Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

U naar Dordrecht wij naar Rotterdam

Gepost door katja 
Beste mensen,


Wij hebben een leuke 4 kamer eengezingswoning in Dordrecht 20 KM met openbaar vervoer zit je in 20 minuten in Rotterdam
nieuwbouw met voor en achter tuin eigen parkeerplaats naast het huis.
Kindvriendelijke gezellige rustige buurt maar toch alles dichtbij veel groen biesbosh vlak bij.Jongste wijk in Dordrecht erg gewild bij gezinnen en ouderen. Gezondheidscentrum niet eens 1 minuut lopen bushalte ook.
Nieuwbouwwoning we hebben beneden als pas behangen.
Bij ons zit er wel een beetje spoed bij wegens omstandigheden vandaar de ruil.
U KUNT OOK KIJKEN OP WWW.@#$%& ADVERTENTIENUMMER 254331

Lijkt u het wat dan hoor ik het graag


M.v.g
Hallo

Wij willen graag woningruil met u doen.
Alleen wij komen niet uit Rotterdam, maar uit Gorinchem.
Zou u daar ook interesse in hebben??

Wij hebben een begande grond woning met een grote tuin en 2 slaapkamers.

Voor meer info, stuur mij dan een mail.

Groeten Stephanie
Hallo.is uw woning nog beschikbaar?
ik woon in Utrecht
Hoor snel wat van u
Vriendelijke groet
Re: U naar Dordrecht wij naar Rotterdam
27 juli 2011 11:04
Muriel,

Wil je misschien naar Breda???
hallo,

wilt u mischien drie hoek woningruil doen,ik woon in rotterdam west(DELFSHAVEN)ik heb heel mooi drie kamer woning in een flat op eerst verdeping,ik heb heel grote woonkamer met grote balkon,en twee slaapkamers,en apparte keuken,en heel vreindelijk,alles is dichterbij,als is gelukt je komt naar mijn huis en ik ga naar almere en van almere komt naar jouw


graag email aub.

groetjes soumaya
ik woon in gorinchem wil graag naar dordrecht stadspolders zoek 2x huis met open keuken tuintje bgg 3 of 4 kamers voor mij en zoon
heb 4k hoekeengezinswon mt ro tuin overname terassen mass.houten licht eiken vloer heb de wk net wit gesousd en deuren en deurposten geverfd en ook de gang was nog aan het opknappen. groet rieki peters
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: