u naar vijfhuizen ik naar hoofddorpzoek een 4 kamerwoning in hoofddorp heb een 3 kamereengezinshuisje met voor en achtertuin in vijfhuizen wil graag naar hoofddorp
Ik heb een woning in Amsterdam rivierenbuurt 450,- per maand en woon in een tijdelijke woning in vijfhuizen in de hoop iets hier te vinden. U zou mijn huis mogen gebruiken voor een 3 hoeksruil indien dat makkelijk is. Ik ben serieus geinteresseerd. Eventuele andere mogelijkheden ook bespreekbaar, wij hebben namelijk ook een zeer mooie eengezinswoning in Nieuw Sloten Amsterdam te ruil.

Hoop wat van u te horen.

Groetjes,

Inge
Ik ben eigenlijk gewoon nieuwsgierig naar uw huisje in Vijfhuizen.
Ik woon in hoofddorp in de wijk Toolenburg Oost in een 4 kamer eengezinswoning.
Laat maar weten of u geinteresseerd bent.
groet,
carin
Ik heb een ruime 4 kamer eengezinswoning in de wijk Bornholm in Hoofddorp.
Mocht je interesse hebben, dan hoor ik dat graag.

Groet Marja
Ik ben opzoek naar woningruil van Vijfhuizen naar Hoofddorp

Woon momenteel in Vijfhuizen in een 3 kamer eengezinswoning in de nieuwe Wijk Stellinghof
het is een nette eengezinswoning met op begane grond toilet grote badkamer en een grote slaapkamer

Op de eerste verdieping bevind zich een Ruime keuken en hele ruime woonkamer op de 3de verdieping bevind nog een slaapkamer
heb ook een ruime voortuin en een schuur
het is een hele nette mooie huis met precies voor het huis een speelplaats voor kinderen en in de buurt van een supermarkt
graag hoor ik of iemand is geïnteresseerd is voor woningruil in Hoofddorp


M.V.G

R.U
geachte Marja,

bent uw opzoek naar woningruil in Vijfhuizen

Woon momenteel in Vijfhuizen in een 3 kamer eengezinswoning in de nieuwe Wijk Stellinghof
het is een nette eengezinswoning met op begane grond toilet grote badkamer en een grote slaapkamer

Op de eerste verdieping bevind zich een Ruime keuken en hele ruime woonkamer op de 3de verdieping bevind nog een slaapkamer
heb ook een ruime voortuin en een schuur
het is een hele nette mooie huis met precies voor het huis een speelplaats voor kinderen en in de buurt van een supermarkt
graag hoor ik of iemand is geïnteresseerd is voor woningruil in Hoofddorp


M.V.G

R.U
Hi,

Ja ik ben nog zeer geïnteresseerd in woningruil
Je kan me altijd mailen en of bellen op nummer 06-295550554 om eens af te spreken om te komen kijken als het je wat lijkt

Hoop graag snel wat van uw te horen

M.V.G
Urriagli
woningruil groot 3kmr appartement in nieuw vennep naar omstreken eengezinshuis
wie wil er naar een mooi ruim nieuwbouw app opde 7e etage met uitzicht over heel getsewoud en geen boven buren groot dakterras ik zoek een 3kmr beneden woning in de omgeving
marjo_25@hotmail.com
christel Schreef:
-------------------------------------------------------
> u naar vijfhuizen ik naar hoofddorpzoek een 4
> kamerwoning in hoofddorp heb een 3
> kamereengezinshuisje met voor en achtertuin in
> vijfhuizen wil graag naar hoofddorp

mooi app in nieuw vennep graag zoek ik een beneden huis in de omgeving
3kmr 89m2 groot dakterras 7e etage
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: