Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil van Aalsmeer naar Gelderland

Gepost door anne 
anne
Woningruil van Aalsmeer naar Gelderland
31 juli 2010 15:05
Geheel gerenoveerde zonnige eensgezinswoning. Alles is vernieuwd en beveiligd met keurmerk van Politie. Er is een kleine kelder en bijkeuken ( bijkeuken kan een kleine slaapkamer gemaakt worden). De zolder is berijkbaar met vlizotrap op de zolder is een nieuwe cv ketel die zeer zuinig is. Alles is netjes en nieuw. Dichtbij Hoofddorp. Binnen 15 min in het hartje van Amsterdam. Zandvoort, Utrecht en Leiden is ongeveer 25 min rijden. Op loop afstand van de westeinderplassen voor watersport. Winkelstraat ongeveer 1 a 2 minuten lopen. Verschillende bussen naar Amsterdam, Amstelveen, Haarlem, Hoofddorp enz. Parkeren kan voor de deur of 10 stappen verder een parkeerhaven. In 2009 is de voor en achterkant door de verhuurder helemaal geschilderd en in 2008 is alles vernieuwd zoals het keukenblok en de badkamer. Huurprijs is 450 euro.

Wij willen graag in Gelderland wonen . Dus Putten of Ermelo, Apeldoorn, Eerbeek, Brummen enz enz. Het liefst de dorpen Geen grote Steden zoals Arnhem of Nijmegen ect. Maar heel graag dicht bij BOS EN HEIDE. Voorkeur met CV en achtertuin. HUURPRIJS NIET BOVEN DE 450 EURO.
Re: Woningruil van Aalsmeer naar Gelderland
31 juli 2010 18:04
Geinteresseerd in een eengezinswoning met 3 slaapkamers en een zolder met vaste trap in Pannerden?
Dit is een dorpje met 5000 inwoners en ligt aan de Rijn.
20 km van zowel Arnhem en Nijmegen en 5 km van Zevenaar.
Heeeeel veel groen om je heen, het dorpje ligt tussen de dijken.
Heel veel fiets en wandel mogelijkheden hier.
Graag hoor ik of u geintereseerd bent.
Mijn mailadres is mijk30@hotmail.com
Izes,

Zijn er bossen in de buurt van uwe huis?

Groet,

Anne
hai ik woon in brummen ik heb groot huis met 4slaapkamers maar mijn huur is 500 ik krijg huurtoeslag dan betaal ik 266 , hoeveel kamers heeft u is het een flat?
misschien intresse in een woning in nunspeet
Hallo,

ik woon in Tiel
wil je ruilen?

gr
Hallo Anne,
Met interesse heb ik je advertentie gelezen. Graag wil ik daar op reageren.
Ik heb natuurlijk wel je voorkeuren gelezen maar ik vind dat je toch even verder moet lezen.
Ik woon in Arnhem, in een eengezinswoning met 3 verdiepingen de woning kan zeker aan al jouw wensen voldoen, in een vrij nieuwe, rustige en nette bosrijke buitenwijk van Arnhem.
Het park en de vele groenvoorzieningen liggewn op loopafstand, Van de bos en heide is het nog geen 5 min. rijden.
Mocht ik je interesse gewekt hebben, wil je dan net het bovenstaande email adres contact met mij opnemen.
Als je vragen heb, dan ben ik altijd bereid om deie te beantworden.
Graag hoor ik van je.

Met vriendelijke groet Wilma
Re: Woningruil van Aalsmeer naar Gelderland
09 april 2011 12:45
Hallo,

ik woon in Tiel met achtertuin is een hoekhuis
heb je intresse?
mail naar lawlawa@live.nl

groeten,
allo ik woon in zevenaar 15 km arnhem heb u inresse woning ruilen even beelen 0683599627 gr uslu
wil je naar Harderwijk ?
is het een flat nou als je goed lees ????
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: