Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

U naar Nijmegen ik naar...???? [SPOED]

Gepost door Angie 
Hoi,
Ik ben (met spoed) op zoek naar een leuke en fijne woning met tenminste 2 slaapkamers.
Het liefst een eengezinswoning maar het is geen pre. Het liefst iets met een tuintje.

Zelf heb ik hier 7 jaar met plezier gewoond maar door privé omstandigheden is het voor ons beter te verhuizen.
Het gaat om de volgende woning:

Een mooie ruime maisonnette gelegen op de 2e etage via trappen te bereiken.
Begane grond:Hal naar de woonkamer 45m2 met open keuken en ruim balkon op het zuiden.
Er is een vaste open trap naar de 1e verdieping in de woonkamer.
1e verdieping : 2 vrij grote slaapkamers (20m2 en 1 met een schuin dak van 15m2)
Badkamer (6m2) en apart toilet. Berghok (3m2) en een dubbele overloop.
De toegang van de trap is afsluitbaar met een deur.
Aan de buitenzijde van het gebouw is beneden een eigen aparte berging voor o.a. fietsten e.d.
Omgeving : Groene rustige kindvriendelijke buurt met fijne buren.
Huurtoeslag mogelijk.

x openbaar vervoer (bus & trein) x scholen (basis/ voortgezet onderwijs)
x gezondheidscentrum & tandarts x dierenarts x kinderopvang
x parken & speeltuinen x klein & groot winkelcentrum x sportverenigingen
x snelweg x parkeergelegenheid x cafetaria x café


Heeft u interesse dan hoor ik dat graag!
Groetjes Angie
Re: U naar Nijmegen ik naar...???? [SPOED]
02 december 2009 09:03
hallo ik heb mooie hoekhuis in druten met 3 slapkamers en vaste trap mooie voortuin en zeer grote achtertuin 8 mtr breed en 8 lang mijn num is 0617807378 interese
Re: U naar Nijmegen ik naar...???? [SPOED]
02 december 2009 16:47
hi

wil jij me even mailen op
sunshine10@live.nl!!!!!

groetjes
Re: U naar Nijmegen ik naar...???? [SPOED]
21 januari 2010 18:22
Ik heb een appartement in lindenholt voorstenkamp met mooi groot balkon en grote woonkamer en 1 grote slaapkamer.

groet,

roel
hallo heb je wel een woning te bieden met woonkamer en slaapkamer in de buurt van westerpark(2min). Leuke woning 40-50 vierkante meter met balkon,leuke buurt. Lijkt het je iets laat het zo snel mogelijk weten want zijn ook met spoed aan het kijken.

groetjes sandra
hoi,wil je ruilen met mij heel groot eengezinswoning in uden ,met voor en achtertuin ,
geheel gerenoveerd ,kindvriendelijk scholen winkels park centrum allemaal in de buurt .

heb je intresse bel me 06-14066031
leylaakkus@hotmail.com

groetjes leyla
hallo,

is arnhem of zwolle wat voor u?

mvg,
zahra
hoi hallo ik heb een gezienswoning in den helder noord holland met 3 slapkamer boven en groot woonkamer met gsloot keuken beneden .
als heb je interees dan hoor ik het wel ..
grt
hanan.
hallo ik woon in apeldoorn heeft u intresse kunt u mij mailen dunya_kizi@live.nl

mvg sherin
enschede centrum iets voor u?
woningruil92@live.nl
Re: U naar Nijmegen ik naar...???? [SPOED]
07 juli 2010 12:55
Hallo,

Ik heb een 4kamer eengezinswoning in beverwijk met een vlizo trap naar de zolder. Ik heb een voor en achter tuin.

Heeft u interesse? mail of bel mij dan op het nummer 06 34 08 97 87.


Met vriendelijke groet,


Miranda
hai wat vind ij van brummen heb een groot huis met 4slaapkamers hoor het nog van u
bent u nog op zoek naar een woning?
hoi hallo ik heb een gezienswoning met 3 slaapkamer in den helder noord holand als wil je naar die kant neem contact .mijn telefon nummer is 0684367777.
groeten.
hanan
[svielvoye.magix.net] -------------------------- voor meer foto,s WONEN OP NIVEAU Deze op de 3e woonlaag gelegen 3 kamerappartement is zeer goed onderhouden,EN VOLLEDIG GESTOFFEERD! Ingang dmv afgesloten portiek met intercom. ingang woning Hal met betegelde vloer doorlopend tot in de woonkeuken, Woonkeuken rvs incl inbouw apparatuur vaatwasser oven magnetron 5pitskookplaat afzuigkap. dubbelglas toegangsdeur balkon . balkon 2m x 3m Woonkamer en slaapkamers voorzien van laminaat. en voorzien van rol gordijnen, 2 slaapkamers appartement voorzien van centrale verwarming, Ruime badkamer, met douchdoek wastafel droger en wasmachine aansluiting, mooi betegeld, toilet apart geheel betegeld en villeroy en bosch sanitair. Appartement ligt in koophuizen woonwijk, Zeer actieve V V E in de service kosten zitten oa glazenwasser kosten schoonmaak portiek, onderhoud plantsoenen etc, Huur is 635 huursubsidie mogelijk! +60 voorschot stookkosten +100 VVE en stoffering en aanwezige witgoed gebruik. totaal incl huursubsidie 500euro totaal excl huursubsidie 795 (incl stookkosten) nabij winkelplein met supermarkt drogist bank tnt gal&gall bakker blokker kruidvat etc HELE GOEIE CB school!!! de regenboog bushalte speeltuin bibliotheek dokter apotheek kerk bso kdv park Kind vriendelijk -Hond vriendelijk- 65+vriendelijk jongen gezinnen vriendelijk.!!!!!!!!!zeer veel groen .veilige en schone omgeving berging onder. waar zondag nog zondag is!

Ik zoek rust ruimte kindvriendelijke omgeving en groen!! met voorkeur een tuin,

ivm gezondheidproblematiek,
hai wat vind u van brummen 4kamers en vaste trap zolder voor en achtertuin voor interesse bel of mail 0685092664
Hi hallo waar zoekt u het woning.ik heb een gezienswoning in den helder noord holand.als heb je interees bel maar.0684367777
gr
hanan
hai wat vind u van brummen 4kamers vaste trap naar zolder voor en achtertuin het is een groothuis ook kindervriendelijke buurt voor interesse bel 0685092664
Hallo Angie,

Ben je al voorzien van een woning??
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: