Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

U naar Alphen aan den Rijn, ik naar....

Gepost door Mariska 
Hallo,

Ik heb een maisonnette woning (2 verdiepingen) in de wijk Kerk en Zanen in Alphen aan den rijn. Er is een woonkamer, 2 slaapkamers en een ruime kamer boven met zeer ruim dakterras. Kale huur is 655 Euro. 5 min lopen van het station, de winkels op 5 min lopen en veel parkeergelegenheid, ideaal dus!
Ik wil graag in de randstad blijven met minimaal 3 kamers en als het kan een balkon. Max. huur 500 euro aangezien ik alleen ben.
Ik hoor graag van jullie!
Beste Mariska,

Sinds kort woon ik in Den Haag in de buurt van Leyweg tegen een kleine winkelcentrum. Aangezien mijn werk in leiden is, lijkt het mij verstandiger om meer die kant op te komen. Ik heb een hele leuke 2 kamer appartement op 3 hoog (met lift). Het is een zeer rustige buurt en hele aardige buren.

Mocht je interesse hebben dan hoor ik dat graag van jou. Je mag ook telefonisch contact opnemen op 06-10071058

Groeten,
Mustafa
Gea chte Mevr. Mariska

Wij wonen in rotterdam liskwartier in een driekammer app. aan de nootdorpstraat. Het is een gezellige wijk/straat waar de winkels en het centrum op loopafstand is.
Wij hopen dat wij samen in contact kunnen komen om kennis te maken om te ruilen.
Onze huidige woning is te klein omdat wij een kleintje hebben gekregen.
met vriendelijke groet,
fatima
Re: U naar Alphen aan den Rijn, ik naar....
06 februari 2011 21:43
Beste Mariska,

Ik weet niet of je al een woning hebt kunnen bemachtigen, maar mocht dat niet zo zijn: Wij hebben een tweekamerappartement in Alphen aan den Rijn aan de schelfhorst aan de dijk (Herenhof). Ik was benieuwd of je (als je nog op zoek bent naar een woning) eventueel interesse heb hierin.

Ik hoor van je,

F.
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: