Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil binnen Amsterdam

Gepost door Hata 
Woningruil binnen Amsterdam
17 augustus 2018 20:14
Wij hebben een leuke 2 kamer woning in het gezellige Spaarndammer buurt. Het westerpark ligt op 5min loopafstand. Tevens is het goed bereikbaar met het openbaar vervoer en fiets je binnen 10 min. naar het Centraal Station. Alle nodige winkels zitten ook in de straat en er zijn 2 supermarkten binnen handbereik. De woning heeft 1 grote balkon bij de woonkamer en 1 kleine balkon aan de voorkant bij de slaapkamer. De slaapkamer is ook ruim genoeg voor een 2 persoons bed met kast en overige hebbedingetjes.

Wij zijn opzoek naar een ruimere woning wegens gezinsuitbreiding, helaas wordt het ons te klein en is er geen ruimte voor de kleine. Wij zoeken ook een leuke en kindvriendelijke buurt dat goed bereikbaar is met OV en parkeergelegenheid heeft.
Wij zouden heel graag in Amsterdam centrum willen wonen wij wonen tilburg noord nieuwbouw.woonkamer met open keuken 2 slaapkamers inloopkast grote zolder badkamer met douche en bad tuin schuur enzv
Je kan 0640672724 / 0613225362
Re: Woningruil binnen Amsterdam
27 augustus 2018 11:09
Hi,

Ik heb een driekamer appartement van 95m2 op de eerste etage tegenover de RAI. Het metrostation van de noord-zuid lijn is op 250 meter. Het is een goed geisoleerd huis, glas- in lood details en met vrij uitzicht.

Ik wil weg omdat ik een nieuwe start ga maken met mijn partner, maar heb er fijn gewoond.

Wellicht kunnen we wat voor elkaar betekenen.

Groet,

Edmar
Re: Woningruil binnen Amsterdam
27 augustus 2018 13:34
Hi Edmar,

Wellicht kunnen wij inderdaad iets voor elkaar betekenen. Wij wonen echt een paar minuten van het centrum is liggen heel centraal.

Stuur me anders even een mail met meer info, zoals de maandelijkse huur en wanneer we kunnen afspreken voor een bezichtiging.

Groetjes,

Hanane
Re: Woningruil binnen Amsterdam
10 september 2018 02:17
Mijn woning is bij Amsterdam Zuidoost vensenpolder 2 kamers waarvan 1 slaapkamer is 3 hoog helaas geen lift rustige buurt veel groen, graag zoek ik en woning bij Amsterdam west ivm werk, u kunt email sturen bij intressen
Re: Woningruil binnen Amsterdam
16 september 2018 16:43
Is mijn woning een optie voor u?
[link.marktplaats.nl]
hansolivieira1954@mail.com.
Re: Woningruil binnen Amsterdam
29 oktober 2018 13:13
Seniorenflat .huur 560.liftbalkon.adam oost. Tel0647485459
Re: Woningruil binnen Amsterdam
19 december 2018 16:24
Goedenavond en wat is de huurprijs als ik vragen mag?

Mvg Dijkstra
Ik woon in Amstelveen
30 november 2022 01:31
Ik kerken in depoor en ik willen zijn in de buurt
Auteur:

Onderwerp:


Bericht: