Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

u naar alkmaar van uit utrecht/hilversum omgeving

Gepost door nadine 
Hallo.

Voor een driehoeksruil ben ik op zoek naar iemand die naar een 4 kamerflat in alkmaar wil verhuizen.

Wilt u, uit Omgeving Utrecht Hilversum vandaan naar alkmaar, en heeft u een redelijk rustig gelegen woning reageert u dan.

Bied aan een 4 kamerflat in een levendige buurt, met alles in nabije omgeving, openbaar vervoer, winkels, park, werkgelegenheid, stad enz.

huur € 405,-
de flat gaat in 2011 nog gerenoveerd worden.
hoi nadine, ik heb ook een 4 kamerswoning in luleuke en rustig buurt in utrecht, drie groet slaapkamers, groet woonkamer met een balkon op een groen uitzicht, gesloten en ruime en neiuw keuken, douche,toilet, er is ook groet bergruimt op de begane grond (schuur). de woning ligt in een kindervriendelijk buurt, ruim parkeergelegenhid, scholen, prachtig park aan de achter kant, 4min lopen naar bushalte, 5min lopen naar winkelcentrum, 15min fitsen naar centraal station van utrecht. wij willen graag in alkmaar komen wonen alleen om dicht bij ons famile te zijn.
ik heb wel wat u naar op zoek ben.
Hallo,
Ik woon in Alkmaar. Ik heb 3 groot slaapkamer. En een groot woonkamer.
Met 2 balkon voor het huis en achter huis. Wij willen graag naar Utrecht komen wonnen ivm met werken in Utrecht. Dus als u interees hebt kunt u mij emalien of bellen. 0628522713
Groeten, Sara
SAL
Re: woningruil,ik naar alkmaar u naar utrecht
08 mei 2013 14:35
Hoi ik woon ik Kanaleneiland te Utrecht in een flat 2e verdieping heb een 4kamer woning 2balkons en in de buurt heb je scholen centrum zkh etc graag hoor ik van je
Hoi hoi, ik vraag me af of jullie nog geruild hebben, anders heb ik een leuke flatje in Daalmeer te staan, heel schoon hoef bijna niks te doen, laat me het weten of jullie nog interesse in hebben
gr Marij
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: