Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Wie wil naar eengezinswoning LEEUWARDEN (loopafstand centrum)

Gepost door Tanja 
Wie wil naar eengezinswoning LEEUWARDEN (loopafstand centrum)
15 november 2010 16:21
Wij bieden aan een eengezinswoning in leeuwarden op loopafstand van het centrum in een kindvriendlijke en rustige buurt.
Scholen en andere voorzieningen op loopafstand, parkeergelegenheid voor de deur.
Begane grond; ruime voortuin, hal, 2 kamers (waarvan 1 gebruikt als woonkamer en 1 als ouderslaapkamer), gesloten keuken en achter een kleine buitenruimte van 4-6 m2.
1e verdieping; ruime overloop in gebruik als speel en hobby/computerruimte, 2 slaapkamers met inbouwkasten en badkamer voorzien van douche.
Woning word verwarmd d.m.v. gaskachels.
Huur bedraagt 420 euro met mogelijkheid op huurtoeslag.

Wij zoeken een woning met minimaal 2 slaapkamers (geen voorkeur voor flat of eengezinswoning).
En mogelijkheid op huurtoeslag.
Geen voorkeur voor plaats wij overwegen heel nederland.

Bij interesse hoor ik het graag.
hallo,

Ik heb een 5 kamer eengezinswoning met vrije uitzicht en parkeergelegenheid aan de voorzijde. Een grootte voortuin 4 bij 5 m en achtertuin 5 bij 17m.
Ik heb een woonkamer met open keuken kom je op 39 m2. Slpkamers van 14,13,12,10m2. Badkamer waar een bad in past met 2de wc. De 4de kamer
is met vaste trap naar de zolder. Scholen op loop afstand van 3 min en centrum ben je er binnen 10min.
Parkvoorzieningen aanwezig, sportgelegenheden dichtbij. Wil graag elders heen omdat ik en mij toekomstige man en kinderen een nieuwe start wil maken. Ik woon zelf in hartje Zeeland.
Heeft u enigzins interessen om te ruilen dan kunt u me altijd bellen op het nummer 0115-690892/0649814546.

Vriendelijke groet.
Re: Wie wil naar eengezinswoning LEEUWARDEN (loopafstand centrum)
27 november 2010 18:46
Hallo Tanja

In welke buurt van Leeuwarden heb je een huis?

Groeten Karin
Re: Wie wil naar eengezinswoning LEEUWARDEN (loopafstand centrum)
02 december 2010 16:10
Hallo

Het is in de bloemenbuurt.

Gr Tanja
Hallo, Is de woning nog beschikbaar voor ruil? Graag reactie naar joosr02-07@hotmail.com. Bedankt!
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: