Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

WONINGRUIL

Gepost door clarissa 
WONINGRUIL
21 mei 2019 16:48
Leuke 3 kamer woning in een gezellige, rustige en schone buurt en gezellige en rustige buren. Alles is bijna op loopafstand. Metro 2 min lopen, bus 2 min lopen, tram 8 min lopen, supermarkt en andere winkels 5 min lopen. Zuidplein op een loopafstand van 15 á 20 min met openbaar vervoer 2 min. Rotterdam Centraal met openbaar vervoer 13 min. Gezellig Zuiderpark op loopafstand. De woning is instap klaar enkele dingen is overname mogelijk nette gerenoveerde keuken. De woning is met veel wit geschilderd dat maakt het ook een lichte ruime woning.

Rustige/Nette buurt. Het liefst gaan wij van een galerij/flat naar een eengezinswoning (aangezien wij binnenkort met 3 personen zijn) met voor en achtertuin en een kindvriendelijke buurt. Wij willen het liefst naar Rotterdam- Oost en groter wonen. Winkels, openbaar vervoer, kdv en basisscholen graag op loopafstand.

Heeft u een woning op een andere plek dan Rotterdam-oost, een grotere woning dan dat wij hebben (3 slaapkamers of 2 erg ruime), nette buurt en omgeving dan kan u met mij contact opnemen. #WIJ willen niet naar Spijkenisse, Hoogvliet/tussenwater, Rhoon, zalmplaat. Het liefst wel in Rotterdam zelf.#
Z
Re: WONINGRUIL
24 mei 2019 02:40
Hallo,

Wij wonen in een eengezinswoning met 4 slaapkamers, voir en achtertuin en 2 wc. Het is in rotterdam zuid. Bent u geinteressererd? Waar woont u?

Groet,

Z
Z
Re: WONINGRUIL
24 mei 2019 02:41
Z Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hallo,
>
> Wij wonen in een eengezinswoning met 4
> slaapkamers, voir en achtertuin en 2 wc. Het is in
> rotterdam zuid. Bent u geinteressererd? Waar woont
> u?
>
> Groet,
>
> Z

U kunt contact opnemen via rotterdamse365@hotmail.com
Re: WONINGRUIL
24 mei 2019 18:07
nieuwbouw wijk in Deventer eengezinswoning drie slaapkamer.

interesse jtlvisser@gmail.com
Re: WONINGRUIL
28 mei 2019 13:33
Z Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hallo,
>
> Wij wonen in een eengezinswoning met 4
> slaapkamers, voir en achtertuin en 2 wc. Het is in
> rotterdam zuid. Bent u geinteressererd? Waar woont
> u?
>
> Groet,
>
> Z

ik heb u een mail gestuurd !
clarssa
Re: WONINGRUIL
28 mei 2019 13:35
J. Visser Schreef:
-------------------------------------------------------
> nieuwbouw wijk in Deventer eengezinswoning drie
> slaapkamer.
>
> interesse jtlvisser@gmail.com


Beetje ver, maar Zou ik een straatnaam mogen zodat ik op google maps kan kijken en heeft u foto's misschien dat ik het interessant vind.

u kunt mailen naar:
gcrotterdam@hotmail.com
Re: WONINGRUIL
27 juni 2019 12:57
hallo,
waar woont u in R-zuid? Ik zoek een 4 kamer woning met tuin. Ik overweeg sinds vorig week woningruil.
Ik woon in Rotterdam Noord (overkant van het kral.bos). Het is hier ideaal wonen al 16 jaar en kinderen zijn hier opgegroeid.
Ik heb 4 kamer woning 5 hoog (geen lift). Ik ben nu op leeftijd en ben toe aan een benedenwoning.
Wat zijn de vaste lasten van uw woning en vooral zou ik info over de woonomgeving willen ontvangen.
mvg,
Shama
Re: WONINGRUIL
04 juli 2019 08:46
Hallo,

Ik woon op 2 hoog met lift en ik heb helaas geen tuin... en liever geen 5 hoog zonder lift...





shama Schreef:
-------------------------------------------------------
> hallo,
> waar woont u in R-zuid? Ik zoek een 4 kamer woning
> met tuin. Ik overweeg sinds vorig week
> woningruil.
> Ik woon in Rotterdam Noord (overkant van het
> kral.bos). Het is hier ideaal wonen al 16 jaar en
> kinderen zijn hier opgegroeid.
> Ik heb 4 kamer woning 5 hoog (geen lift). Ik ben
> nu op leeftijd en ben toe aan een benedenwoning.
> Wat zijn de vaste lasten van uw woning en vooral
> zou ik info over de woonomgeving willen
> ontvangen.
> mvg,
> Shama
Es
Re: WONINGRUIL
14 oktober 2019 10:45
Ik zoek een eengezinswoning in Rotterdam Zuid. Ik heb een hele ruime woning in Ommoord met 2 grote slaapkamers en een grote ruime L vormingen woonkamer met open keuken. Woning is instapklaar netjes met nieuwe laminaat vloer. Het is in een flat tweede verdieping met lift in Ommoord. Als u geintresseerd bent hoor ik het graag
Re: WONINGRUIL
01 november 2019 19:40
Hallo
Ik wonen in Rotterdam Ommoord flat met twee lift ik heb 2 slaapkamers en woonkamer keuken apart grote balkon en een berghok kamers
Voor meer info bellen 0617309419
Re: WONINGRUIL
05 november 2019 19:25
Hallo ik heb een 1 gezins woning
In krimpen aan den ijssel ik wil graag
In de buurt van slinge willen wonen
Als u intresse heeft kunt u mij bellen
Mvg
0648675614
Re: WONINGRUIL
16 januari 2020 09:55
Hoi, ik heb een eengezinswoning, 3 verdiepingen. Ruim verzorgd, nette buurt, alles in de buurt. Begane grond toilet en woonkamer, 2 e etage keuken en eetruimte, 3e etage toilet, ruime badruimte en 1 grote slaapkamer. Mocht u interesse hebben laat het dan weten. Woonhuis is gelegen aan de Nancy Zeelenbergsingel te Rotterdam. 10 min van Rotterdam oost en Alexander.
Re: WONINGRUIL
29 juni 2020 22:52
Ik heb een nette eengezinswonjng in krimpen aan den ijssel. Wat is de hoogte van u huur?
Rua
Re: WONINGRUIL
15 januari 2021 00:17
Hany Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ik heb een nette eengezinswonjng in krimpen aan
> den ijssel. Wat is de hoogte van u huur?

Bergambacht misschien een optie? E-mail is zoekertje75@gmail.com
Auteur:

Onderwerp:


Bericht: