Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

woningruil : u naar mooi appartement almere,ik naar huizen,bussum,soest,baarn,hilversum(tgooi)utrecht,of almere stad, veenendaal,amersfoort

Gepost door angeliqueje80 
ik heb een 3~kamerwoning,2 hoog 67 vierkantemeter (t is geen flat) gelegen almere haven,langs de sluis ,ruime balkon op oost>zuid(dus zomers gezellige bootjes voorbij op het kanaatje voor t huis) een vrij uitzichtover t water kijkend over de dijk naar huizen.2 slaapkamers(16 en 20 vierkante meter) huiskamer 25 vierkante,gangkast,wc apart,badkamer groot,keuken apart plus grote berging beneden. massief parket,plavuizen in gang en keuken(makkelijk schoonmaken vieze schoenen,nat weer) wil graag terug ::: een ruime woning bijna overal (zie koptekst) liefst eengezins,maar mag ook appartement (flat vind ik minder) 3kamer of meer graag ivm gezinsuitbreiding.graag in gezellige nette buurt, nog vragen of iedeeen mail angeliqueje@apenootje.nl of bel 0618053774 groetjes angelique het gaat naar me hart,woon er al 8 jaar,dus niet reageren met minder kamers dan 3 graag (huur is 415)
Woningruil gezocht

Aangeboden: flat in Veenendaal, 5 min. van het centrum in rustige omgeving.
• 2 slaapkamers
• grote woonkamer
• gesloten keuken
• aparte douche en toilet
• centrale verwarming

Gezocht: flat in de buurt van A'dam, Zaandam of Almere, indeling en locatie niet belangrijk

Tel. 0650540127
e-mail samirsono@hotmail.com
hallo ik heb een eengezins woning met twee slaap kamers boven een badkamer washok en beneden woonkamer keuken en een grote voor en achter tuin
huis is pas gerenoveerd badkamer wc en keuken zijn dus nieuw heb je interesse mail me dan ik wil graag naar almere

groetjes
Hoi ik heb een gezinswoning in Bussum met 4 kamers en een ruime zolder, voor en achter tuin, aparte keuken, en een ruime kelder.
ik wil graag woningruil doen naar Den Meern, Vleuten of Utrecht in een rustig omgeving.
Good evening Ticha


Exactly what are you looking for?
We live in almere stad. Similiar description. With exception of a front garden..
Hoi ben op zoek naar een eengezinswoning met 4 kamers achter tuin vind ik belangrijk omdat ik twee kinderen heb ben meer op zoek in ongeving utrecht omdat mijn ouders daar wonen en in Rotterdam omdat mijn verloofde daar woon maar als u een goed huis heeft kan ik van plannen veranderen grt
Good evening Patricia


Our house has 3 bedrooms, lus a attic (zolder which can be made into 2 bedrooms).

The back garden opens into a children's play garden.

We have a storage room in our garden.
In welke wik woont u? Wat is de huur, is het een sociale huur? Mvg letitia
Aangeboden Muziekwijk Sociale huur , 4 kamer
> eengezinswoning, grote tuin voor en achter.
> dichtbij station, bus , gezondheid centrum,
> winkelcentrum, park, scholen.
>
> Gevraagd Sociale huur, 4 kamer eengezinswoning of
> begane grond in filmwijk, parkwijk, almere poort
> dichtbij station en winkels. eventueel(
> staatsliedenwijk met parkeer gelegenheid station
> dichtbij).tel. 06 5360273
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: