Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

woningruil gezocht

Gepost door nadine 
woningruil gezocht
30 december 2010 20:53
Woningruil gezocht,

Ik heb een flat-woning 4 kamers aan de koelmalaan

vlak bij winkels, scholen, park, en stad.
Openbaar vervoer (bus) voor de flat.

huur 405,-
energie 90,-
9 euro servicekosten


_____

Gevraagd

Een woning in een dorp , minimaal 3 slaapkamers

heiloo, bakkum, noord of zuid scharwoude , alles rond alkmaar is voor mij interesant voor ruil, behalve sint pancras.
Re: woningruil gezocht
02 januari 2011 01:36
hallo, we hebben een 5kamerwoning in de aanbieding in hoorn, we zitten 2 minuten van het ijsselmeer en natuurgebied af, 2autominuten van de oude binnenstad(10 minuten lopen)
o.v. om de hoek, en de winkels op 3autominuten(10 minuten lopen, 5 met de fiets), scholen op loopafstand
we hebben beneden de grote tuinkamer(ook als ouderslaapkamer zeer goed!!) en berging, op de 1e verdieping de keuken , woonkamer , toilet en grote bergkast.
op de 2e verdieping hebben we 3 slaapkamers en de badkamer.
we hebben een grote tuin op het zuiden, en het is gelegen in een rustige kindvriendelijke buurt.
ik hoop van u te horen,
met vriendelijke groet,
menno hofmeijer
menbia@live.nl
menbia@telfort.nl
Re: woningruil gezocht
02 januari 2011 10:31
Hallo,

sorry,het huis zouden we zo accepteren..... maar we willen niet naar Hoorn toe, sorry
Re: woningruil gezocht
03 januari 2011 23:17
HALLO Ik heb een eengezinswoning In Nieuw Den Helder dichtbij Falga (winkels, supermarkten etc). Kindvriendelijke buurt, school dichbij en winkelcentrum op loopafstand.
Een grote woonkamer van ±30m², vier slaapkamers (twee kleine en twee grote). Zolder, Schuur, voortuin en een achtertuin van 35 meter.

Ik zoek een eengezinswoning met bij voorkeur allerlei voorzieningen. in Hoorn Nh en omgeving (Zwaag, blokker, Aandijk, wervershoof ....) of een andere stad vlakbij Hoorn die niet verder is dan 10km. 3hoek woningruil is ook geen problem.
bel me op het volgende nummer: 0649100949 en mocht ik niet bereikbaar zijn dan spreek gewoon in mijn voicmail dan bel ik u terug
GR Shoja
Re: woningruil gezocht
04 januari 2011 10:26
Als je iemand weet die van texel weg wil, dan kan er wel een driehoeksruil opgezet worden

ik zelf wil niet naar den helder, maar wel naar texel.
Re: woningruil gezocht
05 januari 2011 15:22
ff advertentie omhoog schoppen...
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: