Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

u oosterhout nabij breda ik nijmegen arnhem rotterdam amsterdam

Gepost door jimmy 
u oosterhout nabij breda ik nijmegen arnhem rotterdam amsterdam
18 februari 2010 11:24
aangeboden eengezinswoning 3 slaapkamers mooie achtertuin zolder nieuwe keuken gewoon een leuke woning
gevraagd ruime eengzinswoning in de titel genoemde plaatsen of daar vlakbij woning moet ong 100m2 aan opperv. hebben dit exl tuin min 3 slaapkamers en zolder met ruime achtertuin alle facciliteiten oals scholen en winkels nabij rustige kindvriendelijk wijk

tevens aangeboden woning in putten zoals gevraagde woning dan word het 1 op 1 ruil zoals boven beschreven is het een 3hoeksruil

mail me op smoki_7@hotmail.com fotos van oosterhoutse woning op aanvraag
heb je adv. gelezen.
Heb zelf woning in Roosendaal, wil graag naar Breda/Ooserhout.
Ken iemand die van Nijmegen naar Roosendaal wilt.
Is dat iets?
Mijn tel. nr. is 0165-752638
Re: u oosterhout nabij breda ik nijmegen arnhem rotterdam amsterdam
21 februari 2010 15:39
hoi
dat zou idd iets kunnen zijn email me even op smoki_7@hotmail.com

maar is een 4hoeksruil wel toegestaan? vroeger namelijk niet

groetjes
Re: u oosterhout nabij breda ik nijmegen arnhem rotterdam amsterdam
24 augustus 2010 21:12
Ik heb een huis in Westervoort 1 km van Arnhem groot hoekhuis 3 verdiepingen 0642493391
is dit iets voor je?
[svielvoye.magix.net] -------------------------- voor meer foto,s WONEN OP NIVEAU Deze op de 3e woonlaag gelegen 3 kamerappartement is zeer goed onderhouden,EN VOLLEDIG GESTOFFEERD! Ingang dmv afgesloten portiek met intercom. ingang woning Hal met betegelde vloer doorlopend tot in de woonkeuken, Woonkeuken rvs incl inbouw apparatuur vaatwasser oven magnetron 5pitskookplaat afzuigkap. dubbelglas toegangsdeur balkon . balkon 2m x 3m Woonkamer en slaapkamers voorzien van laminaat. en voorzien van rol gordijnen, 2 slaapkamers appartement voorzien van centrale verwarming, Ruime badkamer, met douchdoek wastafel droger en wasmachine aansluiting, mooi betegeld, toilet apart geheel betegeld en villeroy en bosch sanitair. Appartement ligt in koophuizen woonwijk, Zeer actieve V V E in de service kosten zitten oa glazenwasser kosten schoonmaak portiek, onderhoud plantsoenen etc, Huur is 635 huursubsidie mogelijk! +60 voorschot stookkosten +100 VVE en stoffering en aanwezige witgoed gebruik. totaal incl huursubsidie 500euro totaal excl huursubsidie 795 (incl stookkosten) nabij winkelplein met supermarkt drogist bank tnt gal&gall bakker blokker kruidvat etc HELE GOEIE CB school!!! de regenboog bushalte speeltuin bibliotheek dokter apotheek kerk bso kdv park Kind vriendelijk -Hond vriendelijk- 65+vriendelijk jongen gezinnen vriendelijk.!!!!!!!!!zeer veel groen .veilige en schone omgeving berging onder. waar zondag nog zondag is!

Ik zoek rust ruimte kindvriendelijke omgeving en groen!! met voorkeur een tuin,

ivm gezondheidproblematiek,
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: