Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Waarom is het zo lastig om een juiste persoon te vinden voor woningruil!!!

Gepost door laatje79 
Waarom is het zo lastig om een juiste persoon te vinden voor woningruil!!!
25 augustus 2010 18:34
Ik heb het gevoel dat ik hier de enige ben!
Hi latje waar woon je .
gr
jamila
Re: Waarom is het zo lastig om een juiste persoon te vinden voor woningruil!!!
26 augustus 2010 10:28
driehoeksruil is meestal het beste dan heb je de meeste kansen. Het zal je nog zwaar vallen hoeveel haken en ogen er zijn als je je meld bij de woningbouw. Bij ons is het een keertje afgeketst omdat wij een te hoge huur hadden . (scheelde maar 6 euro!!) Had iets te maken met huursubsidie van de tegen partij. Succes.
Re: Waarom is het zo lastig om een juiste persoon te vinden voor woningruil!!!
26 augustus 2010 11:02
Ik heb 2 kandidaten voor driehoeks ruil, zelfs dat is moeilijk sad smiley we moeten gewoon blijven proberen.
Re: Waarom is het zo lastig om een juiste persoon te vinden voor woningruil!!!
26 augustus 2010 14:10
Je bent echt niet de enigste hoor!
Positief blijven denken is het motto!

*Biedt hierbij haar eengezinshoekwoning in Tiel aan winking smiley*
Re: Waarom is het zo lastig om een juiste persoon te vinden voor woningruil!!!
26 augustus 2010 14:56
Hey Franny,

Dus ik ben niet de enige, ik heb ook zo een moeilijke woonplaats, echt in een klein dorpje sad smiley niet zo favoriet onder ons, nou was een keer een jongen bij mij op bezoek geweest en die helemaal weg van mijn huis en heb een mooi nieuwbouw appartement op de beg. grond , alleen hij woonde op 4 hoog zonder lift en dat is niet handig als je een klein kind hebt.
Re: Waarom is het zo lastig om een juiste persoon te vinden voor woningruil!!!
26 augustus 2010 15:05
Laatje,

Het is overal moeilijk volgens mij, of je nu in een stad woont of in een klein dorpje.
Ik denk persoonlijk dat het te maken heeft met het feit dat ze te hoge verwachtingen hebben: (hoe lang is het geleden dat er gesaust is?????) en je laat de stoeptegels toch wel liggen he? En meer van dat soort vragen. (Ja, de stoeptegels blijven liggen winking smiley)

En toch geloof ik dat er ergens op internet mijn ideale ruilkandidaat rond surft....
Re: Waarom is het zo lastig om een juiste persoon te vinden voor woningruil!!!
26 augustus 2010 16:10
Hoi Franny,

Ja erg he, van mij mogen ze alles wat ik in dat dat appartement (zoals douchecabine, laminaat ect.) zo van mij overnemen, vraag er niets voor, wil alleen een wat ruimere woning in Bussum e.o. Hoe lang ben jij al opzoek Franny? Ik ben al een jaar opzoek met geen resultaten.
Re: Waarom is het zo lastig om een juiste persoon te vinden voor woningruil!!!
26 augustus 2010 16:47
Ik ben al 2,5 jaar op zoek
Maar het is echt niet makkelijk
Ook de voorwaarden van de woningbouw verenigingen zijn soms om te huilen
Ik ben nu al bijna een jaar bezig en iedere keer als ik hoop heb dat het gaat lukken dan gaat het weer mis doordat er een partij afhaakt. Ik was in 2008 ook al op zoek geweest naar woningruil en ook kandidaten gehad die op het laatste moment afhaakten. Tussendoor ben ik zwanger geweest en nu weer met volle moed op zoek naar een woning. Ik hoop voor jou dat het ook gaat lukken. Het is niet makkelijk om positief te blijven, maar probeer hoop te houden dat het ooit lukt. Ik woon ook in een dorp wat niet bepaald in trek is. De meesten willen naar de stad dus weet hoe het is. Ik wens je veel succes met je zoektocht.

Groetjes Daphne
Re: Waarom is het zo lastig om een juiste persoon te vinden voor woningruil!!!
26 augustus 2010 16:59
@ KD-nails,

Jij bent ook lang bezig!! Echt erg zeg... Heeft iemand nog zoek tips? Ik heb denk ik overal wel een advertentie geplaats op woningruil sites, zelfs in de supermarkten enz...



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 26/08/2010 16:59 door laatje79.
Re: Waarom is het zo lastig om een juiste persoon te vinden voor woningruil!!!
26 augustus 2010 17:08
Dank je wel Daf, hoop dat het voor jou ook lukt... mijn grootste ergenis is mensen die niet terug reageren, terwijl ik wel een woning heb die zij eigenlijk zoeken... ik snap het niet meer.
Ik heb dat dus ook dat mensen gewoon niet reageren. Ik heb ook al meegemaakt dat mensen verhuisd zijn en hun advertentie niet verwijderd hebben. Ook dat mensen bellen en heel enthousiast zijn en gewoon niet meer terug bellen. Ik weet er alles van. Heb ook al een keer een driehoeksruil bijna rond gehad totdat de partij die naar mijn huis wilde afhaakte daar ze er niet meer in geloofde dat het ooit nog zou lukken. Ik heb dat soms ook wel, maar blijf toch hoop houden dat het me gaat lukken. Ik heb al een hele tijd geduld en zal eerlijk zijn dat dat niet makkelijk is en dat ik ook momenten heb dat mijn geduld opraakt, maar toch vind ik manieren om door te gaan met zoeken. Ik kan me voorstellen dat je ongeduldig gaat worden. Ik pak alle manieren aan die op mijn pad komen ook als het op een mislukking uit gaat lopen. Ik ga er steeds luchtiger mee om al zijn er gerust wel frustraties als het niet lukt. Ik hoop in elk geval dat het bij jou ook een keer gaat lukken. Komt vast wel goed.
Re: Waarom is het zo lastig om een juiste persoon te vinden voor woningruil!!!
27 augustus 2010 00:08
Hallo lezers,

Inderdaad wat u zegt mw Frannie. Ze willen met spoed graag weg, maar willen alleen ruilen als ook jij bv alles inbouw hebt in je keuken. Of ze vragen of je woning nog te ruilen is en vragen met spoed antwoord. Geef je ze dat want ik had wel interesse in hun woning en vervolgens hoor je niets. confused smiley Zo kan ik wel ff doorgaan.

Ik hoop mijn woning middels een 3 of 4 hoeks ruil wel te kunnen ruilen, maar krijg weinig antwoord op de mails die ik verstuur.


Nog iemand die wil ruilen van Zuid-Limburg (Schin op Geul, Valkenburg, Gulpen, Vaals) zolang er maar middelbaaronderwijs in de omgeving is, ik heb een 5kmr hoekwoning in Velp Gelderland. alle stoffering is pas gelegt.

We blijven hoop houden. Succes

Imogen
Re: Waarom is het zo lastig om een juiste persoon te vinden voor woningruil!!!
27 augustus 2010 12:56
Het is toch wat zeg, om de kleur van het behang het huis niet nemen!
Maar is het niet zo dat je je nieuwe huis in gaat richten in je eigen smaak en niet een huis neemt omdat toevallig die kleur je bevalt?
Ik snap het echt niet hoor.
Maar ik blijf positief, dan heb ik de helft al gewonnen!


Het blijft wel spannend op deze manier natuurlijk en je maakt nog eens wat mee smiling smiley
T is ook hewel moeilijk..snap al die eisen ook niet zo..tuurlijk leefbaarheid...maar elke verhuizing kost eenmaal geld..en een verfje/behangetje ontkom je eigenlijk niet aan als je alles in je eigen smaak hebben wilt.
Ze mogen hier alles overnemen..paket, laminaat , trapbekleding, plavuizen.. schutting..noem maar op..ik hoef er niks voor.
Al heb ik inmiddels mijn hoop gevestigd op de woningbouw..

Ik hoop dat jullie snel een plekje vinden..op welke manier ook.
Re: Waarom is het zo lastig om een juiste persoon te vinden voor woningruil!!!
27 augustus 2010 14:34
Ja dat is inderdaad erg als men een huis niet accepteert omdat je de kleur van het behang niet mooi vind.... ik had zelfs een keer een bezichtiging en die mevrouw vroeg of ze de lampen en paar van mijn interieur stukken wou overnemen, ik zei nee, die wil ik zelf meenemen en toen had zij ook geweigerd om te ruilen... maar positief blijven.
hhhmmmm!!, ik zie hier veel mensen staan die graag willen verhuizen, dus ik waag de gok, is er hier ook iemand die graag naar hoorn wilt gaan, een 5 kamer eengezinswoning?, ik wil graag richting amsterdam, purmerend hoofddorp haarlem, (iig in die richting)
groetjes,
fam hofmeijer
Re: Waarom is het zo lastig om een juiste persoon te vinden voor woningruil!!!
28 augustus 2010 19:16
Wij zijn op zoek naar een leuke ruime eengezinswoning met tuin en zolder in
Amstelveen,
Ouderkerk a/d Amstel,
Ilpendam,
Amsterdam IJburg,
Amsterdam Watergraafsmeer

Wij wonen op dit moment in Amsterdam Oud-zuid
Een leuke ruime etage woning van 65 m2
Veel licht inval,woonkamer 27m2 met 6 grote ramen
2 slaapkamers
Voor Amsterdamse begrippen een ruime woning
Ook met een grote zolder van 30m2 boven in het pand

Wie o wie
Houdt me ook aanbevolen voor een eventuele driehoeksruil



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28/08/2010 19:16 door KD-nails.
hoi,

geloof me jij bent niet de enige! ik wordt er ook erg moe van! ik wil een woning in denhaag/amsterdam/antwerpen en weg uit rotterdam centrum.
Re: Waarom is het zo lastig om een juiste persoon te vinden voor woningruil!!!
29 augustus 2010 11:29
Hallo mensen,

Wij hebben de knoop gisteren doorgehakt, we gaan toch verhuizen naar een flatwoning op 4 hoog (zonder lift sad smiley ) , zit lekker vlakbij mijn werk en mijn kind kan er lekker naast waar mijn moeder woont op school maar goed, ik heb er het er wel voor over om hier uit dit dorpje te komen waar ik zo depressief van geworden ben, alleen nu nog even afwachten of de woningbouw akkoord gaat met onze voorstel. Het was niet echt wat ik in mijn gedachten had, maar ach....


Succes mensen met het vinden van een ideale en juiste ruilkandidaat!!



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 29/08/2010 11:30 door laatje79.
Re: Waarom is het zo lastig om een juiste persoon te vinden voor woningruil!!!
29 augustus 2010 12:04
Nu maar hopen dat de woningbouw akkoord gaat

Succes
Re: Waarom is het zo lastig om een juiste persoon te vinden voor woningruil!!!
29 augustus 2010 12:56
Laatje,

Ik wens je heel veel sucses!
En al heeft je flat geen lift (wat zul je een conditie opbouwenwinking smiley) feit blijft dat je gezondheid vooruit gaat. Depressief zijn is ook niet alles.

Mijn hoekhuis met 3 slaapkamers en een grote tuin achter is ook nog beschikbaar!
Dus: woon jij ongeveer in een straal van 10 km rondom Tiel mét een hoekhuis laat me dat weten. Driehoeks-ruil behoort ook tot een optie!
Hallo Fam Hofmeijer,

Even een vraag: Hoeveel bedraagt de huur van de woning?
En ligt deze in de buurt (fiets/loopafstand) van scholen/o.v. winkels, centrum Hoorn?

Alvast dank voor je reactie!

Vr, gr, Jessica
Re: Waarom is het zo lastig om een juiste persoon te vinden voor woningruil!!!
06 september 2010 22:11
hoi

mag ik vragen waar je woont dan?
is misschien wel makkelijker voor de mensen als we weten waar u woont en waar u heen wilt?

gr sabrina

graag hoor ik iets van u terug
goeien avond waar woon je en waar wil je wonen en wat voor huis heb je

groetjes angela
Beste mensen,,ik begrijp het helemaal wat jullie meemaakt ik snap het helemaal ...
ik woon in een 5 kamer eengezins woning met voor en achtertuin.vaste trap en 2 toilet
heel mooi en groot woning ,,,ik ben op zoek naar die geschikte kandidaad,sins 2006,tot nu toe niets
ik heb zoveel mensen over de vloer om te bezichtigen,ik bij hun,maar het is altijd iets die hun meer willen
net als een van jullie zei,de behang is niet mooi of ze willen laminaat over het hele huis of inbouw aperaten,of dit of dat
ze zijn nooit tevreden met het inhoud,,GOD VER DOMME,als het inhoud niet mooi is ,,kan je zelf in je iegen smaak toch doen ??
ze zeggen die omgeving is mooi,met alles in de buurt op loop afstand,,ik denk dat ze hemel op aarde willen,,mensen dat kan NIET !!!!

ik zoek een eengezins woning in almere literatuurwest of parkwijk,muziekwijk kan ook,,trouwens overal in almere behalve het HAVEN!!!
ik woon in lelystad schepenwijken,((heel groot / mooi woning))confused smiley

p/s 4a5 kamerwoning.
ik wilde weten waar je woont en waar je heen wil.

groetjes
Re: Waarom is het zo lastig om een juiste persoon te vinden voor woningruil!!!
08 september 2010 19:44
Hallo lieve mensen,

Vandaag ben ik naar de woningbouw gegaan heb heb alle papieren ingeleverd voor de woningruil. Voor de mensen die het niet weten. Ik woon in een 3 kamer beneden appartement in Nederhorst den Berg en ga nu een woningruil aan met iemand die in een flat woont in Bussum. Nu nog maar hopen of de woningbouw akkoord gaat!!
ik ga het toch even hier proberen, ik zoek een eengezinswoning in Maassluis min 4 kamers.Ik woon in een 4 kamer eengezinswoning in Vlaardingen.

Succes allemaal
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: