Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

U naar Heerhugowaard ik naar ..?

Gepost door David 
U naar Heerhugowaard ik naar ..?
06 november 2009 23:18
ik heb een ruime tweekamer woning met een grote balkon ..
dichtbij winkels.
Re: U naar Heerhugowaard ik naar ..?
13 februari 2011 08:53
Hoi heb een 4kamer woning huur468 purmerend mail me faouzia37@live.nl ps en heb ook iemand in amsterdam groetjes
Re: U naar Heerhugowaard ik naar ..?
14 februari 2011 09:06
Hoi heb een 4kamer huur 575 lift 3eetage gaat tot 5verdiepingen lift bad plus douch mail me faouzia37@live.nl
ik heb u ruiladvertentie gezien en ben geinteresserd geraakt! Ik heb zelf een tussenwoning in Dronten dorp in Flevoland. Ik woon in de ouder kern (1964). Heb een woonkamer met halfopen eetkeuken. Verder beneden het toilet een bijkeuken/schuur een kelder en tiolet, grote achtertuin en voortuintje. Ik heb boven drie slaapkamers twee grotere een kleinere er is nog een 4de kamer boven. Op de boven etage ook de badkamer en twee inbouwkleding kasten en een vlizotrap naar een zolder die geschikt is om spulen op te bergen je kunt er niet staan is wel veel berg ruimte en uiteraard een badkamer. De woning wordt eind 2012 gemoderniseerd en komt dan een nieuwe keuken en badkamer in het vierde kamertje boven. Verder komt er boven dubbel glas (benden is dat er al) en wordt het huis energie label A gemaakt. Tijdens de modernisering die een paar weken gaat duren kun je gewoon in het huis blijven wonen. In de woonkamer ligt laminaat en boven vloerbedekking de trap en hal zijn nog kaal, voor de hal ligt de vloerbedekking op zolder heb het alleen nog niet neergelegd. De buren zijn rustig. Ik hoop dat u het wat lijkt en dat ik wat van u hoor. De huur bedraagt 442 euro met service kosten. Na de modernisering gaan de huren alleen omhoog als je er daarna in komt als u nu dus verhuisd komt er geen huurverhoging na de modernisering voor u.

Ik hoop van u te horen.
Mijn telefoonnummer is 0321 751183 of mail maartenmaria@hotmail.nl (ik heb geen nummer herkenning dus als u wat inspreekt laat dan u nummer achter).
Hallo,

Als je wil ruilen met 2 kamers,1 hoog in amsterdam west,dan bij deze laat het mij weten.vervolgens bel ik jou of weer mail ik jou!

Groetjes,

dario
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: