Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil U naar Amsterdam, Wij naar Amersfoort

Gepost door Chantal 
Woningruil U naar Amsterdam, Wij naar Amersfoort
21 februari 2011 16:28
Ik had al een bericht geplaatst, maar zat een foutje in..

Ik zoek liefst een 4 a 5 kamer eengezinswoning in Amersfoort..

Ik heb een 3 kamerwoning op de 3e verdieping in Amsterdam Oost, vlakbij het Centrum.. 2 slaapkamers, CV, dubbele beglazing, nieuwe keuken anno feb 2011
Veel ov, parken, scholen en winkels in de buurt..

Alle reacties welkom ook flats, portiekwoningen etc zolang het maar 3 slaapkamers heeft..

Groet Chantal

Liefst reactie op deze advertentie.. ander was fout
bent u ook bereid tot driehoeksruil?
is putten iets voor u?
Re: Woningruil U naar Amsterdam, Wij naar Amersfoort
22 februari 2011 11:12
Ben ook bereid om een driehoeksruil te doen, maar putten is niet echt wat we zoeken
Beste meneer/mevrouw,

Ik heb een eengezinswoning in Hoogkarspel, Gemeente Drechterland. Noord Holland.
Het is een ruime, lichte woning met een leuk aangelegde zonnige ruime tuin op het zuiden, een schuur en een achterom.
Voortuin is op het noorden.
Een ruime woonkamer {26,5m2} met een dichte keuken {7,5m2}, met toegang tot de tuin.
De gang met de voordeur, een grote voorraadkast, een deur naar de woonkamer {ook via de keuken is er een toegang naar de woonkamer}
en de wc met klein raampje en meterkast.
Op de eerste verdieping heb ik 3 slaapkamers waarvan twee groot {13m2 zuid + 11m2 noord} met vaste kasten en
een kleinere slaapkamer {5,5m2 zuid}, de badkamer met raampje en op de gang nog een ruime vaste kast.
Een vaste trap naar de grote zolder met kachel, combi-ketel, dakraam.
Deze is nu de slaapkamer van mijn zoon.
De huur is ; 423.- euro per mnd.. Dit is incl. servicekosten + glasfonds.
Huur subsidie is mogelijk.

Het dorp heeft alle belangrijke voorzieningen.
Treinstation, bus, winkelcentrum, voetbalvelden, Buiten zwembad, tennisbanen, grote sportzaal, speeltuinen, scholen en nog veel meer natuurlijk, parkeren kan natuurlijk voor de deur en is gratis.
Alles is binnen 5 minuten te bereiken, te voet...
Het ligt vlakbij het oude stadjes Hoorn en Enkhuizen. Met trein, bus en auto heel goed te bereiken, met 10 min.
Ook als u van fietsen houdt heel makkelijk te doen.
Amsterdam is een 30 min. met de auto, met de trein ook een prima verbinding.
Het mooie IJsselmeer is heel dichtbij. Zomers zwemmen en wandelen wij daar en als je een bootje hebt is het super om te varen.
Het is een heerlijke woning, heel erg zonnig, in een leuk toegankelijk, gezellig dorp. Alles in de buurt.
Ik ben er geboren en woon er al 34 jaar met veel plezier.

Wie weet heeft u interesse, ik kan u natuurlijk wat foto`s sturen en nog veel meer vertellen wat er hier te doen en vinden is...
Hoop wat van u te horen.


Met vriendelijke groet,

Y. Korzelius
Re: Woningruil U naar Amsterdam, Wij naar Amersfoort
23 februari 2011 21:25
Sorry maar zoek echt alleen een huis in Amersfoort

Succes verder
Ik snap het, succes met zoeken verder...

Groet
Re: Woningruil U naar Amsterdam, Wij naar Amersfoort
26 februari 2011 10:42
Re: Woningruil U naar Amsterdam, Wij naar Amersfoort
01 maart 2011 13:05
Hoi chantal , ik woon samen met mijn dochter in amersfoort 3 kamer woning en ik zoek een huis in amsterdam
Het liefst in het centrum of net daarbuiten mag ook , laat me weten of je intresse hebt dan geef ik je meer informatie
En kunnen we eventueel iets afspreken , grt carmen
Re: Woningruil U naar Amsterdam, Wij naar Amersfoort
03 maart 2011 15:17
Hoi Carmen,

Eventueel zouden we wel intresse hebben.. Maar dan zouden we graag wat foto's willen zien van het huis...
Ben te bereiken via de mail chantal-smit@live.nl

Ps ik heb ook foto's van ons huis
hoi , ben je ook geintresseerd in een 4kamer woning met tuin eengezinswoning in assendelft dat is in zaanstad huur is 436
Re: Woningruil U naar Amsterdam, Wij naar Amersfoort
03 maart 2011 18:36
Sorry maar zoek echt een huis in Amersfoort
Re: Woningruil U naar Amsterdam, Wij naar Amersfoort
07 maart 2011 10:23
Niemand intresse??
Nog niemand intresse?
Spakenburg een optie?
hoi

ik wil graag verhuizen naar amsterdam ... ik woon in amersfoort ... 4 kamer woning 3 slaap kamers ... rustige buurt , portiek woning geen lift , oppervlakte is 60 m2

huur is 600 .. huurtoeslag mogelijk ... ik hoor van u als u het wat vind ... en graag ook een bericht als u het niks vind zodat ik u natuurlijk niet blijf emailen , zou ik erg op prijs stellen

vriendelijek groeten L.Troncon
Beste,
wilt u met ons ruilen?
Ons huis is een goedkopere van 361 euro rijtjeswoning en heeft twee etages en daarop nog een zolder. Op de tweede etage zijn er drie slaapkamers, een gang en een badkamer. We hebben een binnentrap, en op de begane grond hebben we een grote woonkamer, een aparte keuken, aparte wc, een schoenenberg ruimte en een gang. We hebben een voortuin, een achtertuin waarin zich een dubbelschuur bevind en er zit ook een tuinhuis in de tuin die ik zelf gekocht heb (3x3meter). Onze buurt is rustig. Als u wilt kunt u komen kijken en als het huis u dan bevalt, zouden wij ook graag uw huis willen bekijken.
In de buurt is alles te vinden wat u zoekt. West zeedijk is 15 fietsen +- 6 km, op loopafstand een basisschool, op 5 minuten fietsen een supermarkt, op loopafstand een slager, frituur,op afstand 4 km Camping Recreatiecentrum De Vogel Hegstdijk enz. Openbaar vervoer ook uiteraard. Op 4 minuten lopen een bushalte! Waar u binnen 20 minuten in een stad mee bent!
Dit is mijn adres:Acaciastraat Vogelwaarde 4581BK. Als u dan op Google kijkt kunt u zien waar ons huis ligt, en de omgeving én hoe alles er zo uitziet van buiten.
Als u nog wat meer over mijn woning wilt weten, kunt u mij altijd nog mailen.
Graag uw reactie!
Met vriendelijke groeten,
Dana
Beste Chantal,

Bent u nog op zoek naar een woning in Amersfoort? Ik heb een zonnig, ruim en rustig hoekappartement (70 m2). Pas gerenoveerd; dubbelglas en nieuwe keuken, badkamer en wc (apart). Inbouwkast in keuken, diepe bergingkast in gang. Grote ramen in woonkamer. Drie slaapkamers waarvan twee aan balkon. Derde heeft eigen wastafel en diepe inbouwkast. Breed balkon op het zuiden. Ruime schuur. Lift. Glasvezel. Parkeerplaats voor woning. Groene binnentuin met bomen en speeltuintje. Park en uniek ecologisch Waterwingebied 3 min loopafstand. Winkels om de hoek en 10 min lopen naar het centrum. Bussen naast de woning. Dichtbij station A’foort Schothorst, A’foort CS 10 min fietsen/bus. Twee keer per week schoonmakers in gebouw en mogelijkheid serviceabonnement. “Huur op Maat” woning dwz inkomensafhankelijk korting op huurprijs. Op verlaagde huurprijs nog huurtoeslag. Ik betaal bvb maar 340,-!

Ik hoop snel van u te horen!
Re: Woningruil U naar Amsterdam, Wij naar Amersfoort
22 januari 2012 17:19
hai wat vind je van brummen kindervriendelijke buurt ik heb een groot huis 4 slaapkamers vaste trap zolder, het is in brummen vkbij apeldoorn arnhem zuthpen zwolle interesse bel 0685092664
Re: Woningruil U naar Amsterdam, Wij naar Amersfoort
23 januari 2012 13:25
hallo ik heb wel in tresse woon alleen in hilversum ineen eengezinswoning vlak bij de stad en cs als u intresse heeft hoor ik het graag gr miranda tel 0634089787
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: