Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

oosterhout bij breda aangeboden

Gepost door jimmy 
oosterhout bij breda aangeboden
01 februari 2010 10:31
hallo huizenzoekers

ik bied aan een mooie eengezins woning in oosterhout noord brabant bij breda. 3 slaapkamers ruime woonkamer open keuken zolder te bereiken met vlizo trap ruime douche met tweede toilet.
eigen oprit ruime achtertuin met uitzicht op een parkje mooie vriendelijke natuurijke buurt winkels en scholen nabij huur 484 huursub mogelijk.

gevraagd eengezins woning met drie slaapkamers en zolder met vaste trap ruime woonkamer aparte keuken ruime tuin huur max 450 huursub mogelijk
het moet echt een ruim huis zijn en nabij winkels en openbare scholen.

voorkeur nijmegen en omgeving maar ook andere plaatsen mogen reageren, naar smoki_7@hotmail.com
het gaat om een driehoeksruil ik woon zelf in putten de mensen uit oosterhout zijn al hier wezen kijken en willen hier graag wonen dus wie ruilt er met ons mee
fotos van de woning in oosterhout op aanvraag
Re: oosterhout bij breda aangeboden
02 februari 2010 10:09
Re: oosterhout bij breda aangeboden
02 februari 2010 13:56
ik wil wel maar denk niet dat mijn woning past bij uw vraag voor een woning.

heb gister een advertentie geplaatst onder de naam maranti.

groetjes sabine
Re: oosterhout bij breda aangeboden
02 februari 2010 14:33
hoi sabine

als je me even mailt op smoki_7@hotmail.com geef ik je de email van de mensen uit oosterhout zelf en misschien kan er dan een 1 op 1 ruiling plaatsvinden want deze mensen hebben niet een echte voorkeur voor plaats hoewel ze mijn woning wel geschikt vonden wilde ze op snelle termijn verhuizen en ik wil pas in de zomer verhuizen in verband met de scholen van de kinderen kan niks garanderen natuurlijk maar je kan het proberen.
Re: oosterhout bij breda aangeboden
02 februari 2010 21:13
hoi jimmy.

ik heb je gemaild.

groetjes sabine
Re: oosterhout bij breda aangeboden
24 augustus 2010 21:15
Ons huis ligt in Westervoort 1 km van arnhem groot huis met 3 verdiepingen o642493391
ruil
01 september 2010 12:38
hoi wil ok nar doetinchem
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: