Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Jij ruilen huis Nijmegen is goeie huis ik ruilen met jouthe finger smiley

Gepost door iceland33 
Jij ruilen huis Nijmegen is goeie huis ik ruilen met jouthe finger smiley
02 juni 2018 20:03
Ik zoek iemand die in de omgeving Nijmegen centrum woont met een veel te klein huis.

Bijvoorbeeld zo'n superklein, belachelijk en minderwaardig rot-flatje confused smiley van wel 580 euro per maand of zo, waarbij de slaapkamer, keuken en woonkamer bij elkaar in zitten, en dan ook nog eens zonder balkon of buitenruimte.

(ken je misschien zo iemand?)

----WIL JE GRAAG GROTER WONEN? en VEEL GOEKOPER?---- en 3 minuten fietsen van de Radboud universiteit?----Het kan smiling bouncing smiley !

Ruil met mij, want niemand wil tot nu toe met me ruilen omdat niemand er qua woonoppervlakte of qua aantal slaapkamers op achteruit wil gaan en het is alleen geschikt voor studenten of vrijgezellen (maximaal 2 personen).

Ik heb een eveneens niet al te groot flatje en het heeft 1 aparte slaapkamer.Het kost 345 euro per maand en heeft in elk geval wel een oppervlakte van 45 tot 55 m2 (ik weet het niet exact).Het is een gallerijflat met lift.Een balkon heeft het helaas niet.

Het is naast de enorme parkeerplaats van de grote XL Albert Heyn (St.Jacobslaan).
Je hebt daar ook Blokker, C&A, Inter Toys, Kruidvat en Zeeman.

Er zijn veel busverbindingen naast de deur.



8 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 19/06/2018 17:09 door iceland33.
Hierbij wil ik woning ruilen.
Ik bied mij 1 woonkamer 1 slaapkamer flat ., met balkon en berging. (en met extra kleine kamertje als berging )

Huurtoeslag mogelijk. En kale huur 533 Euro.
Service kosten , bijkomende kosten,stroomverbruik,schoonmaken,glasfonds,rioolabonnement
18 Euro
(totaal 551 euro )
Woning ligt in 10 min naar utrecht CS . ( ook naar Utrecht Lunetten ) Alle voorzieningen op loop of fietsafstand.
Centrum 10 min met bus
Busstop voor huis.
İk woon in Tweede verdieping ( appartement van 3 verdiepingen, en ik zit op 2 e verdieping. het is een 75 m2
Gratis parkeer plaats voor de deur , scholen in de buurt. winkels , winkel centrum in de buurt .

rustige - mooie buurt.
Het is een sociale woning. dichtbij naar 3 scholen. Huisarts is ook dichtbij .

als u wilt langskomen om te kijken, u kunt bellen of e mail sturen ( mijn camera werkt niet goed for photo te plaatsen.

(75 m2 )

my e mail adress is ''can48270@gmail.com ''

mijn telefoonnumer is 06 84 56 28 18.
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: