Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Nieuwbouw eengezinswoning oplevering 2011 Hoorn!!!!

Gepost door piet 
Wij hebben een nieuwbouw eengezinswoning in de Blauwe Berg in Hoorn geaccepteerd. Deze ruime woningen worden medio 2011 opgeleverd. Wie wil er ruilen? Mail maar wat je te bieden hebt. Wel een eengezinswoning met minimaal 4 slaapkamers! in de omgeving van de kust of amsterdam
Re: Nieuwbouw eengezinswoning oplevering 2011 Hoorn!!!!
16 november 2010 14:38
hoi, volgens mij had ik al gereageerd, maar oke, ik doe het gewoon nog een keer.
wij hebben een eengezinswoning in het venenlaankwartier, vlakbij het schelpenstrand, ook in hoorn.
ik hoor wel van u.
groeten,
menno hofmeijer
hallo,

Ik heb een 5 kamer eengezinswoning met vrije uitzicht en parkeergelegenheid aan de voorzijde. Een grootte voortuin 4 bij 5 m en achtertuin 5 bij 17m.
Ik heb een woonkamer met open keuken kom je op 39 m2. Slpkamers van 14,13,12,10m2. Badkamer waar een bad in past met 2de wc. De 4de kamer
is met vaste trap naar de zolder. Scholen op loop afstand van 3 min en centrum ben je er binnen 10min.
Parkvoorzieningen aanwezig, sportgelegenheden dichtbij. Waar ik naar toe wil,dat ligt er een beetje aan. Ik woon zelf in hartje Zeeland.
Heeft u enigzins interessen om te ruilen dan kunt u me altijd bellen op het nummer 0115-690892/0649814546.

Vriendelijke groet.
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: