Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Jullie naar Sliedrecht /Zuidholland , Wij naar een leuke buurt / grote eensgezinswoning

Gepost door Tamara 
Wij wonen in Sliedrecht , in een nieuwe ,grote woning ( 3 jaar oud)
Rustige /kindvriendelijke buurt / leuke buren / 3 slaapkamers /grote zolder met vaste trap /wasmachine aansluitingen & droger op de voorzolder, verder nog een grote kamer op zolder

Wij zoeken een grote woning met 4 slaapkamers of 3 slaapkamers en een zolder met vaste trap / met tuin ,/liefst met garage
In een leuke kindvriendelijke wijk
Maak niet uit waar
Ik wilde er nog aan toevoegen dat het een sociale huurwoning is : dus huursubsidie mogelijk
Kale huurprijs is 480,- euro
Wij willen een woning terug waar huursubsidie mogelijk is .
mijn email is : sweetlady_t@hotmail.com
HALLO IK HEB MOOIE HOEKHUIS IN DRUTEN BIJ NIJMEGEN EN DEN BOSCH MET 3 SLAPKAMERS EN VASTE TRAP NAAR ZOLDER MET 4 SLAPKAMER GROTE BADKAMER (MOG. VOOR BAD) GROTE ACHTERTUIN 2 BERGING NIEUW VOORTUIN HELE HUIS LAMINAATVLOER OPEN KEUKEN LANGE WOONKAMER 7,50 LANG INTERESSE BEL 0617807378
Re: Jullie naar Sliedrecht /Zuidholland , Wij naar een leuke buurt / grote eensgezinswoning
16 januari 2010 20:34
wij hebben een grote eensgezinswoning met 4 slaapkamers in Ternaard een kindvriendelijk dorp in de kop van friesland vlakbij dokkum, heeft u interesse? woningruiler2009@live.nl
Hallo Tamara

Ik heb een mooie grote hoek eengezinswoning met
2 slaapkamers waarvan 1 op de zolder (vaste trap) 2 wc's
met dichte keuken,voor en een grote achtertuin in Eindhoven
Voor meer informatie kan je mij bellen
Mijn telnum is 06-33100214

Groetjes
Sara
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: