Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil U naar Ede wij naar Nijmegen Lent Wijchen

Gepost door kenaxa 
Woningruil U naar Ede wij naar Nijmegen Lent Wijchen
19 juni 2009 16:04
hai,

ik ben op zoek naar een eengezinswoning in Nijmegen met 3 of 4 slaapkamers en/of een vaste trap naar de zolder waar een 4e slaapkamer kan worden gemaakt.

Ik bied aan....Nieuwbouwwoning (2004)in een kindvriendelijke, rustige groene wijk. Ede wijk kernhem
Woning is geheel aangepast en luxer gemaakt.

Woonkamer met vaste houten vloer inbouwkeuken met vaatwasser, ker.kookplaat, combi magnetron, koelkast. Toilet geheel betegeld, badkamer geheel betegeld met douchecabine, 3 slaapkamers en hele grote ruime 4e slaap zolderkamer ( met recht dak aan voorzijde en grote raampartij en een voorzolder.

Ik wil er voor terug: een soortgelijke woning met 3 slaapkamers en zolder of 4 slaapkamers in Nijmegen/Lent.
Huur is 576 p/m huursubsidie is mogelijk, tevens is het een vrijekeuswoning waarbij je later ook kan kiezen om de woning te kopen via vrije koop of met korting, huur vast laten zetten is ook mogelijk.

Ede ligt zeer centraal, binnen 20-30 minuten ben je in Amersfoort Arnhem of Utrecht en binnen 10 minuten zit je in Wageningen. De woning ligt tevens dicht bij de bossen, binnen 5 minuten met de auto zit je op de Ginkelse Hei en de buurt is kindvriendelijk en groen.

Centrum is 10 minuten op de fiets en bushalte zit om de hoek, station is 15 min. per fiets of met de bus. Binnekort beginnen ze in de wijk met de bouw van een nieuw winkelcentrum, sporthal en wijkvoorzieningen, kortom een wijk waar straks alles op loopafstand is. De A12 en de A30 rijd je binnen 3 minuten op.
Re: Woningruil U naar Ede wij naar Nijmegen Lent Wijchen
07 juli 2009 19:03
Meld je eens aan op : [woningruil-nl.hyves.nl]

wie weet helpt het...
Hallo,
ik heb een fijne eengezinswoning in Nijmegen met alles wat u gewenst hebben, maar geen zolder. De woning heeft een platte dak en 4 slaapkamers op de eerste verdieping.
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: