Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

HOE MOEILIJK IS HET OM EEN MAIL TE STUREN

Gepost door frank 
HOE MOEILIJK IS HET OM EEN MAIL TE STUREN
27 maart 2011 13:45
Als je een mail stuurt vewacht je dat je een reactie terug krijgt nou vergeet het maar als je reageert op een woningruil krijg je geen reactie terug mensen het is een kleine moeite om een mail te sturen.

frankscooter@gmail.com
Hedgehog
Re: HOE MOEILIJK IS HET OM EEN MAIL TE STUREN
27 maart 2011 13:53
Ja.... Dit is wel een hele goede vraag!!!
chantal
Re: HOE MOEILIJK IS HET OM EEN MAIL TE STUREN
27 maart 2011 15:41
Ik maak bijna hetzelfde mee.. Ik heb iemand gevonden die wilt ruilen maar hoor helemaal niks
van diegene en als wij bellen hoor je steeds het komt goed.. Pfff je word er zo moe van allemaal


groet
nathalie
Re: HOE MOEILIJK IS HET OM EEN MAIL TE STUREN
27 maart 2011 21:59
ben benieuwd of iemand wél een succesverhaal heeft over woningruilen, want mij lukt het ook al heel lang niet..
Dit komt mij bekend voor. Ik maak veel mee. Mensen die niet eens het fatsoen hebben om te reageren als ik een mail gestuurd heb ook al vraag ik vriendelijk als ze geen interesse hebben ook te reageren. Maar ook dat mensen al verhuisd zijn en hun advertentie niet verwijderen en zal je zeggen ze staan er nog steeds op ook al zijn ze dus verhuisd. Maar ook mensen die zeggen interesse te hebben en dus meerdere malen zeggen dat het goed is maar zodra ik ze bel voor een afspraak is het ineens niet goed en willen ze liever niet ruilen (was in dit geval voor een driehoeksruil). Maar goed ik blijf moed houden. Heb inmiddels weer mensen die serieus geïnteresseerd zijn alleen twijfel ik dus doordat het huis nogal rommelig eruit ziet en de tuin veel onderhoud vergt en dat terwijl mijn huis er netjes uit ziet en ook mijn tuin toonbaar is. Maar goed ik ga eerst maar eens kijken, misschien denk ik er dan anders over. Het is wel de plaats waar ik graag heen wil dus soms moet je er wat voor over hebben vind ik.
Ik wens jullie verder succes met het vinden van een geschikte ruilpartner.
Re: HOE MOEILIJK IS HET OM EEN MAIL TE STUREN
23 juli 2011 12:24
helemaal mee eens allemaal,
ik ben ook serieus op zoek naar een woning maar krijg helemaal geen antwoord,
de mensen nemen niet eens de tijd om je te antwoorden
als je een woning hier zet voor woningruil neem ik aan dat het wel de bedoeling SERIEUS te zijn
want er zijn mensen die er geen SPELLETJE van maken om iets goeds te vinden
dank u
Ohh zo herkenbaar het lijkt wel of ze het leuk vinden om bij mensen te kijken en dan alsnog zeggen dat ze niet willen!! En vooral niet terug mailen, dat is ook zo vervelend. Ik snap mensen niet, als je niet wilt reageer dan ook niet, en geef de mensen geen valse hoop dat je wilt ruilen....
Datgene wat je zegt KLOPT ALS EEN BUS!!!! Niks aan te voegen en dit geldt ook bij andere woningruilsites, mensen die impulsief reageren en niet eens hebben nagedacht of het financieel kan, of na laatste contact(bezichtiging van mijn huis) ineens 6 tot 8 weken op vakantie zijn.... etecetera
Re: HOE MOEILIJK IS HET OM EEN MAIL TE STUREN
23 juli 2011 16:56
Het is om moedeloos van te worden. Behoorlijk frustrerend ook.

Wij willen ook heel graag verhuizen, en dat lukt niet zo 1 op 1 dus ga je zoeken naar een 3hoeksruil, ook dat valt niet mee. Ben nu al zover dat ik probeer een 4hoeksruil.

Je neemt de moeite om alles een beetje passend te maken, rekeninghoudend met de wensen zoals aantal slpkmrs en waar ze willen wonen gelijkwaardige woning of iets groter, en nog is het veelal niet goed genoeg. Ze willen er heel erg opvooruit gaan, enkelt gaat dat niet altijd. De woning moet netjes zijn en niet veel aan gebeuren. Kortom ze moeten zo kunnen verhuizen.

Mensen dat gaat nu eenmaal niet altijd en als het wel zo is heb je gewoon mazzel. En hoe graag en hoe vlot wil je dan eigenlijk verhuizen. Klussen moet je toch naar ieders eigen smaak.

Als ze nu ook nog allemaal de moeite nemen om een berichtje retour te suren weeten we tenminste waar we aan toe zijn. Kleine moeite, scheelt een hoop frustratie.

Wij zijn er wel serieus in en hopen snel te kunnen verhuizen van Velp (GLD) naar de omgeving van Beek + 10km in Limburg.

Echt heb er een dagtaak aan om telkens weer uit te zoeken en linken te leggen, maar geven niet op. Moet echt een keer gaan lukken


Imogen
Re: HOE MOEILIJK IS HET OM EEN MAIL TE STUREN
14 augustus 2011 14:01
hallo mensen
ja jullie hebben allemaal gelijk
ik ben ook bezig voor een woningruil maar lukt maar niet sta bijna op alle mogelijke site voor woningruil maar mag niet lukken
wij trekken helaas alleen mensen aan die ons belazeren zijn we bijna zo ver dat we kunnen teken en papieren inleveren bij woningbouw zeggen ze op het laast af
jammer maar heb het al drie keer meegmaakt
en ook al met 2 woningen die uitgewoond zijn
wij hebben echt geen eisen alleen drie slaapkamers en een achtertuin
en wij hebben helaas alleen een grote falt
maar ja bijna niemand wil naar een flat he helaas maar onze woning is niet uitgewoond moet alleen naar je eigen smaak gemaakt worden
als ik de mensen mail dan krijg ik bijna nooit wat op terug
wij wonen zelf in noordholland in alkmaar
10 minuten van de stad af met prachtig uitzicht over de stad alkmaar
mn mail is bokitasweet@hotmail.com

misschien bij intressen of als u iemand weet
wij zelf willen graag naar haarlem heemskerk beverwijk zandvoord of iets in die buurt

gr fam oostrom
troela
Re: HOE MOEILIJK IS HET OM EEN MAIL TE STUREN
15 augustus 2011 08:37
En dan niet te spreken over de woningbouwen die de huur belachelijk hoog maken zodat de woningruil óók niet door kan gaan!

Of de strenge regels in Amsterdam wat betreft het aantal vierkante meters!
Ikke
Re: HOE MOEILIJK IS HET OM EEN MAIL TE STUREN
22 augustus 2011 11:16
Ik wou even kwijt dat ik er schijtziek van wordt!!

Er zijn mensen (zoals ik) die WEL serieus zijn met woningruil.

OF reageer uberhaupt niet als je niet eens wil , OF stuur een mailtje...

Bah!!

Wordt er zo ook niet leuker op.
Re: HOE MOEILIJK IS HET OM EEN MAIL TE STUREN
05 oktober 2011 12:39
Ik had eindelijk na lang zoeken het perfecte huis gevonden. Zij wilden heel graag naar mijn huis. Verhoogt de woningbouw de huur met 140 euro. Ja, dan is het voor mij dus niet meer te doen. En als het nu een huis was waar de huur erg laag van was, dan snapte ik het nog. Maar het huis staat er pas drie jaar. De huur was al aan de hoge kant en dan nog. Pfffff.
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: