Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

U naar amsterdam west ik naar Leidschendam/ leiden/ Ypenburg/ nooddorp of ergens in de omgeving

Gepost door hiba2018 
Een begane grond appartementje in Amsterdam west de buurt van de westerpark (5min loopafstand). binnen de ring. 2 slaapkamers, woonkamer, douche&toilet, keuken balkon. Aardige buren, heel gezellige buurt alles lekker dichtbij. Huur is €480 incl stookkosten en servicekosten.
Voorzieningen in de buurt: bus-/tramhaltes, kindvriendelijk, parkeergelegenheid, park/groenvoorziening, scholen, trein/station, winkels
Kenmerken woning: Aanwezig: cv, balkon, berging, douche

ik zoek een woning in de haaglanden: Leidschendam, Voorburg, Rijswijk, Pijnacker, Nooddorp,Ypenburg, Leiden..
Is Rotterdam ook een optie ? Ik heb een maisonnette in zuid
Ik ben geïnteresseerd in een mogelijke woningruil. Ik heb een grondappartement met tuin in Leiden.
Hoi Salem, kun je me wat fotos opsturen ?
Hoi Salem,
Laat je nummer achter dan bel ik je ff op
Is hoofddorp ook een optie voor u
we willen met u ruilen wij wonen in leiden
Has Schreef:
-------------------------------------------------------
> Is hoofddorp ook een optie voor u

hoi Has, Hoofddorp kan ook een optie zijn. laat je telefoonnummer achter voor beter contact..
gr
otto Schreef:
-------------------------------------------------------
> we willen met u ruilen wij wonen in leiden

Laat je nummer achter voor beter contact
gr
Hi grote nieuwe eengezinswoning 15 km van Amsterdam
Naast Aalsmeer
Tel 0647454966
Hallo ik zag dat je opzoek was naar een woning in haaglanden. Ik heb een woning in rotterdam noord is 15min van haaglanden.. ik hoor graag je reactie tegemoed.

Vriendelijk grt Mo.
Tel: 0628673444
hi, is delft een optie?
bij interesse graag contact opnemen met 0645544345
gr
Hallo Hiba,
ik heb een mooie huis in Den Haag dichtbij het hart van het centrum en ook nog 2 tramhaltes.
Ik woon in een galerijwoning 3e etage met lift / trap. Tegenover de galerijwoning is er een grote albertheijn XL
Het huis heeft 1 woonkamer groot , 2 slaapkamers en 1 toilet douche en een balkon en een grote keuken.
De huur is : €561,75 en bij huurontslag ontvang je: €269,00. en ik betaal €90 euro voor de energie en stroomkosten etc.

De uitzicht van het huis is heel mooi met bomen en huizen en daarachter is er een kerk

Als u interesse heeft kunt u komen en contact opnemen
Mobielnummer: 0633350277
Als dit nog openstaat, ik heb een leuk huis in Voorschoten.
Vlakbij Leidschendam Voorburg Den Haag en Leiden.
Graag bellen voor meer info 0686140658
Hello,

Ik heb een maisonette in delft.
Als interesse hebt neem dan contact met 0629977656

gr
2 kamerappartement in rotterdam 0634233654
Hoi
Ik heb een 5 kamer eengezinswoning bjaar 2007 in Zoetermeer. Geweldige verbinding met Rdam Den Haaag leiden gouda Randstad rail voor de deur en winkels en weekmarkt op 5 min loopafstand zo ook 4 scholen en een natuurspeeltuin. 2 vaste trappen een zolder en een dakkapel schuifpui naar de achtertuin. 4 slaapkamers huur is 642 euro per maand. Wegens werk en familie zoek in een leuke woonruimte voor mijn zoon van 13 mijn hondje en ik. Niet teveel trappen een balkon en een lift bij een hoge verdieping. Heb familie in westerpark buurt dus zou leuk zijn. heb je foto,s van je woning? en ik heb geen haast ik verhuis echt naar een huis wat mij aanspreekt. Je krijgt een super leuk huis en prima buren met vrij parkeren en veel groen.
ik hoor het wel
groetjes Ida
Hoi.
Wil u ook naar rotterdam west? Ik een een 4 kamers 2 etage, de huur is 655-,
Ik hoor graag van u.

Grotejes
Hoi Ida Ver, ik heb een leuke appartement op 1ste verdieping in amsterdam west.
Bel me voor meer info +31687939062
Gr
Beste,

Is delft een optie ?
Ik wil graag ruilen met Amsterdam, Rotterdam , schiedam of massluis.
Mijn advertentienummer op @#$%& is 465555
hiba2018 Schreef:
-------------------------------------------------------
> Een begane grond appartementje in Amsterdam west
> de buurt van de westerpark (5min loopafstand).
> binnen de ring. 2 slaapkamers, woonkamer,
> douche&toilet, keuken balkon. Aardige buren, heel
> gezellige buurt alles lekker dichtbij. Huur is
> €480 incl stookkosten en servicekosten.
> Voorzieningen in de buurt: bus-/tramhaltes,
> kindvriendelijk, parkeergelegenheid,
> park/groenvoorziening, scholen, trein/station,
> winkels
> Kenmerken woning: Aanwezig: cv, balkon, berging,
> douche
> ik zoek een woning in de haaglanden: Leidschendam,
> Voorburg, Rijswijk, Pijnacker, Nooddorp,Ypenburg,
> Leiden..


Hoi Hiba,

Ik heb 2kamer woning in Delft. Ik sta ingeschreven op woningruil nl. Mijn advertentienummer is 465555.
Je kan alle informatie lezen en dan contact met mij opnemen.
Nieuwbouw woning in bergschenhoek ruim 84 vierkante meter opgeleverd in 2016 huur 630 tegen over het binnen en buitenzwembad de windas voor meer informatie of intresse kunt u contact opnemen op 0618508616 Ik wil ruilen van den haag tot Rotterdam en alles ertussen in
Ik heb een woning in Den Haag 5kmr woning verdeeld over 2 woonlagen ( woonkamer/keuken/balkon 1e woonlaag en 4x slaapkamers en douche 2e woonlaag)
Woning 103m2 (€780,=)is op de bg. Woon daar al sinds het nieuwbouw was en wil naar Amsterdam.
De tram/bus/lidl en de gezellige Haagse Markt zijn op steenworp afstand, en het centrum is slechts 5 tram haltes verwijderd.

Voor meer info / foto’s contact me

Met vr Gr Besta Best
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: