Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

U NAAR ARNHEM EN WIJ NAAR AMERSFOORT

Gepost door tijger 
U NAAR ARNHEM EN WIJ NAAR AMERSFOORT
06 februari 2010 12:16
Wij bieden een Super mooie eengezinswoning aan in Arnhem.
Woning bestaat uit grote voor tuin en grote achter tuin op het zuiden.
Verder bestaat de woning uit 3 grote slaapkamers bad met ligbad en 2 de wc en via vaste trap naar grote zolder (ongeveer de helft van ons huis)

Vele winkels en scholen op loop afstaand.
Wij willen graag naar Amersfoort, Soest of Hoogland naar een mooie ruime eengezinswoning.

Op reactie word binnen 24 uur op geantwoord

Mvg, W.M. Ordelman
geheim0013@hotmail.com
Re: U NAAR ARNHEM EN WIJ NAAR AMERSFOORT
06 februari 2010 13:01
bent u ook geintresseerd in putten? of een driehoeksruil ? is er ook een zolder aanwezig?
Re: U NAAR ARNHEM EN WIJ NAAR AMERSFOORT
06 februari 2010 17:59
Goede dag Jimmy.

Ja onze huis heeft een hele grote zolder staat ook in de advertentie, en nee wij willen niet na Putten toe Amersfoort, Soest of Hoogland, maar voor een drie hoeksruil daar staan wij open voor,maar dan wel na een vanm de boven genoemde plaatsen
Re: U NAAR ARNHEM EN WIJ NAAR AMERSFOORT
06 februari 2010 18:10
o heb ik daarover heen gelezen..... ik zal eens rond kijken dan wat de mogelijkheden zijn voor een driehoeksruil zou ik uw postcode kunnen krijgen dan word het makkelijker zoeken bij de andere woningruil sites
Re: U NAAR ARNHEM EN WIJ NAAR AMERSFOORT
06 februari 2010 19:05
hoi
volgens mij hebben wij het trouwens al eens eerder geprobeerd om een driehoeksruil te vinden toen was het helaas niet gelukt maar ik zal blijven opletten

groetjes
Re: U NAAR ARNHEM EN WIJ NAAR AMERSFOORT
07 februari 2010 11:49
Hallo, ja volgens mij hebben wij het via @#$%& al eens eerder contact gehad, maar ons huis was volgens mij te duur.
Maar als je iets kan vinden, dan horen wij dat graag, want wij staan open voor een mooie woning.
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: