Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

woningruil ik heb een leuk huisje met tuin in adam

Gepost door jaap 
gevraagt een leuk huis in of omgev amsterdam heb zelf een 3 kamerwoning met tuin en grote schuur in amsterdam de baarsjes
Hoi Jaap,

Ik en mijn zoontje willen graag een nieuwe start maken.
Wij bieden aan een hoekwoning, twee hoog met een vrij uitzicht, veel licht, drie kamers en een grote binnenkomst hal, keuken, douche en badkamertje, circa 56m2
Oost/ zeeburgerdijk.
Groeten van Nanne
hallo jaap
ben je eventueel geintresseerd in een 4 kamer eensgezinswoning in almere laat het me dan maar weten groeten ria
Ik heb een kleine eengezinswoning (hoekwoning) met een tuintje aan het water.
2 slaapkamers, berging en zolder zonder vaste trap.
Tussen Alkmaar en Purmerend.
Re: woningruil ik heb een leuk huisje met tuin in adam
02 juli 2010 10:42
hoi ik heb een een gezinswoning in beverwijk pas geronoveertr kan er zo in is netjes heeft u vragen bel of mail me nr 0634089787
leuk nieuwbouwappartement in hooglanderveen, amersfoort vahorst. 2 km app. erg ruim in een landelijk eomgeving.

mocht u geinteresseerd zijn neemt u dan even contact me t mij op woningruil92@live.nl
Hallo Jaap,

Ik heb een 4 kamer woning in amsterdam slotervaart (vlakbij de johan huizingalaan) van 80m2 op de 2e verdieping.
Mocht u interesse hebben of meer informatie willen dan hoor ik het graag.
Mijn email is Kim_Roele@hotmail.com
Dag Jaap,
Wij zijn twee kunstenaars en op zoek naar een leuk huis in amsterdam om samen te gaan wonen.
Mijn vriend heeft een woning in de pijp (tweede jan steenstraat een twee kamerwoning) en ik in Zaandam een echt huisje ( arbeider woninkje) met een punt dakje van rond de 54m2 en klein tuintje.
Beide zijn voor optie tot ruilen. Mocht je geïnteresseerd zijn laat het me dan even weten.
Met vriendelijke groet,

S.Jabli
hallo
heb u adv gelezen en zou graag met u willen ruilen
ik woon in oud west tussen de kinkerstr en de overtoom in alles aanwezig en heel centraal
heb n 4kamer woning de huur bedraagt389 p.m
de reden van ruil is dan ook niet ons leuke huisje of de leuke gezellige buurt maar het feit dat mijn dochtertje n zware adhd heefd wat niet samen gaat met het wonen op 3 hoog helaas
mocht u interresse hebben kunt nu mij bellen 0684302110/0207893660
met vr gr miriam
Hoi Jaap,

Ik heb een eengezinswoning (hoekwoning) met tuin in almere. Mocht u interesse hebben hoor ik het graag van u.

Groetjes,

Amy
Hallo Jaap,

ik heb een 3 kamer etage woning in almere op de 1e verdieping, op 5 min loopafstand alles in de buurt. trein, bus, dokter, winkels en scholen.

is dit misschien interessant voor u?


met vriendelijke groeten

Pris
Beste meneer/mevrouw,

Ik heb een eengezinswoning in Hoogkarspel, Gemeente Drechterland. Noord Holland.
Het is een ruime, lichte woning met een leuk aangelegde zonnige ruime tuin op het zuiden, een schuur en een achterom.
Voortuin is op het noorden.
Een ruime woonkamer {26,5m2} met een dichte keuken {7,5m2}, met toegang tot de tuin.
De gang met de voordeur, een grote voorraadkast, een deur naar de woonkamer {ook via de keuken is er een toegang naar de woonkamer}
en de wc met klein raampje en meterkast.
Op de eerste verdieping heb ik 3 slaapkamers waarvan twee groot {13m2 zuid + 11m2 noord} met vaste kasten en
een kleinere slaapkamer {5,5m2 zuid}, de badkamer met raampje en op de gang nog een ruime vaste kast.
Een vaste trap naar de grote zolder met kachel, combi-ketel, dakraam.
Deze is nu de slaapkamer van mijn zoon.
De huur is ; 423.- euro per mnd.. Dit is incl. servicekosten + glasfonds.
Huur subsidie is mogelijk.

Het dorp heeft alle belangrijke voorzieningen.
Treinstation, bus, winkelcentrum, voetbalvelden, Buiten zwembad, tennisbanen, grote sportzaal, speeltuinen, scholen en nog veel meer natuurlijk, parkeren kan natuurlijk voor de deur en is gratis.
Alles is binnen 5 minuten te bereiken, te voet...
Het ligt vlakbij het oude stadjes Hoorn en Enkhuizen. Met trein, bus en auto heel goed te bereiken, met 10 min.
Ook als u van fietsen houdt heel makkelijk te doen.
Amsterdam is een 30 min. met de auto, met de trein ook een prima verbinding.
Het mooie IJsselmeer is heel dichtbij. Zomers zwemmen en wandelen wij daar en als je een bootje hebt is het super om te varen.
Het is een heerlijke woning, heel erg zonnig, in een leuk toegankelijk, gezellig dorp. Alles in de buurt.
Ik ben er geboren en woon er al 34 jaar met veel plezier, nu gaat mij zoon naar de middelbare school en we willen een nieuwe start gaan maken in Amsterdam.

Wie weet heeft u interesse, ik kan u natuurlijk wat foto`s sturen en nog veel meer vertellen wat er hier te doen en vinden is...
Hoop wat van u te horen.


Met vriendelijke groet,

Y. Korzelius
Geachte meneer/mevrouw

wij zouden graag woningruil met u doen
wij wonen in hoorn en hebben 4 kamer-woning
als het huis nig beschikbaar is zouden wij graag een reactie willen .

met vriendelijke groet

Nadine
Hallo,

Wilt u nog steeds ruilen?
Ik kan u bieden een flat in hoofddorp (centrum ) 3 kamers
of een apartement in huizen (nh) 3 kamers met zonnig balkon.

Gr. Lia
hallo lia,

ik heb ook een huisje met 3 kamer en tuin in adam. en ben geintreseerd om te ruilen. voor meer info kun je mij mailen.
m.sbaa@hotmail.com

groeten,
Miriam
hallo,

ik zou graag naar hoofddorp willen gaan een huis met minimaal 3 kamers.
ik zelf woon in adam oud west, 3 kamers en tuin voor meer info mail mij even.
Re: woningruil ik heb een leuk huisje met tuin in adam
29 november 2011 13:37
hoi ik heb wel intresse heb zelf een eengezins woning in hilversum als u intresse heeft hoor ik het graag gr miranda tel 0634089787
Re: woningruil ik heb een leuk huisje met tuin in adam
29 november 2011 15:02
jaap Schreef:
-------------------------------------------------------
> gevraagt een leuk huis in of omgev amsterdam heb
> zelf een 3 kamerwoning met tuin en grote schuur in
> amsterdam de baarsjes


hallo jaap,

heb je al een woning gevonden?? zo niet dan heb ik een leuke woning voor je in HOORN.
een nieuwbouwwoning/eengezinswoning. super mooi. je kunt er zo in, net geverft etc

interesse?? je kunt me mailen:sahman@live.nl of bellen 0684235766
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: