Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Van Vreewijk naar... Ridderkerk, Barendrecht IJsselmonde

Gepost door laghuwitz 
Van Vreewijk naar... Ridderkerk, Barendrecht IJsselmonde
13 september 2018 12:53
Ik heb een kleine 4 kamereensgezinwoning met grote achter tuin in Rotterdam Vreewijk.
Winkels, scholen en openbaarvervoer op loopafstand.

Ik zoek een minimaal 4 kamereensgezinswoning in Ridderkerk, Barendrecht, IJsselmonde of hoeksche waard met een tuin!
Hey laghuwits
Ik eengezinswoning in Barendrecht
0624477461
Wil je misschien naar Eindhoven?
mag het ook in zierikzee zijn zeeland ?ik heb een mooi 4 kamer rijtjeshuis met zolder en grote tuin achter. voorkant is een groen veld met bomen.mijn kinderen willen graag terug naar rotterdam .mijn moeder woont toevallig in vreeuwijk. het is 45 minuten van zuidplein met de auto.met de interliner bus 50 min.
Ik heb een 4 kamer woning in beverwaard. Met tuin groot berghok boven en binnenberging. Interesse?
Ik heb een 4 kamer eengezinswoning in ridderkerk rijsoord. Interesse?
Wilde u nog ruilen?
Rena Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ik heb een 4 kamer eengezinswoning in ridderkerk
> rijsoord. Interesse?


Heb je interesse in galerij flat ijsselmonde?
Hallo, ik heb een eensgezinswoning de ik wil ruilen, 3 slaapkamers, keuken, woonkamer, grote achtertuin inetc in jsselmonde. Ik ben bereidt om te ruilen indien u nog intresse heeft. U mag mij dan berichten. Ik hoor het graag van u.

Wil graag ruilen in rotterdam zuid vreewijk/ feyenoord. Wel graag een eensgezinswoning met minimaal 3/ slaapkamers, met tuin en dichte keuken.
Goede dag mevrouw ik heb interesse in u woningruil. Kunt u kontakt opnemen met mij 0611596430 ik woon zelf in fyeenoord gr
Hallo,

ik woon in lombardijen en ik heb 4 slaapkamers
Auteur:

Onderwerp:


Bericht: