Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

woning Amsterdam

Gepost door Jayla29 
woning Amsterdam
07 december 2010 22:27
Mijn schoonmoeder heeft een 4kamer appartement in Amsterdam. ze zoekt in een woning in omgeving met een tuin.
wie wil ruilen.
Re: woning Amsterdam
09 december 2010 10:08
Waar woont je schoonmoeder .in welke buurt in amsterdam.
wij hebben eengezinswoning in hoorn in een leuke rustige buurt.

groetjes,
azer
Re: woning Amsterdam
09 december 2010 16:14
ze woont in Amsterdam Noord. Waar woon jij precies in Hoorn?
Re: woning Amsterdam
09 december 2010 21:42
anders willen wij wel, wij hebben ook een eengezinswoning met grote tuin op het zuiden in hoorn.
we willen graag naar amsterdam, ivm werk en familie!
vr. gr.
menno hofmeijer
Re: woning Amsterdam
09 december 2010 21:44
de woning heeft trouwens 3 slaapkamers en een tuinkamer.
en een groot natuurgebied 1 minuut van het huis af.
vr.gr.
menno
Re: woning Amsterdam
10 december 2010 08:34
mijn schoonmoeder wil heel graag foto's zien van de woning en omgeving. je zou de informatie kunnen mailen naar ettoraprincess@hotmail.com
Mijn schoonmoeder woont in Noord, het appartement is heel groot en in de buurt leuk winkelcentrum.
Re: woning Amsterdam
10 december 2010 08:38
hoi,

wij willen helaas niet naar amsterdam noord,maar naar de buurt nieuw west,oud west...
succes.
Re: woning Amsterdam
10 december 2010 08:42
oke, jammer, dankjewel
Re: woning Amsterdam
10 december 2010 13:27
ik heb een gezinswoning in hoorn 5kamers
en een heel groote tuin
voor nader info bel 0619010747
of mail ; h.ziraq@hotmail.com
Re: woning Amsterdam
09 januari 2011 17:10
hallo

ik woon zelf ook in amsterdam noord ik woon zelf in een appertement dicht bij de winkel centrum het is een 2 kamers appartement dat heel netjes uit ziet heeft een balkon en cv ketel het is in een rustige buurd ik wil graag ruilen als het mogelijk is
y
Re: woning Amsterdam
18 februari 2011 14:29
Beste meneer/mevrouw,

Ik heb een eengezinswoning in Hoogkarspel, Gemeente Drechterland. Noord Holland.
Het is een ruime, lichte woning met een leuk aangelegde zonnige ruime tuin op het zuiden, een schuur en een achterom.
Voortuin is op het noorden.
Een ruime woonkamer {26,5m2} met een dichte keuken {7,5m2}, met toegang tot de tuin.
De gang met de voordeur, een grote voorraadkast, een deur naar de woonkamer {ook via de keuken is er een toegang naar de woonkamer}
en de wc met klein raampje en meterkast.
Op de eerste verdieping heb ik 3 slaapkamers waarvan twee groot {13m2 zuid + 11m2 noord} met vaste kasten en
een kleinere slaapkamer {5,5m2 zuid}, de badkamer met raampje en op de gang nog een ruime vaste kast.
Een vaste trap naar de grote zolder met kachel, combi-ketel, dakraam.
De huur is ; 423.- euro per mnd.. Dit is incl. servicekosten + glasfonds.
Huur subsidie is mogelijk.

Het dorp heeft alle belangrijke voorzieningen.
Treinstation, bus, winkelcentrum, voetbalvelden, Buiten zwembad, tennisbanen, grote sportzaal, speeltuinen, scholen en nog veel meer natuurlijk, parkeren kan natuurlijk voor de deur en is gratis.
Alles is binnen 5 minuten te bereiken, te voet...
Het ligt vlakbij het oude stadjes Hoorn en Enkhuizen. Met trein, bus en auto heel goed te bereiken, met 10 min.
Ook als u van fietsen houdt heel makkelijk te doen.
Het mooie IJsselmeer is heel dichtbij.
Zomers zwemmen en wandelen wij daar.
Het is een heerlijke woning, heel erg zonnig, in een leuk toegankelijk, gezellig dorp. Alles in de buurt.
Ik ben er geboren en woon er al 34 jaar met veel plezier.

Wie weet heeft u interesse, ik kan u natuurlijk wat foto`s sturen en nog veel meer vertellen wat er hier te doen en vinden is...
Hoop wat van u te horen.


Vriendelijke groet
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: