Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Driehoeksruil naar Almere

Gepost door Daf 
Daf
Driehoeksruil naar Almere
27 juli 2010 15:37
Hallo allemaal,

Ik woon in Winkel en heb iemand uit Almere die geinteresseerd is in mijn woning. Deze mevrouw woont in Almere Stad in de Stedenwijk. Ze heeft een huis met 5 slaapkamers en een mooi grote tuin. Het is een ruim huis. De huurprijs is € 665,-. Er is geen huurtoeslag mogelijk en er wordt een minimuminkomen geëist van €29125,-. Is er iemand met een sociale huurwoning die naar Almere wil. Ik ben op zoek naar een eengezinswoning met minimaal 3 slaapkamers en het liefste een zolder waar ik nog een slaapkamer kan maken. Mijn voorkeur gaat uit naar Ede, Veenendaal, Apeldoorn, Barneveld en Amersfoort. Mocht u een woning hebben dan hoor ik het graag. U kunt mij mailen op daffie3@hotmail.com
Daf
Re: Driehoeksruil naar Almere
30 juli 2010 16:23
niemand interesse?
Re: Driehoeksruil naar Almere
27 augustus 2010 11:56
Hallo, Ik heb een 55 + woning in Zutphen 2 minuten lopen naar hartje centrum en toch rustig wonen.Ik wil graag ruilen met een woning in Almere buiten i.v.m. wonen bij me kinderen?
Daf
Re: Driehoeksruil naar Almere
12 september 2010 17:54
Hoi Astrid,

Inmiddels heeft de mevrouw uit Almere afgehaakt. Daarbij kom ik nog niet in aanmerking voor een seniorenwoning dus helaas. Ik wens u veel succes met uw verdere zoektocht.

Groetjes Daf
Re: Driehoeksruil naar Almere
12 september 2010 18:00
WIJ HEBBEN EEN HUIS IN DEN HELDER IND E AANBIEDING grinning smiley

ERG GEZELLIG WONEN 8 bij 3 balkon.. 4 kamer woning .. Doe eens ene gooi zou ik zeggen !
Re: Driehoeksruil naar Almere
21 september 2010 18:52
hoi

ik woon in apeldoorn en ik wil graag na almere.
ik heb een eengezinswoning met 3 slaapkamers.
voortuin van 5 bij 4 en een achtertuin van 8 bij 15.
een open keuken en een kelder van 4 bij 4.
winkelcentrum en scholen en openbaarvervoer op loopafstand te doen.
mijn huur is 460 kale huur met subsidie betaal u 236,71.
Daf
Re: Driehoeksruil naar Almere
22 september 2010 22:32
Hoi,

De mevrouw uit Almere is afgehaakt helaas en heb nog niet iemand anders uit Almere kunnen vinden die naar mijn huis willen. Wel mensen uit Alkmaar, Zandvoort, Enschede en Den Helder. Had wel mooi geweest om naar Apeldoorn te gaan en blijft toch mijn droom. Ik hoor wel of u nog interesse heeft en anders zoeken we gewoon verder. U kunt mij mailen op daffie3@hotmail.com
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: