Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

woningruil van hoorn naar .......

Gepost door menbia@live.nl 
woningruil van hoorn naar .......
16 november 2010 14:47
hallo, wij hebben een eengezinswoning in hoorn, wie wil er met ons woningruil doen?
Hallo, waar in Hoorn staat de woning? en waar wil je naar toe?
Re: woningruil van hoorn naar .......
17 november 2010 20:06
in het venenlaankwartier, op de holenweg, en waar naar toe, tja, ergens een beetje kleiner, niet verder noordelijker dan hoorn iig, meer richting purmerend zaandam, amsterdam, alkmaar, haarlem, etc.
is dit wat voor jou ?
wij hebben een 4 kamer flat 9 hoog in Alkmaar de huur 523 Euro, inclusief water en verwarming.

Mvg Fep
Maar welk gedeelte is dat? Vind nl het centrum of daaromheen het leukst!!

Met vr groet
N Veerman
Re: woningruil van hoorn naar .......
18 november 2010 10:13
het is 5 minuten van het centrum, tegenover het schelpenstrand, en dus tussen de kersenboogerd en het centrum, om precies te zijn op de holenweg, (even googlen, en je ziet precies waar)
Re: woningruil van hoorn naar .......
18 november 2010 10:15
beste fep, het is altijd de moeite waard om te kijken toch?
gr.
menno
Beste Menno,

Bij eventuele interesse kan u mij bellen op 0620131242
mvg rien en fep
Re: woningruil van hoorn naar .......
18 november 2010 18:22
beste rien en fep, ik ben zeker geinteresseerd, ik ga vanavond even overleggen met mijn vrouw, en we bellen jullie morgenmiddag/avond.
vr. gr. menno
hallo, wil je naar Arnhem?
Re: woningruil van hoorn naar .......
18 november 2010 21:54
eehh, nee bedankt, dat is net iets te ver weg voor mij, maar bedankt, en succes verder
Re: woningruil van hoorn naar .......
19 november 2010 12:46
beste rien en fep, ik heb het besproken met mijn vrouw, en we willen op zich wel bij jullie komen kijken, en andersom uiteraard.
ik kan momenteel niet bellen, aangezien mijn telefoon in duigen ligt, maar mijn vrouw is vanavond weer thuis, dan probeer ik even contact met u op te nemen.
vr. gr.
menno
Goede avond Menno,

U mag ons mailen: m.buijk@zonnet.nl
Wij willen graag meer informatie over uw woning.
Alvast bendankt.

Mvg Fep
Hoi,

Heeft u misschien interesse in een hoekwoning in venlo?
4 slaapkamers, groot voor en achter tuin, zolder, ondertrap,
1 grote en een kleine schuur, nieuwe ramen, deuren en dakpannen?
Hoi,

Heeft u misschien interesse in een hoekwoning in venlo?
4 slaapkamers, groot voor en achter tuin, zolder, ondertrap,
1 grote en een kleine schuur, nieuwe ramen, deuren en dakkpannen?

mvg,
Re: woningruil van hoorn naar .......
02 februari 2011 21:56
Ik heb een eengezinswoning In Nieuw Den Helder dichtbij Falga (winkels, supermarkten etc). Kindvriendelijke buurt, school dichbij en winkelcentrum op loopafstand.
Een grote woonkamer van ±30m², vier slaapkamers (twee kleine en twee grote). Zolder, Schuur, voortuin en een achtertuin van 35 meter.

Ik zoek een eengezinswoning met bij voorkeur allerlei voorzieningen. in Hoorn Nh en omgeving (Zwaag, blokker, Aandijk, wervershoof ....) of een andere stad vlakbij Hoorn die niet verder is dan 10km.
bel me op het volgende nummer: 0649100949 en mocht ik niet bereikbaar zijn dan spreek gewoon in mijn voicmail dan bel ik u terug.
wil je naar heerhugowaard? in overtocht nette buurt en ook een eensgezinswoning?
hallo ik woon in zevenaar ik heb een gezingswoning 3spaapkamer +4de kamer zolder fes trap ik wil geaag zeflde groot ruilen heb u intresse gr uslu
Goeiemiddag,

Ik ben dringend op zoek naar iemand om woningruil mee te doen. Hebben jullie interesse in een 3km woning in Kersenboogerd (Hoorn)? Alles is op loopafstand!!
Hoi hoi, ben geinteresseerd maar reageer liever per mail.
M.v.g. woningruil11@hotmail.com
Hallo,

Heb je misschien belangstelling voor Enschede?

Groetjes
Hallo,

Ik zag uw berichtjes, en vroeg mij af of u nog een
ruilpartner zoekt.Wij hebben in de aanbieding een vierkamerhoekwoning in Alkmaar. Het is
gelegen in de wijk de mare. Wij hebben een woonkamer van 25 vierkante meter, een dichte
keuken,drie grote slaapkamers, een grote douche, een vaste trap naar de zolder waar
eventueel nog een slaapkamer gemaakt kan worden, een achter,voor en een zijtuin. De buurt
waar wij wonen is gezellig, kindvriendelijk en een school achter ons huis. Op vijf
minuten afstand is er een winkelcentrum.

Wij zelf willen graag naar Noord Scharwoude verhuizen en de mensen die wij gevonden
hebben willen graag naar Hoorn
Dus misschien heeft u interesse in een driehoeksruil.

Groetjes Nicolet Bieshaar
Beste,
wilt u met ons ruilen?
Ons huis is een goedkopere van 361 euro rijtjeswoning en heeft twee etages en daarop nog een zolder. Op de tweede etage zijn er drie slaapkamers, een gang en een badkamer. We hebben een binnentrap, en op de begane grond hebben we een grote woonkamer, een aparte keuken, aparte wc, een schoenenberg ruimte en een gang. We hebben een voortuin, een achtertuin waarin zich een dubbelschuur bevind en er zit ook een tuinhuis in de tuin die ik zelf gekocht heb (3x3meter). Onze buurt is rustig. Als u wilt kunt u komen kijken en als het huis u dan bevalt, zouden wij ook graag uw huis willen bekijken.
In de buurt is alles te vinden wat u zoekt. West zeedijk is 15 fietsen +- 6 km, op loopafstand een basisschool, op 5 minuten fietsen een supermarkt, op loopafstand een slager, frituur,op afstand 4 km Camping Recreatiecentrum De Vogel Hegstdijk enz. Openbaar vervoer ook uiteraard. Op 4 minuten lopen een bushalte! Waar u binnen 20 minuten in een stad mee bent!
Dit is mijn adres:Acaciastraat Vogelwaarde 4581BK. Als u dan op Google kijkt kunt u zien waar ons huis ligt, en de omgeving én hoe alles er zo uitziet van buiten.
Als u nog wat meer over mijn woning wilt weten, kunt u mij altijd nog mailen.
Graag uw reactie!
Met vriendelijke groeten,
Dana
Re: woningruil van hoorn naar .......
28 juni 2011 14:14
beste dana, helaas is dat te ver weg voor ons, en we zijn moenteel bezig met iemand uit alkmaar.
maar bedankt voor je reactie!!
beste dana
ik won inzevenaar tussen woning 5kamer zolder fast trap heb je intresse dan even bellen 0683599627 gr uslu
Ik heb een 4 kamer ééngezinswoning in Beets.
Dat is 8km onder Hoorn. Meteen rechtstreekse busverbinding naar Hoorn/Amsterdam.
De woning heeft 3 slaapkamers, en een zolder ook te gebruiken als slaapkamer.
Een voortuin met parkeergelegenheid en een achtertuin met schuur op het zuiden.

Mocht u intresse hebben, dan hoor ik dat graag.
Met vriendelijke groet,
Chris.
Re: woningruil van hoorn naar .......
22 juli 2011 19:01
Hallo,
ik was vergeten de huur te melden 540,- pm. ex. gas etc. huur.sub mogelijk.
Groet,
Monique
Re: woningruil van hoorn naar .......
22 juli 2011 19:13
Hallo,
ik zie dat mijn hele voorgaande tekst niet te zien is op dit medium, maar misschien krijg jij het wel binnen...
Voor de zekerheid: Ik heb dus een heerlijk licht appartement , goed onderhouden, 3 kamers in Zuid/Buitenveldert, met garage,box douche ,ruime woonkamer 9x4 met grote (dubbelglas) ramen) op de 1e verdieping, fijne buren (niet gehorig), veel groen, rust,schoon en op loopafstand van ov.(trein,bus, metro) balkon, berging, uitzicht is groen met bomen, scholen en wc. Gelderlandplein op loopafstand.
Op het fietsje ben je binnen 10 minuten op de Abert Cuyp markt of Amsterdamse Bos, Centrum (DAM) is 15 min. fietsen.

Tis dat ik mijn hart aan Hoorn heb verpand, anders zou ik hier nooit weg willen.
Geachte heer/ mevrouw,

We zijn in 11 mei 2011 verhuisd naar Sijbekarspel,we hebben urgentie gekregen omdat ik hoog zwanger was, dus konden we het niet afzeggen en ik ben al bevallen daarom willem we graag in Hoorn gaan wonen, en omdat me vriend ook werkt in Zwaag.
Het huur kost 498 euro
Er zijn 4 kamers plus woonkamer, grote douch ruimte, grote achtertuin en voor tuin, berging, wc.
eigen parkeerplek voor de deur.

Het is eigenlijk spoed.


Met vriendelijk groet,
Gurbet
Hoi Hoi Nicolet Zoals beloofd ben ik indd naar de mensen gereden in Noord S=
charwoude.Daar aankomende bleek het dat de mensen helemaal geen interesse m=
eer hadden in Hoorn en zoiezo niet meer wilde verhuizen.Echt heel erg balen=
want had eigenlijk nu mijn zinnen er wel op gezet.En ik neem aan dat u het=
ook erg vervelend vindt.Nou heb ik dus geen idee=EBn meer.Als u nou nog i=
emand weet uit Noord Scharwoude die naar Hoorn wilt hou ik mij aanbevolen=
=2Cmaar neem aan dat die kans klein is maar goed.Het spijt mij Groetjes She=
ila
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: