Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

woningruil-> gezocht Hoorn Centrum of Amsterdam

Gepost door Patricia 
Gezocht:

Wij zoeken een leuke woning in het centrum van Hoorn, in een leuk straatje, kindvriendelijk.
Minimaal 2 slaapkamers, meer zou fijn zijn. Graag een tuin of evt. groot dakterras.

of

voor een driehoeksruil:
minimaal 3 kamer woning in Amsterdam, kindvriendlijk, huur max. 640 (minder zou fijn zijn) tuin of balkon.
In een van de volgende buurten:
Oud-West, de Pijp, Rivierenbuurt, Jordaan of Staatsliedenbuurt.

Aangeboden:

Schitterend mooie en zeer ruime hoek (stolp)woning aan de Weegbree in Zwaag.
Vier slaapkamers, waarvan 3 heel erg groot, ruime voorzolder met CV. Mooie luxe badkamer met ligbad, douchecab., wastafel, zwevend toilet, designradiator en natuurstenen vloer.
Grote woonkeuken met nieuwe keuken (2010) en grote woonkamer .>30 m2 met sierbalken plafond. Overal veel bergruimte en inbouwkasten.
Tuin met sierbestrating, hardhouten schutting (2009) en houten chalet.

Bij interesse, het liefst even mailen: patricia_noot@hotmail.com
Re: woningruil-> gezocht Hoorn Centrum of Amsterdam
05 januari 2011 16:37
HALLO Ik heb een eengezinswoning In Nieuw Den Helder dichtbij Falga (winkels, supermarkten etc). Kindvriendelijke buurt, school dichbij en winkelcentrum op loopafstand.
Een grote woonkamer van ±30m², vier slaapkamers (twee kleine en twee grote). Zolder, Schuur, voortuin en een achtertuin van 35 meter.

Ik zoek een eengezinswoning met bij voorkeur allerlei voorzieningen. in Hoorn Nh en omgeving (Zwaag, blokker, Aandijk, wervershoof ....) of een andere stad vlakbij Hoorn die niet verder is dan 10km. 3hoek woningruil is ook geen problem.
bel me op het volgende nummer: 0649100949 en mocht ik niet bereikbaar zijn dan spreek gewoon in mijn voicmail dan bel ik u terug
GR Shoja
Re: woningruil-> gezocht Hoorn Centrum of Amsterdam
25 januari 2011 22:50
waar woon jezelf dan?
wij zoeken een eengezinswoning in Hoorn met een vaste trap naar de zolder, waar woont U?
Welke straat? wij bewonen een 4-kflat met lift in buitenveldert.Heeft u fotos,? Ik kan niets sturen heb geen printer
Wat is de huurprijs? De huur hier is 471.-. U kunt mij een mailtje sturen of uw tel.no.
Hallo patricia.
Ik zie dat je een woningruil kandidaat zoekt.
Wij hebben een eensgezinswoning in de binnenstad venelaankwartier in hoorn.Mag ik mischien weten wat de huur is van jouw woning?En is er huursubsidie mogelijk ?
groet tania
Re: woningruil-> gezocht Hoorn Centrum of Amsterdam
21 februari 2011 13:58
beste N, wij zoeken een 4kamerwoning in amsterdam, en hebben een 5kamer-eengezinswoning in hoorn, met grote achtertuin op het zuiden, mischien iets voor u?
onze huur is 592 euro,wij krijgen 244 euro huursubsidie, dus betalen maar348 per maand
vr.gr.
menbia@live.nl
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: