Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

U naar Almere Haven en 2000 euro, Wij naar Rotterdam of omgeving

Gepost door Hussein Z. 
Hallo,

Wij hebben een pracht van een rijtjeswoning, 4 ruime slaapkamers, voor en achtertuin, met vriendelijke buren, kindvriendelijke buurt, mooi uitzicht, nieuwe en nette buurt, op loopafstand naar basis/middelbare school, winkelcentrum, busstation. Zelfs Haven Strand is op 3min lopen afstand! Amsterdam centrum is 20min rijden!

Wegens lange reistijden moeten wij verhuizen naar Rotterdam en/of omgeving. We willen het liefst een woning die vergelijkbaar is als onze huidige woning, minimaal 3 slaapkamers, in de buurt van een middelbare school en OV. Rotterdam Noord, Rotterdam Alexander, Capelle a/d Ijsel en evt alles wat max 15min van Rotterdam Centrum gebied is verwijderd zullen wij zeker overwegen.

Wij zijn bereid om u een extra geldbedrag van 2000 euro te vergoeden indien we snel kunnen ruilen en de woning aan onze minimale eisen voldoet.

Stuur een email met uw contact gegevens, of sms/bel mij op NUL ZES VIER VIJF ACHT ZES ZEVEN NUL ZEVEN NUL, dan bel ik u zsm op.
Ik heb een huis in capelle aan den ijssel massionette 4 kamers bij oostgaarde
Goeden middag zou u ook naar een 4kamer woning met achtertuin in Zwijndrecht willen 10 minuten van Rotterdam af woonkamer 45 m 3 slaapkamers 16 12 en 11 m extra bergkamer 6 m 2 de toilet boven nieuwe badkamer nieuwe keuken. Vlakbij scholen winkels openbaar vervoer. A16 ring op en weer af voor Rotterdam 5 minuten.
Mvgr
Sandra
bent u nog opzoek!!?
Hallo, ben u nog op zoek naar een ander huis?
Grt, leila seddiki
Hoi ben jij noch op zoek
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: