Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

U naar Veldhoven/Eindhoven wij ergens in Zuid Holland of Utrecht

Gepost door Rian 
Wij wonen in Veldhoven, grenst aan de randweg van Eindhoven. Omschrijving van het huis: Alle 3 slaapkamers voorzien van laminaat.Vlizo trap naar zolder. Badkamer met 2de toilet. Woonkamer voorzien van laminaat. Berging vast aan de keuken aan de voorkant. Keuken, hal en berging betegeld. Achtertuin is 10 bij 6 voorzien van nieuwe schutting. Eigen inrit voor de deur Huurprijs 485 euro Voorzieningen in de buurt:bus-/tramhaltes, kindvriendelijk, parkeergelegenheid, park/groenvoorziening, scholen, winkels. Wij willen een eensgezinswoning in Zuid Holland of Utrecht Wij vragen: cv, zolder, berging, douche, voortuin, achtertuin,kindvriendelijk, parkeergelegenheid, park/groenvoorziening, scholen, winkels Liefst een vaste trap naar zolder of 4 slaapkamers of in ieder geval een zolder. Kindvriendelijke buurt. U kunt me mailen op: rianneke1975@hotmail.com
wilt u mischien naar een 3kamerwoning te noord holland zaandam?

liefs
Nee sorry wil niet naar Noord Holland

Groetjes, Rian
Goedenavond,
Ik woon zelf in Gouda tussen rotterdan en utrecht. Ik bied u een appertement met 2 slaapkamers op de 2 verdieping met lift nette wijk nette flat ongeveer 5 fietsen van het centrum. Ik hoor van u of u geiteresseerd bent
Mvrg,
Moatassim
Re: U naar Veldhoven/Eindhoven wij ergens in Zuid Holland of Utrecht
19 augustus 2010 10:20
Sorry maar we zijn echt op zoek naar een eensgezinswoning
Re: U naar Veldhoven/Eindhoven wij ergens in Zuid Holland of Utrecht
26 augustus 2010 10:20
Re: U naar Veldhoven/Eindhoven wij ergens in Zuid Holland of Utrecht
28 augustus 2010 15:48
up nog een keer tongue sticking out smiley
Re: U naar Veldhoven/Eindhoven wij ergens in Zuid Holland of Utrecht
15 september 2010 19:48
Hoi Rian,

Ik heb een mooie galerijflat (tweede etage) met 3 slaapkamers, ruime woonkamer, lange balkon, aparte keuken, berging ruimte aan de woonkamer die makkelijk om te toveren is in een vierde slaapkamer of werkruimte. Onder de galerij is ook een privé ruime bergruimte met slot. Zeer goed geïsoleerd flat. Aardige buren. Kindvriendelijke wijk. In de buurt van schollen, college, winkelcentrum, NS, bushalte, gratis parkeerplaats, etc… kortom ideaal. Net aan de Randstad, maar men voelt de drukte van Randstad niet. 15 km van Rotterdam. Huur 430 euro, service kosten 27 euro.

M.v.g.Mando
Sorry geen flat we willen echt een eengezinswoning.....
Hallo,

Ik zie Uw advertentie staan! Wat voor mij een belangrijke vraag is..... zit er ook een lift bij u???

Met vr groet, claudia
Sorry ik doe iets verkeerd hier, sorrrrrry
wilt u ook naar rotterdam?
Hallo Azar

Ik wil graag met je ruilen

ik heb een hoek eengezinswoning met 4 slaapkamers in Eindhoven
Je kan mij hierover bellen
Mjin telnum is 06-33100214

Groetjes
Sara
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: