Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

HOE MOEILIJK IS HET OM TE RUILEN!!!

Gepost door Just Me 
Hoe moeilijk is het tegenwoordig wel niet om te ruilen?

Ik heb een woning in zwolle
Zeer ruim 3 slaapkamers
volledig voorzien van laminaat
alle voorzieningen in de buurt

En nog kan ik hem niet ruilen!
hebben nog meer mensen hier last van?
Re: HOE MOEILIJK IS HET OM TE RUILEN!!!
27 oktober 2010 11:23
Ja hoor!!!!!!!!!!!!!!!
Ik zit nu een tijd op zoek naar woningruil Hoorn/Amsterdam maar het lukt gewoon niet.Ik heb een grote eengezinswoning in Hoorn met voor en achter tuin en speeltuintje voor de deur.als op loop afstand.Ik word gek van mensen die reageren en daarna niks meer laten horen.WAAAAAAAAAAROOOOOOM.

Groetjes en succes!!!!
azer
Misschien dat we via deze manier toch onze ruilmensen kunnen vinden!!!
dus iedereen die het niet lukt om te Ruilen Zet Erbij wat je hebt en misschien vinden we allemaal zo onze ruilpartner.
Eventueel kun je nog reageren voor een driehoeksruil als iemand naar a'dam wil en jij naar zandvoort en diegene van adam wil naar amersfoort is het alleen nog de persoon uit amersfoort te zoeken wie naar zandvoort wil!

dat heb ik dus namelijk ook!
mensen die reageren maar daar is het ook mee gezegd.
er word gevraagd naar je buurt je buren je huur en hoe je woning eruit ziet
vervolgens stuur je foto's van je woning, dan word er gezegd oooo, leuk klinkt prima.
Maar vervolgens geen reactie meer terug!
word er stapelgek van!
Hahaha maak mezelf er bij in de war!!! LoL
Re: HOE MOEILIJK IS HET OM TE RUILEN!!!
27 oktober 2010 13:02
Ben al bijna 2 jaar naar een geschikte woning aan het zoeken
Het schiet allemaal niet op
Er is altijd wel wat
Ik ben ook al een tijd (eerst in 2008 al bijna een jaar en na een pauze wegens omstandigheden ben ik ook alweer meer dan een jaar bezig) bezig om te ruilen en elke keer denk ik dat ik er bijna ben dan haakt er wel iemand af. Heb nu inmiddels mensen uit Alkmaar, Enschede en Arnhem die geïnteresseerd zijn in mijn woning in Winkel (Noord Holland) en nog lukt het niet om fatsoenlijk te mogen ruilen.
Dus wie o wie wil er naar Alkmaar (4-kamerflat 9e verdieping), Enschede (4 kamerflat 2e verdieping) of Arnhem (portiekflat op de begane grond). Ik begin er echt moedeloos van te worden tot wanhoop aan toe.
Ik wil zo graag die nieuwe start in mijn leven maken en alles achter me laten, maar lijkt heel ver weg.
U kunt mij mailen als u interesse heeft op daffie3@hotmail.com. Ook als u interesse heeft voor mijn woning in Winkel.
Re: HOE MOEILIJK IS HET OM TE RUILEN!!!
27 oktober 2010 22:00
Same here...

Ik heb een ruime 5 kamerflat in Zoetermeer en het enige wat ik zoek is een huis met een tuin met genoeg ruimte voor mij en mn 2 meisjes
Het liefst niet te ver uit de buurt, want hoe graag ik ook wat anders wil ik ben wel in mn 1tje en vind het ook wel weer eng om TE ver weg te gaan wonen van alles wat ik ken....

Nu had ik 3 weken geleden een goede ruiloptie, alle partijen helemaal gelukkig en dan maakt de woningbouw weer fouten mbt de inkomens grens
Heel fijn dat ik er vrienden nu blij mee kan maken, maar ik had zo graag zelf weg gewilt sad smiley

Op de normale manier reageren duurt ook eeuwen; sta al sinds 2006 ingeschreven maar voor een redelijke woning moet je toch wel al minimaal 62 maanden reageren... En nu nog inschrijven voor buiten Haaglanden gaat al helemaal jaren duren, je moet toch achteraan aansluiten... *zucht*

Het is soms gewoon heel moeilijk om de moed erin te houden, zeker als ik alle berichten hier lees en zie hoelang sommigen al bezig zijn...
Ik heb het zelfde probleem. Reageren en dan niet meer terug reageren, wordt er gek van.

Het probleem is namelijk dat in Groningen woon. WIE WIL ER NOU NAAR GRONINGEN overal ver vandaan.
Probeer ook steeds een driehoeksruil voor elkaar te krijgen maar wil niet echt lukken.

Dus is er iemand die naar Groningen toe wil en serieus is. Ik heb een 5 kamer eengezinswoning in de stad Groningen. Een voortuin achtertuin en balkon. Kindvriendelijke buurt.

Ik zou zou graag naar Amsterdam of Almere toe willen. De dorpjes hieromheen zijn ook prima min. 25km. en min 2 slaapkamers.

Hoop echt iemand te vinden die naar Groningen toe wil.
Je kunt reageren naar mamavanquinayro@hotmail.com

Heb een persoon uit Zeewolde die wel naar mijn woning toe zou willen en ik wel naar die van haar alleen haar huur is te hoog voor mijn inkomsten. Dus is er iemand die naar Zeewolde toe wil eengezinswoning met een huur van €600,-

En verder alle serieuze ruilers succes.
Re: HOE MOEILIJK IS HET OM TE RUILEN!!!
28 oktober 2010 00:20
hai wat vind je van brummen heb 4slaapkamer vaste trap zolder ,, bell voor interesse 0685092664
er zijn veel haken en ogen aan een woningruil onder andere de inkomens en of een van de partijen huursubsidie krijgt. Komt er ook nog eens bij dat als iemand een etage heeft en een eengezinswoning wil tja, wees reeel, wie wil er van een eengezinswoning naar de 2de verdieping?
dat komt toch bijna nooit voor? Veel succes iedereen
Re: HOE MOEILIJK IS HET OM TE RUILEN!!!
28 oktober 2010 10:01
Ik heb eengezinswoning en wil graag naar een boven woning ,maar in Amsterdam.
Re: HOE MOEILIJK IS HET OM TE RUILEN!!!
30 oktober 2010 00:40
Wie heeft er vandaag de dag nou geen huursubsidie, moet toch niet echt een probleem hoeven zijn. Gaat erom dat de huur betaald wordt. Waar wel naar wordt gekeken is je inkomen, te hoge huur, of te veel verdienen voor een lage huur en of je een uitkering hebt. Met de laatste kun je overal heen, maar werk je en wil je veel verder weg gaan wonen en de afstand wordt een bezwaar, grote kans dat je "vrijwillig" in de ww geraakt, en dat mag weer niet.

Moeilijk om te ruilen blijft het zeker. Heb zelf inmiddelds een ruiler gevonden die van MAASTRICHT graag naar mijn woning in VELP wilt verhuizen, enkelt de woningruiler uit Schin op Geul, reageert wel op mijn telefoontjes maar als de woningruiler uit Maastricht belt naar hun krijgen ze geen gehoor ????????
Zo raak ik wel mooi, een kandidaat kwijt, en wil zo graag naar ZuidLimburg.Zie me zelf niet echt in Maastricht wonen *...zucht*

DUS: WIE WIL ER NAAR MAASTRICHT ALS JE EEN WONING TE RUILEN HEBT IN BEEK(lb), SCHIN OP GEUL, VALKENBURG (lb), SCHIMMERT, SCHINNEN , MARGRATEN, GULPEN of directe omgeving.

Succes

Imogen
Re: HOE MOEILIJK IS HET OM TE RUILEN!!!
30 oktober 2010 17:40
Wij hebben een pas gerenoveerde Etage/galerij woning in uithoorn te ruil.
Onze wensen gaan uit naar een 5 kamer eengezinswoning.
Wij willen graag in Almere wonen.
Om dichter bij mijn ouders te wonen.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 29/05/2011 11:23 door Thamara.
Hallo,
Daar heb ik ooklast van. Ik wil graag naar Stadshagen en woon zelf in Zwolle-Zuid op een schitterend plekje met allerlei voorzieningen in de buurt.

MVG Esther
ik ben al een geruime tijd aan het zoeken ,denk je dat je een goede ruilpartner hebt gevonden ,of ze bellen niet terug of ze zijn ineens van gedachte veranderd.
het is nu heel erg moeilijk om mijn woning te kunnen ruilen.
ik wil heel graag naar schiedam rotterdam denhaag en omgeving,maar mensen willen niet naar maassluis 4kameretagewoning,mooie woning en alles is dichttbij 10 minuten en je bent in rotterdam 30 minuten en je bent in denhaag,je woont niet in de stad zelf maar dorpje die bij rotterdam hoort het is stuk rustige en vriendelijke mensen .

wie wilt er ruilen met mij alleen sereuise reacties 0617701053
Wij willen ook graag ruilen binnen GRONINGEN!
WIj zoeken een woning met het liefst 4 slaapkamers, want nu slapen 3 kinderen op 1 kamer en het is niet te doen.
Wij zelf hebben een portiekwoning met 2 ruime slaapkamers en een best ruime woonkamer.

Wij willen voor ons eigen gemoedsrust en die van onze kinderen gewoon weg uit deze bouwkeet. Er moet wel wat gedaan worden en wij willen zelfs wel een deel betalen, maar niemand te vinden. Het is nabij school, nabij openbaar vervoer, parkeergelegenheid, nabij winkelcentra, binnen 10 minuten in het centrum van Groningen.. En niemand die ons wilt helpen. Heb zelfs willen meedoen met een driehoeksruil, met 1 van de dames hier die gereageerd hebben, maar ook niets kunnen vinden!

WIE O WIE HELPT ONS UIT DEZE SH*T??
hoi waar wil je wonen dan?
groetjes cindy
Re: HOE MOEILIJK IS HET OM TE RUILEN!!!
26 januari 2011 14:04
mij lukt het ook niet...wil van een kleine 4kamerwoning in amsterdam-west naar een grotere woning in amsterdam..

maar krijg geen reacties
Re: HOE MOEILIJK IS HET OM TE RUILEN!!!
15 februari 2011 19:55
Hoi
Troost jullie allemaal, maar zelfs na 3/4 jr ben ik nog bezig. Oh best wel mogelijkheden, alleen reageren ze totaal niet terug en dat is het frustrerende ervan.

Hoe graag wil je dan ruilen vraag ik me af.
Wat me wel opvalt is dat er meer geruild wenst te worden vanuit de provincies Noord en Zuid Holland en Flevoland.

Wij willen heel graag ruilen naar ZuidLimburg, hebben een mooie 5kmr woning in Velp, zitten heel centraal ten opzichten van plaatsen als Arnhem, Nijmegen, Duitsland, en zijn voorzien van winkels en dokterspost en scholing, en toch kom ik hier niet weg.

Iemand interesse????

Imogen
Re: HOE MOEILIJK IS HET OM TE RUILEN!!!
15 februari 2011 21:08
Goedenavond mensen!!!
ja het is inderdaad zeer moeilijk!
mensen zijn tegenwoordig TE materialistisch ingesteld waardoor ze geen genoegen nemen met een huis op een mooie locatie nee het gaat om de binnenkant(die overigens naar eigen smaak ingeircht moet worden)

er heeft er hier op deze site geen 1 gekeken en op woningruil wel 300 mensen!!!
groetjes lizz



2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 31/05/2011 16:10 door lizz.
Re: HOE MOEILIJK IS HET OM TE RUILEN!!!
15 februari 2011 21:33
hoi Lizz,

waar wil jij naar toe dan en waar won jij in Amsterdam?
Ik heb een 5 kamers eengezinswoning in Hoor en wil naar Amsterdam.


groetjes,
azer
Re: HOE MOEILIJK IS HET OM TE RUILEN!!!
16 februari 2011 09:09
hoi azer,ik wil naar purmerend,oostzaan,oostzanerwerf
.hoorn is qua werk te ver voor ons.
groetjes lizz
Re: HOE MOEILIJK IS HET OM TE RUILEN!!!
12 maart 2011 13:48
Pffffffffffffff wil ook van hoorn naar amsterdam ijburg maar ben er al zolang mee bezig. Wil gewoon niet lukken
Re: HOE MOEILIJK IS HET OM TE RUILEN!!!
13 maart 2011 17:33
Ik ben ook op zoek naar woningruil..
Heb ook aanbiedingen gekregen, maar ineens hoorde ik niks meer van die mensen...

We hebben een 3 kamerwoning in amsterdam oost

En zoeken een eengezinswoning in Amersfoort

Liefst deze zomer nog vanwege school van onze zoon..

Groetjes
Chantal dat komt me bekend voor. Ik maak dat dus al anderhalf jaar mee. Zo heb ik heel veel aanbiedingen en zo ineens is het stil. Ik begin ook langzaam de hoop op te geven voor een geschikte ruil. Zeker nu ik helemaal geen aabod meer heb voor mijn woning in Winkel. Ik wens jou ook veel succes verder met het zoeken naar een woning.

Groetjes Daphne
Re: HOE MOEILIJK IS HET OM TE RUILEN!!!
17 maart 2011 15:10
ja het is zeker moeijilijk om te ruilen als ze is een keer reageren dan weet je wat meer nu weet je niets je krijgt nooit antwoord maar goed het is niet makkelijk om te ruilen
hallo
ik heb wel interesse om te ruilen
mail maar naar nyximasi@kpnmail.nl
Re: HOE MOEILIJK IS HET OM TE RUILEN!!!
12 mei 2011 09:22
hallo lizz,

is een driehoeks ruil misschien een mogelijkheid?waar woon jij in amsterdam?
mijn e-mail is s.elgasmi@quicknet.nl als je daar interesse heeft.

groetjes,
azer
Re: HOE MOEILIJK IS HET OM TE RUILEN!!!
12 mei 2011 13:27
Ik heb ondertussen wel ondervonden hoe moeilijk het is sad smiley
Zelfs met een leuke bonus in het vooruitzicht wil het maar niet op gang komen.....of woon in nou in een vreemde stad?

Enfin, even zoeken op FrannyTiel en wie weet!
Re: HOE MOEILIJK IS HET OM TE RUILEN!!!
27 mei 2011 12:01
Beste beste mensen,

Het is inderdaad soms frustrerend dat je geen woning kunt vinden... of zij vinden jou niet.

Hierbij bied ik mijn PRACHTIGE woning in ZAANDAM aan.
- hoekwoning, 4 slaapkamers, open keuken, 2 toilet, voortuin en achtertuin (achtertuin grenst aan WATER en als je die uitvaart kom je uiteindelijk uit op open zee!!).schuurtje in de voortuin.naast een grote groene park, dichtbij het centrum.
-huur is 727,- euro.

Wij willen graag naar een woning ook in zaandam, geen flat en de huur moet lager zijn dan 650 euro.

HET KAN OOK EEN DRIEHOEKSRUIL. we hebben mensen uit Heeze (noord brabant) gevonden die naar Zaandam willen.
dus wie wil er naar Noor brabant verhuizen en is afkomstig uit Zaandam straal 15 km???

mail aub naar cenkisev@hotmail.com . de foto's van onze huis kan je vinden op marktplaats--> huizen en kamers --> woningruil.
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: