnum is 06-33100214

Mvg
Sara
hallo ik woon in zevennar ik wil graag ruilen hebt u intrasse ik heb een gezingswoning 3 salaapkamer+4de kamer zolder fast trap ik wil graag zelfde groot ruillen gr uslu
Sam
Re: woning ruilen van delft naar??????
22 juli 2011 04:58
hoi,

Zou je misschien wat meer info kunnen mailen, hoeveel kamers bent u opzoek naar, maximale huurprijs.
Ik zelf woon in Adam Nieuw west begane grond 4 kamers en zolder kan je 5 van maken met achtertuin.
Huur is 572 een hele rustige buurt daarom wil ik er juist ook verhuizen begin het saai te vinde zo stil en rustig verder speeltuintjes achter het huis basisschool, bus is 2 starten verder winkels heb je met 5 min loopafstand.

IK hoor wel van uw als u geinteresseerd bent.
Hallo,

Ik ben geintereseerd op uw advertentie van woningruil.
Ik woon zelf in Wijchen dat is zo'n 15 KM van Oss en 10 KM van Nijmegen vandaan.
Heb zelf een eengezinswoning 4 kamers waarvan 3 slaapkamers alle 3 slaapkamers hebben ingebouwde kasten en is voorzien van zeil, woonkamer is voorzien van laminaat. ik heb voor- en achtertuin in achtertuin heb je schuur, ik heb dichte keuken, kelder zolder bereikbaar met flizotrap.
Ik woon in e'n vriendelijke omgeving leuke buren, vlakbij het centrum alles op loopafstand, winkelcentrum, gemeente, openbaar vervoers, scholen, kinderopvang's etc.
Ik wil graag verhuizen in de omgeving van Rotterdamvanwege de studie van me dochter.
Mocht u geintereseerd raken en verdere vragen hebben of foto's willen bekijken dan hoor ik het heeel erg graag.
Beste Lys, voordat ik een heel verhaal schrijf over mijn huis en de ligging (in Overijssel) ervan, zou ik eerst graag willen weten of deze advertentie nog van toepassing is en of je nog steeds op zoek bent?

Ik wacht je reactie af en met vriendelijke groet, I.Veerkamp
Re: woning ruilen van delft naar??????
27 oktober 2011 15:52
hallo

ik heb een mooien huis in almere buiten
ik heb 4 slaapkamers en een vasten trap naar de zolder met twee kamers

Ik wacht je reactie af en met vriendelijke groet
beste lys.

ik heb een mooi 4 kamers maisonnette woning in het hartje den haag centrum,alles is in de buurt,winkels,ziekenhuis huisartenpraktijk,markt en openbaarvervoer in de buurt.alles wat maar kan noemen.

mocht je interesse hebben kan je me mailen leila7171@hotmail.com


met vriendelijke groet leila
goedemorgen!

Zou Leiden iets voor u kunnen zijn? Hier is ons woning [#$%&] . Graag hoor ik het, en wie weet!

Groet Ferry
lys Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ik zoek een ruime woning liefst met zolder
> waar?
> in een rustige omgeving
> bossen,park,kindvriendlijk,rustig,weide,boerderije
> n,weilanden.
> in ieder geval waar het veilig is voor mijn kids
> en waar ze rustig kunnen opgroeien in een mooie
> omgeving
>
> wat bied ik een ruime woning in Delft
> gaat om een tussenwoning 5kmr waarvan 4
> slaapkamers ruime badkamer ruime voortuin en grote
> ahtertuin
> een berging die je zowel van binnen als vanbuiten
> kan bereiken wc beneden en wc boven.
> een open keuken met woonkamer van 50m2 dus heel
> ruim.
> gehele woning heeft een lichtgrijze soort van
> tegels maar dan van laminaat.
> we hebben geen huisdieren en er wordt binnen niet
> gerookt.
>
> we hebben een inbouw keuken met inbouw koelkast
> combi magnetron,vaatwasser, bijpassende barkrukken
> omdat het een grote u keuken is hebben we aan 1
> kant een soort van bar. is hoogglans wit/zwart.
>
> school op 2 min lopen voorzieningen op
> loopafstand.
> heel leuke buurt mar fijne buren maar ik wil iets
> anders. het is een leuke fijne buurt , met veel
> kinderen
> heb je iets fijns en groots voor mij neem dan
> contact op.
> graag een ruime woning geen
> flat,portiek,maisonnette een eensgezinswoning.


Is dit wat voor u [#$%&] , graag hoor ik uw reactie !smiling smiley

Ferry
Re: woning ruilen van delft naar??????
17 november 2011 15:10
hoi,'
allemaal bedankt maar geen interesse.sorry

Mischien heb ik interesse in jou woning Sara. kan je me terugmailen?
groetjes allemaal
ik wil graag naar delft.zelf kom ik van oudenbosch in (NOORD-BRABANT)voor meer informatie bel me gerust 0617583845.
Gepost door: jos ()
Datum: 28 april 2011 12:28






hallo,

Ik heb een 5 kamer eengezinswoning met vrije uitzicht.
Je kijkt vlak tegen het weiland op waar je de schaapjes ziet.
Er is parkeergelegenheid aan de voorzijde.
Een grootte voortuin 20m2en achtertuin 85m2.
Ik heb een woonkamer met open keuken kom je op 39 m2.
Slpkamers van 14,13,12,10m2.
Badkamer met 2de wc.
De 4de kamer is met vaste trap naar de zolder.
Scholen op loop afstand van 3 min en centrum ben je er binnen 10min.
Parkvoorzieningen aanwezig, sportgelegenheden dichtbij.
Wil je heerlijk tot rust komen , dan zit je hier op de juiste plek.
Heerlijk genieten van de natuur en bosrijke omgevingen.
Waar je de konijntjes heen en weer ziet gaan.
Wil je lekker een kopje koffie drinken waar je met rust tegen het water aan kan kijken.
Of gewoon een heerlijke wandeling maken langs het water.
Waar de kinderen een gezellig dagje water pret kunnen hebben, of met het zand kunnen spelen.
Schelpjes zoeken, kleine krabjes bekijken.
Waar vind je zo'n fijne,lekkere ,heerlijke rust!!
Dat vind je in hartje Zeeland.
Heeft u enigzins interessen om te ruilen dan kunt u me altijd bellen op het nummer :0649814546.

Vriendelijke groet.
HAALO IK WOON IN ZWIJNDRECHT IK HEB engzenwoon 4 kamer voortuin achtertuin mooi beuurt alles jij wel mijn bellen 0684434273
hallo ik wonen en scherpenzeel GLD en gezinhuis en gerod woonkamer en 3 slabkamer en gerod zolder woor tuin en achter tuin
hallo ik ben farhiya ik woon in delft ik woon huis huur 5kamer 4slaap kamer 1woon kamer 4de verdieping zonder lift
Wel eens gedacht m je woning aan te melden op www.ruilenverhuis.nl.
Daar kunje na aanmelding zoeken in aanbod, in de gewenste buurten en ook in de kenmerken van de door andere gewenste woningen. Of zoek via google kaarten naar aanbod, buurten, makelaars, stylistes, verhuisbedrijven, notarissen. kortom indien je van woning wil ruilen is www.ruilenverhuis.nl de website hiervoor.
Wij wonen in Hoogeveen dat is minder dan een half uurtje naar GRONINGEN
En het is 10 min. met de fiets naar het centrum en we hebben ook gewoon een paar winkels en scholen in de buurt op afstand van 5 minuten lopen,
Verder hebben we een gerenoveerde nieuwe huis met 2 wc,s vaste trap naar zolder behang en verf is ook allemaal nieuw en we hebben ook een nieuwe keuken
en het huis is 95 m2 en het is een hoekwoning,
Maar het heeft nog wel een paar kleine werkjes voor de rest is het oke,
En we wonen zo een acht maanden hier en het is pas net gerenoveerd dus de foto,s via google maps zijn nog oude foto,s
Diverse mensen uit omgeving delft zijn ook daar beschikbaar.
Re: woning ruilen van delft naar??????
10 april 2012 08:30
ps.

Heb al een paar mensen gezien die interesse hebben in mijn woning en ik wel in die van hun.
Nu zijn er even wat aanpassingen aan mijn woning gedaan door de woningbouw.

Geen huurschuld
gezamelijk inkomen vanaf.34,000.
huur wordt voor de nieuwe bewoners 861, dit wordt een vrije sector woning. dus geen huurtoeslag meer mogelijk voor de woning.

Ik ben nog altijd wel op zoek naar een soortgelijke woning, in een rustige omgeving, bos, weilanden ect.
Heb je dat en denk je in aanmerking te komen voor mijn woning dan kan je pers reageren door mij een email te sturen gaat wat makkelijker, omdat ik soms terug reageer op de site en niks meer te hore krijg en via de email gata t wat makkelijk

Ik hoor het wel.
Lees dus goed de advertentie om teleurstellingen te voorkomen
gr
Wel eens gedacht om uw woning en uw wensen aan te melden via www.ruilenverhuis.nl ?
hallo,

ik woon in alphen aan den rijn .
ik wil graag naar delft gaan wonen .

dit is mijn 06-26331060
RBij www.ruilenverhuis.nl kunt u zoeken wie er naar alphen wil verhuizen en wat ze dan zelf aanbieden voor woning.
Uiteraard kunt u ook in het aanbod zoeken wie er een mooie woning in delft heeft en waar die mensen dan heen willen verhuizen. Kortom, na het aanmelden van uw woning krijgt u het recht om te kunnen zoeken op de ledensite van ruil en verhuis. Interesse, schrijf uw woning dan zsm in via www.ruilenverhuis.nl
Ben je nog geïnteresseerd ?

Groetjes,
Samira
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: