Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

u naar Hoorn wij naar...?

Gepost door olec 
u naar Hoorn wij naar...?
11 juli 2010 17:02
hallo

wij wonen in een grote hoeks eensgezins woning en willen graag naar een wat kleinere stad of dorp...
ons huis bestaat uit 3 verdiepingen, de zolder is te bereiken via een vlizo trap.
het is een groot huis, 3 slaapkamers, open keuken, grote woonkamer.
de tuin is hier zo een 10 bij 10 en de voortuin is wat kleiner.
boven in de badkamer is een 2e toilet.

wat we willen is dus ergens in een wat kleinere stad wonen, liefst wel in een huisje met een tuintje.
graag met scholen, openbaar vervoer en winkeltjes.
de woning hoeft niet zo heel erg groot te zijn maar er moeten wel minstens 3 slaapkamers aanwezig zijn, of 2 slaapkamers en een zolder met een vaste trap waar we een kamertje van kunnen maken.
Re: u naar Hoorn wij naar...?
12 juli 2010 12:57
hallo

ik heb intressen

0684418921
happyhome2009@live.nl

mvg
Re: u naar Hoorn wij naar...?
12 juli 2010 14:49
misschien wel even handig om te weten waar u vandaan komt en wat voor huis u heeft.
gr.
Re: u naar Hoorn wij naar...?
19 juli 2010 09:47
hallo ik heb een eengezinswoning in beverwijk met3 slaapkamers en flizo trap naar groote zolder een woon kamer met open nieuwe aangebouwde keuken voor en achter tuin met schuur het heele hui s is geheel gerenoveert als u intresse heeft bel of mail me nr 0634089787 gr miranda
Re: u naar Hoorn wij naar...?
19 juli 2010 12:35
Interesse in een eengezinswoning in Pannerden Gld? Dit is 15 km van zowel Arnhem als Nijmegen, 5 km van Zevenaar.
Wij hebben 3 slaapkamers en een zolder met vaste trap, voor en achtertuin.
Mocht u interesse hebben dan hoor ik het graag. Mijn mail is mijk30@hotmail.com.
goedenmiddag

ik woon in barsingerhorn een authentiek dorp 5 kmvanaf schagen en drie km nieuwe niedorp
ik wil wat dichter bij een stad wonen hoorn lijkt me wel wat


verder is mijn woning een 5 kamer woning met een grote lap grond achter
tuin voor en vrij utzicht over de weilanden twee onder een kap
er rijd een bus er is ook een lagere school;
ik woon in barsingerhorn vlak bij schagen ik wil graag meer bij de stad wonen mag je in zo,n huis eventueel ook alleen wonen ?ik heb een 5 kamer wonuing grote achtertuin en voor tuin en een vrij uitzicht en eenniegen oprijpad voor de auto er past zelf nog wel een tweede autoof caravan op
Re: u naar Hoorn wij naar...?
11 augustus 2010 17:30
nog steeds niets gezien waar we heen willen, misschien dat iemand een kleinere of misschien bovenwoning heeft?
ik heb aleerder gereageert op uwdvertentie ik wil graag naar hoorn zou u in de buurt van schagen willen wonen?

laat het even weten want ik heb ook een mooie woning vor u terug

groet gea mijn eigen email adrezs is geaschlaepfer@hotmail.com
Re: u naar Hoorn wij naar...?
15 augustus 2010 17:41
wij hebben een eensgezinswoning met 3 slaapkamers,voor en achtertuin in Goor (overijssel).Interesse? voor meer info mail naar anoniemblijver@live.nl
Re: u naar Hoorn wij naar...?
18 augustus 2010 14:16
Hallo, we hebben een 5-kamer eengezinswoning in Emmen in de aanbieding. Scholen zowel basis- als middelbaar en hoger op loopafstand, winkels en bossen ook op loopafstand. Grote voortuin en iets kleinere achtertuin. Kindvriendelijk. Het afstand naar het centrum is ong.10 min.fietsen. bij interesse kun u mij altijd bellen; 0591546053/0648012216
Re: u naar Hoorn wij naar...?
22 augustus 2010 21:23
we willen graag een kleinere woning als wat we nu hebben, maar wel 2 of 3 slaapkametjes, maar 5 is echt veeel te veel...dus een kleine huisjes of misschien flats/etage woningen kunnen reageren.
Re: u naar Hoorn wij naar...?
11 september 2010 21:44
den helder lijkt het je wat ? 4 kamer woning heerlijke buurt 8bij3 balkon !

groetjes van Eck
Re: u naar Hoorn wij naar...?
12 september 2010 12:35
wij hebben een 4 kamer massionette of hoe je t ook typt grinning smiley gallerij van 2 verdiepingen en wij zitten op verdieping 2 met een huis met 2 verdiepingen. ruim 80M² en 3 slaapkamers dus en 1 grote woonkamer ruime balkon 8 bij 3 en een bad in een grote badkamer !

klinkt t een beetje hoop vol ?
Re: u naar Hoorn wij naar...?
12 september 2010 17:08
ja dat klinkt zeker goed, waar komt u vandaan?
mail me anders even, jolanda_1980@hotmail.com
Re: u naar Hoorn wij naar...?
25 oktober 2010 22:40
Hallo,

ik wil graag met u ruilen als het nog kan.

Ik heb een eengezinswoning In Nieuw Den Helder dichtbij Falga (winkels, supermarkten etc). Kindvriendelijke buurt, school dichbij en winkelcentrum op loopafstand.
Een grote woonkamer van ±30m², vier slaapkamers (twee kleine en twee grote). Zolder (geen vaste trap maar een veilige trap), Schuur, voortuin en een achtertuin van 35 meter.
Huurprijs inc €480,

Mijn email: qamarodin@yahoo.com

GR Shoja
Re: u naar Hoorn wij naar...?
26 oktober 2010 12:34
heb je misschien interesse?
Zeer ruime 6 kamer eengezinswoning( 5 slaapkamers) met grote voor en achtertuin met grote blokhut en sierbestrating. Grote keuken L-opstelling met inbouwapparatuur. Grote badkamer met luxe badmeubel met dubbele spoelbak. Alles pas geschilderd en in het hele huis laminaat. Je kunt zo over!! Andijk ligt aan het Ijsselmeer vlakbij Enkhuizen. Heerlijke landelijke omgeving en vlakbij het strand.
Ik wil i.v.m. gezinsgrootte ( 4 kids) wel een grote eengezinswoning voor terug. Mag in de buurt van Amsterdam of Zaanstad zijn. Graag telefonisch contact 0655154567 of via daantje422@hotmail.com
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: