Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

woningruil amsterdam-zuid 6 kamers, ruilen met woning tuin, hoekwoning liefst met kelder huur 416 euro

Gepost door miriam 
hallo,
ik heb een goede woning in amsterdam zuid 4 kamers + 2 grote zolderkamers. vlakbij vondelpark en amsterdamse bos, mooie buurt, op de bovenste etage, beneden stel zonder kinderen, voor een balkon en achter
ik wil de stad uit naar meer natuur, geen rijtjeshuis, liefst bij bossen, zee, duinen etc.
hoekhuis met kelder in hele rustige buurt, hoeft niet vlakbij winkels te zijn.
kom maar op
Wat vind je van Groningen? (Veendam)
[maps.google.nl]
Wat vind je van Eindhoven? Grote zeskamer eengezinswoning emt voor en achtertuin, nabij alle voorzieningen.

groetjes Rose princess.of.darkroses@gmail.com
goedemiddag, waar woont u in Amsterdam zuid?
Deze vraag stel ik ivm een driehoeksruil.
Beste Miriam,

Ik woon in het gezellige Leiden en ben naarstig op zoek naar een woning in Amsterdam. Wat ik te bieden heb is een zeer nette 4 kamer (3 slaapkamers) eengezinswoning (2312 WG) in hartje centrum met een ruime tuin (25m2) met vrijwel geen inkijk + schuur. Ondanks dat het een rijtjeshuis is en zeer centraal is gelegen, is het een rustige buurt met weinig verkeer. Het strand en de duinen zijn zeer vlakbij (Katwijk, Noordwijk, Scheveningen). Daarnaast zijn er veel bossen en parken in de buurt en in de zomer kan er heerlijk door de grachten worden gevaren...

Graag hoor ik of u geïnteresseerd bent via de mail (ykhoshbou@gmail.com)

MVG
Hallo,
Wij wonen in Hoorn en wij hebben eengezinswoning met tuin voor en achter en 3 slaapkamers e boven een ruime zolder die kunt u als 4de slaapkamer gebruiken.park.ijzelmeer is ongeveer 20 minuten fietsen.een hele rustige buurt.en ook leuke buren.Ik weet niet of u interesse heeft of niet.Maar laat mij graag weten in elke geval wat u vindt.En ik wil ook weten in welke verdiping woont u en met lift of zonder.


mvg,
ahlem
hoi

ik woon valk bij de bossen en ik woon op loop afstand van een klein winkel centrum.
en een rustige wijk.
ik woon wel in een rijtjes woning maar heb wel een kelder en veel natuur om me heen.
ik woon namelijk in apeldoorn.
lijkt u dat wat?

vriendelijke groet sabrina
Re: woningruil amsterdam-zuid 6 kamers, ruilen met woning tuin, hoekwoning liefst met kelder huur 416 euro
17 september 2010 02:08
hallo.
ik heb Eengezinswoning,met 3slaap kamers vaste trap naar grote zolder,voor en achter tuin,cv open keuken ,
huur is 476 ,in pannerden 5km van zevenaar 20 km van arnhem 18 km van nijmegen

0646416685 of 0646416684



gr.adel
Hallo,

Ik woon in Zandvoort in een galerij woning in de eerste verdieping met mooi uitzicht op de duinen.
Wil heel graag een woningruil met u doen.De flat is net gerenoveerd, nieuwe keuken, nieuwe verwarmingsinstalatie.
Er zit geen kelder maar wel een ruime box met veel ruimte.
Klein winkelcentrum in de buurt. Scholen enzo nabij.
Heel graag hoor ik snel van u op de nummer : 023-5717178

Mvg Mile
Re: woningruil amsterdam-zuid 6 kamers, ruilen met woning tuin, hoekwoning liefst met kelder huur 416 euro
19 september 2010 15:06
dit is echt zo'n voorbeeld! Zet een advertentie neer en reageert nergens op!
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: