Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Rotterdam west naar Rotterdam ...?

Gepost door Ilch 
Wie wilt een grote 5 kamer woning in Delfshaven?
Ben opzoek naar minimaal een 4 kamerwoning. In Rotterdam of Schiedam .
Hoi ik heb een 4 kamer appartement in rotterdam west op de 1ste verdieping
Beste heer/mevrouw,

Ik ben zelf opzoek naar een appartement in Rotterdam-west en ben bereid om met u mee te zoeken naar een nieuw appartement voor uzelf. Graag hoor ik van u!
Met vriendelijke groeten Maureen Vreugdenhil
Ik ben op zoek naar een 5 kamer woning in Rotterdam heb zelf een 4 Kamer woning met grote tuin in spijkenisse heeft u misschien intresse
Ik heb een 4 kamer maisonette woning in Beverwaard. Heke nette en schone woning. Heeft u misschien interesse?
Farah 200 Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hoi ik heb een 4 kamer appartement in rotterdam
> west op de 1ste verdieping


Welke straat woon je?
Maureen Vreugdenhil Schreef:
-------------------------------------------------------
> Beste heer/mevrouw,
>
> Ik ben zelf opzoek naar een appartement in
> Rotterdam-west en ben bereid om met u mee te
> zoeken naar een nieuw appartement voor uzelf.
> Graag hoor ik van u!
> Met vriendelijke groeten Maureen Vreugdenhil

Hoe bedoelt u met mij mee zoeken?
Spijkenisse en Beverwaard is helaas geen optie .
Goedendag, ik ben geïnteresseerd in uw woning.
Woon zelf nieuwbouw met achtertuin
Aan t Hijkerveld in Rotterdam zuid 4 kamer grote woonkamer 3 slaapkamers
Interesse?
goedemiddag mevrouw/meneer .ik ben geïnteresseerd in uw woningen .ik woon zelf in Rotterdam IJsselmonde eerst verdieping met groot woonkamer en 4 slaap kamer het is kindervrindlijke buurt school is er naast en winkelcentrum Keizerswaard is vlakbij . graag hoor ik nog van uw alvast bedankt a.tesfaindrias
Heeft u interesse in een eengezinswoning in nesselande Rotterdam 6slaapkamers grote tuin. Huur 770. Huursubsidie is mogelijk.U kunt mij bellen 0614577853
Ik ben geïnteresseerd in jouw woning woon zelf in Schiedam noord en heb 4 kamer woning.
Hallo.ik heb interesse in u woning .ik woon in rotterdam centrum heb 3 slaapkamers 1 woonkamer op 2 verdieping .ik ben op zoek naar gelijkvloerse woning ...ik hoop snel van u te horen dank u wel
Goedendag,
Ik ben geïnteresseerd. Ik woon zelf in Zevenkamp - maisonnette woning - 3 slaapkamers en een tuin.
Hallo allemaal ik heb een mooie 4 kamerwoning in vlaardingen flat complex betonen gelijk vloer mooie mooie woning het is op de eerste verdieping net lift gratis parkeer kindervriendelijk vrij rustig om te wonen .Ik wil graag een 3 kamerwoning.mijn woning is te groot betaal aan kale huur 620 huurtoeslag is mogelijk met Vriendelijke groeten albi
Goededag,ik ben op zoek naar een 6 kamerwoning.heb zelf 3slaapkamer eengezinswongin in vreewijk.graag hoor ik wat van u
Hallo..ik woon in een 4kamer woning in rotterdam noord. 10 min van het centrum. Vrij rustige straat met veel voorzieningen in de buurt. Huurprijs is 640. Graag wil ik ruilen met een woning in rotterdam met minimaal 4 kamers en het liefst begane grond.
Goedenavond,

Ik zag zojuist uw reactie op wisselstart.nl. Ik ben ook op zoek naar een woning (via woningruil) en wellicht kunnen wij iets voor elkaar betekenen. Ik heb een maisonette woning in Rotterdam Zevenkamp. 4-kamerwoning (3 slaapkamers) en een tuin. Mocht je meer willen weten dan hoor ik graag van je.

Met vriendelijke groet,

Peggy Elemans
Goedenavond,

Ik zag zojuist uw reactie op wisselstart.nl. Ik ben ook op zoek naar een woning (via woningruil) en wellicht kunnen wij iets voor elkaar betekenen. Ik heb een maisonette woning in Rotterdam Zevenkamp. 4-kamerwoning (3 slaapkamers) en een tuin. Mocht je meer willen weten dan hoor ik graag van je.

Met vriendelijke groet,

Peggy
Hoi ik woon in Rotterdam feijenoord
Mijn woning heeft (2slaapkamers en een ruime woonkamer)
Het is aan de oranjeboomstraat.
Als u intresse heeft hoor ik u reactie terug
Goede dag heeft iemand interesse in een mooie ruime 5 kamer woning op de 1e verdieping mooie ruime woning ik heb er altijd met plezier gewoon en alles is op loop afstand binnen 5 min ben he bij de winkels het is ook kindvriendelijk en vrij rustige nette wijk.ik ben zelf opzoek naar een 4 kamer woning
Albi Schreef:
-------------------------------------------------------
> Goede dag heeft iemand interesse in een mooie
> ruime 5 kamer woning in slinge op de 1e verdieping mooie
> ruime woning ik heb er altijd met plezier gewoon
> en alles is op loop afstand binnen 5 min ben he
> bij de winkels het is ook kindvriendelijk en vrij
> rustige nette wijk.ik ben zelf opzoek naar een 4
> kamer woning
Rana
Van aleren naar Rotterdam
17 juli 2018 11:35
Hoi allemaal
Ik heb eengezinswoning in Almere,3slaap kamers,ruime wonkamer, grote tuin,alles op loop afstand,moge iemand interesse hebben, neem gerust contact op 0637555641
ik heb een 3kamerwoning in delfshaven
bij interesse hoorik het graag van u
Hoi.
Ik heb een mooie 4 kamer woning in Rotterdam delfshaven en ik zoek 5 kamer woning.
Ik hoor graag van u .
Groetjes.
Ik heb een 4 kamer woning in Rotterdam Zuid, Charlois op de Dorpsweg.
Heeft u geen intresse in IJmuiden wonen en ik heb eengezinswoningen met voor en groot achter tuin gratis parkeren vlakbij het strand in het centrum van IJmuiden vlakbij Amsterdam
Hallo salam Layla Intresse je in Eengezinswoning in Dorderecht Centrum 4 kamers en zolder groot tuin in de buurt Bios scholen allas loop afstant 0636267709 bel mij Allas je interesse
Hallo, ik heb 4 heel ruime kamers en een grote keuken woon op 2verdieping .
Ik zoek beganegrond woning of een lift laat me weten als u het wat vind tel: 0631681177
Albi Schreef:
-------------------------------------------------------
> Goede dag heeft iemand interesse in een mooie
> ruime 5 kamer woning op de 1e verdieping mooie
> ruime woning ik heb er altijd met plezier gewoon
> en alles is op loop afstand binnen 5 min ben he
> bij de winkels het is ook kindvriendelijk en vrij
> rustige nette wijk.ik ben zelf opzoek naar een 4
> kamer woning


Hallo albi heeft interessen in 4 kamerwoning op eerste verdieping met hele Grote terras rotterdam zuid orangeboomstraat
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: