Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

woningruil rotterdam naar ?

Gepost door debby 
woningruil rotterdam naar ?
08 juni 2010 11:35
hoi,ik heb een leuke 4 kamer massionette in rotterdam noord en wil vanwege familie omstandigheden weg.maakt niet uit waar ,als t maar geen r.dam noord is.
debbygoos@hotmail.com
Hoi

zou je in maassluis oost willen wonen, het gaat hierbij om een 4 kamer etagewoning op de derde verdieping lift aan wezig.
leuke vriendelijke gezellige buurt alles op seconde loopafstand in de buurt, winkels scholen genoeg activiteiten en het is een kindvriendelijke buurt.
de huurprijs is 480 huurtoeslag mogenlijk

interresse email de-waarheid@hotmail.com
ik woon ei eidhoven dit mij nmr 0684071989
ik heb mooie flat met tuin in eindhoven
jammer dat je niet terug reageert.
of je er wel of geen interressein hebt .

groetjes
doe je nog woningruil ik woon in ommoord
Re: woningruil rotterdam naar ?
05 september 2010 12:36
Hoi Debby,

Heb je interesse in een huis in Spijkenisse?

Ik heb een zeer ruime 4 kamer eengezinswoning in Spijkenisse.
Daar ik graag dichter bij mijn ouders en schoonouders wil wonen wil ik terug naar Rotterdam.
Ik ben op zoek naar een eengezinswoning met minimaal 4 kamers of een BG woning max 1e etage, maar liever niet.

Zelf bied ik aan, woning met een achtertuin en stenen berging, volledig betegeld (door vorige eigenaar) in een kindvriendelijke wijk.
Heb 3 slaapkamers, 2 zijn heel groot, 1 iets kleiner dan die 2 grote kamers.
Een ruime badkamer met wasmachine aansluiting en een zolder met volwaardige slaapkamer. Woning heeft 1 half schuine kant. Daardoor hebben de grootste kamer en zolder etage een schuine wand. Op zolder zijn daar schuifdeuren voor geplaatst zodat je extra bergruimte hebt.

De zolder etage heeft ook nog een balkon die woningbreed is (5 meter)
De straat is autovrij en ligt aan een groot plein waar veel kinderen spelen.

Ik zoek het liefst een woning in een kindvriendelijke omgeving en openbaar vervoer in de omgeving.
Re: woningruil rotterdam naar ?
05 september 2010 20:54
hallo ik won in veendam ik wil met uw woningruilen ik heb 3grote slapkamer en grote zolder en grote wonkamer en grote achter tuin en voor tuin en dat is mij tel 0647309651.
gr l
hoi wil je nar doetinchem
Re: woningruil rotterdam naar ?
17 september 2010 02:10
hallo.
ik heb Eengezinswoning,met 3slaap kamers vaste trap naar grote zolder,voor en achter tuin,cv open keuken ,
huur is 476 ,in pannerden 5km van zevenaar 20 km van arnhem 18 km van nijmegen

0646416685 of 0646416684



gr.adel
Re: woningruil rotterdam naar ?
30 december 2011 10:18
Ja zeker u??Ommoord zou perfect zijn..
Re: woningruil rotterdam naar ?
30 december 2011 10:22
U wilt naar Doetinchem??
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: