Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

U naar t' Gooi ik naar Amsterdam

Gepost door Oumaima 
Ik bied een 2 kamer woning aan in t gooi. Met lift en hele rustige buurt. De treinstation is 5 min afstand en bushalte om de hoek. Gratis parkeren.


Gevraag: een minimale 3 kamer woning in Amsterdam
Goedemiddag,

ik heb een 2 kamer woning in de pijp met 2 balkons huur is 540 euro mischien geintresseerd?
hoor het graag
mvg
Zamir
Ik woon sinds eind 2017 in een nieuwbouw app met 3 kamers ( incl. de woonkamer , ruime badkamer en beneden een berging en inpandige fietsenstalling) en left, ruim 70 vierkante meter en een enorm balkon ( bijna 14 vierkante meter) op de zonkant en woon met de ingang aan een daktuin waar het weer iets koeler is in Adam Noord, niet te ver van de pont, NDSM -CS en meerdere mogelijkheden met een andere pont, rustige omgeving boven “ de Plus “ supermarkt, gratis parkeren!
De keuken heb ik laten uitbreiden qua ruimte met vaatwasser en elektrische kookplaat, lengte 3 meter 75, met zwart werkblad Je hebt alleen een eigen ijskast nodig. En daarbij nog een extra bergruimte aangrenzend aan de keuken. Daar vraag ik wel overnamekosten voor, samen met de vloer van brede laminaat planken, licht eiken.
Maar mijn vraag is...... welke plaats in het Gooi? Ik heb mijn jeugd in t Gooi gewoond, en gewerkt, dus ben dus benieuwd.
Ik hoor t wel. Vr groet, E.L. E
Eba
Re: U naar t' Gooi ik naar Amsterdam
23 september 2020 15:54
Bent u geinteresseerd in een woning in de Spaarndammerbuurt?
Het betreft een twee kamer appartement op de 1 etage.

En kunt u mij zeggen waar de woning in het Gooi zich bevindt?
Auteur:

Onderwerp:


Bericht: