Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Wie van Almere of A,dam wil naar Eindhoven eengezinswoning driehoeksruil

Gepost door ruilers 
Hallo,

Wij zijn opzoek naar een persoon die een driehoeksruil met ons willen doen. Nou zijn wij opzoek naar iemand (misschien u) die naar Eindhoven toe wilt.

Het is een knusse eengezinswoning met 4 kamers waarvan 3 slaapkamers in Lievendaal (vrij nieuwe woning). In een kindvriendelijke en nette buurt. Een voortuin en achtertuin . Geen zolder. Voorzien van cv, berging, douche en parkeergelegenheid. Een mooi groot park vlak in de buurt. Huur: € 389,-. Door het gehele huis laminaat.

Als u interesse heeft hoor ik het graag.

Mvg
Re: Wie van Almere of A,dam wil naar Eindhoven eengezinswoning driehoeksruil
12 augustus 2010 12:55
wilt u niet naar zaandam 3 kamer portiekwoning??
Hallo ik woon in leiden en ik wil naar endhvn. ik heb appartement op 1 verdiping 3 slaap kamer en 1 woonkamer doeche en keuken en een grote kelder mooie buurt in zuid leiden veel parkeerruimte als u interess heb mail me op moubarak@live.nl dank
Hallo ik woon in leiden en ik wil naar endhvn. ik heb een maissonete op 1 verdiping 3 kamer en 1 woonkamer douche en keuken en een grote zolder waar nog een hele groet slap kamers en 2 groet ruimten chuur achter de woning mooie en netjes buurt met veel groen en water 5 minute van centrum in oost leiden parkplaats voor de woning de huur is 417 euro

saraesthetique@hotmail.fr
Ik wil ook graag een eengezinswoning voor terug. Mag klein zijn wel 2 slaapkamers.
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: