Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

WIE WIL ER RUILEN MET ZWOLLE????

Gepost door PRO 
PRO
WIE WIL ER RUILEN MET ZWOLLE????
03 januari 2010 19:35
EENGEZINSWONING IN DIEZE-WEST MET 3 SLAAPKAMERS NAAR????
Re: WIE WIL ER RUILEN MET ZWOLLE????
03 januari 2010 23:05
voelt u iets voor een grote eensgezinswoning met 4 slaapkamers in een dorp in de kop van friesland?? voor meer info mail naar woningruiler2009@live.nl
Re: WIE WIL ER RUILEN MET ZWOLLE????
05 januari 2010 18:19
Ik wil wel met je ruilen hoor! Ik heb een 3-kamerbenedenwoning in almere. Als het je wat lijkt laat maar weten. Ik wil heel graag richting zwolle verhuizen. jerrygeorgina@hotmail.com
Re: WIE WIL ER RUILEN MET ZWOLLE????
07 januari 2010 11:45
ik heb een flat in veenendaal is dat misschien wat

vr gr
Bedankt voor jullie reacties, sorry maar ik zie niks tussen wat me bevalt.
dus sorry
g
Re: WIE WIL ER RUILEN MET ZWOLLE????
09 januari 2010 23:18
goede avond, wilt u naar amsterdam, 4k-flat met lift -dichte keuken-3slpk-balkon,lift-box, afgesloten toegangsruimte
2e etage in buitenveldert. hr.465.bel 0615443295
Re: WIE WIL ER RUILEN MET ZWOLLE????
28 januari 2010 23:19
hallo

ik heb een superappartemnet 3 kamers in het centrum van Enschede, De woning is vrij nieuw en heeeel ruim van opzet. Er is een woonkeuken (nieuw) met vaatwasaansluiting, nieuw sanitair, thermostaatkraan in de douche, verder is alles net geschilderd. Ook ligt er een mooie houten vloer in de woning.

groet ray. Wij zoeken voor een 3hoekruil een kandidaat die van zwolle naar Enschede zou willen verhuizen.
Beste g,

Ik en mijn vriendin hebben een prachtig appartement 2 slaapkamers ruime woonkamer en balkon (bouwjaar 2008) gelegen 10 min van Zwolle gelegen aan de A28 met uitstekende verbindingen.
Voor foto's kunt u mij mailen . Wij willen graag naar Amsterdam.

MVG M.Dailal
graag bel 0647875706
heb je interesse in velp bij arnhem?laat me weten als je nieuwsgierig bent
Re: WIE WIL ER RUILEN MET ZWOLLE????
04 augustus 2010 11:40
hallo ik heb een eengezins woning in beverwijk met 3 slaap kamers en flizo trap naar zolder woon kamer met niuewe aangebouwd keuken voor en achtertuin met schuur de geheele woning is gerenoveert als u intresse heeft mail of bel me nr 0634089787 gr miranda
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: