Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil rotterdam zuid charlois en ik naar???

Gepost door Shann 
Hallo
Ik heb een 4kamerwoning waarvan 3 slaapkamers aardig ruim de buurt is rustig en dichtbij centrum zuidplein
Openbaarvervoer en scholen zijn dichtbij ik zoek zelf een 3 kamerwoning voor mij en me kinderen maar buiten rotterdam ik betaal 665 aan huur waarvan ook huurtoeslag is
De woningzelf is in charlois en op de1e verdieping hele aardige buren nooit last van anderen wil graag met spoed verbuizsn
Wie intresse heeft hoor ik het graag voor meer vragen mag je altijd mailen
Serieuse reacties graag
Wilt u naar utrecht omgeving?
prachtige eengezinswoning in Reeuwijk een rustige omgeving.
grote voor en achtertuin, ruime slaapkamers, grote zolder met vaste trap, nabij winkels, scholen, parken, ruime parkeerplaats kortom met alle voorzieningen wat je kan wensen. Je hoeft niks aan de woning te doen qua verven, behangwerk en vloeren, kan gelijk intrekken. Woning heeft een dichte keuken, badkamer en 2 wc. Huurprijs is 684
Ik wil graag met spoed in Rotterdam omdat ik dichter bij mijn familie wil wonen. Als je interesse hebt om in een prachtige rustige buurt te wonen dat centraal in Nederland ligt, neem dan telefonisch contact met me op. Tel: 0640408930
Almere stad is dat wat voor u? Ik heb een ruime 4 kamerwoning.
Helmond drie slaapkamers
Hallo,

Heeft u interesse in een woning in heerjansdam met 4 slaapkamer. Het is een hoekwoning
Goeie avond,,,

Heb een ruime eengezinswoning in Limburg,, bij interesse hoor ik van u voor nadere info...

Mvg Tre
Ik heb een 3 kamerwoning in den haag
U naar Arnhem?
Goeiedag,
Ik heb u advertentie gezien op @#$%&

Ik heb een drie kamer woning met twee slaapkamer in Vlaardingen. Het is een portiekwoning op eerste verdieping. Waar ik €500,- voor betaal. Met alle benodigde bezienswaardigheden op loopafstand.

Als u intresse heeft hoor ik graag van u.

Mvg, Ashna
Is dit nog geldig ?
Hoii

Ik
Heb intresse heb ook met spoed een grote woning nodig maar woon niet buiten rotterdam. Wel een hele rustige buurt drie kamer woning. Twee slaapkamers en een woonkamer. Ik woon aan de Valkeniersweg, als je tog intresse zou hebben hoornik het graag.

Gr olga
Hoi goede avond ik heb interesse in uw aanbond ik heb zelf een gezinswoning in bussum zuid met 4 kamers ruime zolder en kelder ik wil graag naar Rotterdam omdat ik ga trouwen en mijn man daar werkt graag hoor ik van u met vriendelijke groet Patricia
Ik heb vierkamerwoning maisonnettewoning met grote tuin in spijkenisse als is op en loop afstand.
Hallo ik zoek woningruil in Rotterdam.Ik heb een appartement boven winkelcentrum,4 kamer,eerste verdieping.Groot terras voor en achter lang balkon.Uw kunt contact opnemen bij interesse.
Hallo,

Heeft u interesse in een 3 kamerwoning met hele grote achtertuin in noord brabant
Wat vind u van Haastrecht? Heerlijk rustig wonen. Mvg koubaa
Oummia wilt u mij mailen voor contact? cherevona@live.nl ik heb een 4k woning in rotterdam alexander, voor info mail
Wilt u ruilen naar Gelderland. Hier heb ik een moeie huis met drie slaapkamers een ruime woonkamer en zolder.
Het is in Ganzepeppel 41 in s'heerenberg. Als dat leuk vindt, dan hoor ik graag iets van u.
0624916007
Wilt u naar rdam verhuizen en zo ja wat voor woning zoekt u
Hoi Shan, ik heb 2 slaap kamer en 1 woonkamer in wijk Tarwewijk, Charlois.
Mocht u meer info of interesse hebben,dan kunt u mij mailen.
HOI shann , ik heb 1gezinswoning in almere buiten met 4 kamers ,mocht u intresse hebben ,hoor iik het graag
Beste shan
Ik heb een 4 kamer woning in schiebroek alles is pas geronoveerd in de woning hele lieve buren en een rustige wijk met veel groen zou graag naar zuid willen gaan vanwege mijn kinderen zou je me kunnen mailen als je interesse heb xderya
Wilt u naar een eengezindswoning 3k plus grote zolder grote tuin hele grote woonkamer ??€670 mail mijn naar naoual19@hotmail.com
apeldoorn ??
Ruime 3 kamer appartement tegen over station
hallo ik heb een rijtjeshuis in zierikzee dat is in zeeland.het is een 4 kamer woning met zonnepanelen geisoleerd. grote tuin alles in de buurt . met de auto 45 min van rottedam met de bus 50 interliner. mijn kinderen willen terug naar rotterdam

groetjes daphne
Ik heb een 3 kamer woning rotterdam noord daarvan 2 slaapkamers.
wilt u naar een eengezinswoning Deventer.

Bij interesse jtlvisser@gmail.com
ik heb 4 kamer woning met voor en achtertuin hoekwoning huur 970 per maand in hoogvliet
Auteur:

Onderwerp:


Bericht: