Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

*! met spoed woningruil gezocht !*

Gepost door joell 
*! met spoed woningruil gezocht !*
20 november 2009 12:00
ik woon in middelburg het is ongeveer een uur en een kwartier naar rotterdam en breda etc en een half uur naar bergen op zoom

ik heb een mooie eengezinswoning vorig jaar voorzien van kunstofkozijnen een nieuwe badkamer toilet en keuken ( alle tegels zijn marmer glans met sierstrip zwart/grijs/zilver behalve in de keuken dan is het marmer zonder glans en strip op de vloer liggen overal donkere antracieten vloertegels in de keuken badkamer en wc,.. de wc is voorzien van een inbouw toilet en de keuken is antaciet met rvs




in de hele woning ligt laminaat (ahorn )
de woning is helemaal opgeknapt drie slaapkamers en een vlizotrap naar zolder deze staat bij mij altijd open omdat dit onze vierde slaapkamer is er ligt nieuwe vloerbedekking en de wanden zijn helemaal gedicht en gewit slaapkamer waardig dat zeker maar geen vaste trap 1 wat kleinere slaapkamer twee ruime slaapkamers
achtertuin met schuur en een voortuin

onze wijk is groen en kindvriendelijk de straat/wijk bestaat uit koop woningen en huurwoningen
op tien minuten afstand van de stad en het station in een half uurtje ben je op het strand (verschillende stranden )

achter ons is het nieuwe mortiere gebouwd de mortiere is een familie vertier met sport zolas fitness golfen een mini pretpark e.d je kan het misschien op internet opzoeken aan de andere kant ligt een woonboulevard met een tuincentar mediamarkt praxis leenbakker kwantum gamma etc etc


op 5 minuten afstand van het huis (niet eens ) is er een groot park met een grote speeltuin en verschillende velden
er is een school (2 ) een kinderopvang en creche op dezelfde afstand
ook de apotheek en de dokter is om de hoek
wij wonen aan een klein winkelcentrum : kruidvat marskramer lidl em-te (gewone supermarkt ) gall en gall bakker fruit/groente boer
een bloemenzaak een kapper en een snackbar


de huur is 557 euro huursubsidie mogelijk !

ik zoek een woning huur max 580 euro
minimaal drie slaapkamers in een kindvriendelijke wijk

in de richting haaglanden rotterdam en omstreken richting eindhoven zuid holland noord holland en noord brabant

GEEN groningen en limburg



bij intresse mail me op sunshine10@live.nl
Re: *! met spoed woningruil gezocht !*
22 november 2009 13:38
Re: *! met spoed woningruil gezocht !*
23 november 2009 18:30
mail me voor vragen en eventueel foto's
Re: *! met spoed woningruil gezocht !*
28 november 2009 09:46
hey ik heb 3 kamer woning in rotterdam , rustig buurt prinn alexaander oommoord...winkel centrum
Re: *! met spoed woningruil gezocht !*
29 november 2009 14:10
voor foto's en informatie even mailen naar sunshine10@live.nl
Re: *! met spoed woningruil gezocht !*
01 december 2009 19:44
...............
Re: *! met spoed woningruil gezocht !*
04 december 2009 10:30
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: