Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

woningruil Heemskerk - IK GROTER - U KLEINER?

woningruil Heemskerk - IK GROTER - U KLEINER?
02 december 2009 21:18
Ik ben op zoek naar een eengezinswoning met minstens 3 slaapkamers in de compunistenbuurt in heemskerk. De woning moet beschikken over een voor en achtertuin en een vaste trap naar zolder.

Ik bied aan een mooie eengezins hoekwoning in het centrum van heemskerk. De woning heeft 2 ruime slaapkamers en 1 kleine kamer die eventueel als computerkamer of inloopkast kan worden gebruikt. Er is een ruime badkamer met eventueel ruimte voor een 2e toilet. De zolder is bereikbaar middels een vlizotrap. Er is een grote achtertuin op het zuiden. De woning ligt tegenover een speeltuin en er is een park op 300 meter afstand. Er zijn winkels, openbaar vervoer en scholen in de buurt.
Kortom een mooie woning, maar helaas wordt deze nu te klein voor mij en mijn 2 zoontjes.


Bent u in het bezit van deze woning en bent u geintereseerd in mijn woning laat het me dan weten!
hi ik heb eengezinswoning in broekpolder beverwijk heb je interesse bel me 0685507793
Hallo,

Wij hebben een hele ruime maisionette met 5 kamers op de breedweerlaan in breedweer. Dit huis heeft een hele grote woonkamer met 2 ruime slaapkamers en 2 kleinere slaapkamers. Een hele grote zolder en een dakterras en aan de achterkant van het huis een balkon en een voortuin.
sase Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hallo,
>
> Wij hebben een hele ruime maisionette met 5 kamers
> op de breedweerlaan in breedweer. Dit huis heeft
> een hele grote woonkamer met 2 ruime slaapkamers
> en 2 kleinere slaapkamers. Een hele grote zolder
> en een dakterras en aan de achterkant van het huis
> een balkon en een voortuin.


sil.jed@hotmail.com
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: