Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

woningruil Purmerend,weidevenne-weidevenne

Gepost door meiling123 
woningruil Purmerend,weidevenne-weidevenne
18 maart 2009 11:30
hoi ik wil graag woningruil doen,kamer te kort.en wil eensgezinswoning er voor terug met zolder, waar ik een slaapkamer van kan maken.Zelf woon ik in de weidevenne met groot speelveld voor de deur,dus geen autos ideaal met kleintjes,beide zijde kan je parkeren,5 min lopen naar de basisschool zowel school links en rechts(marimba/nieuwewereld),5 min van het station en weidevenne winkelcentra.Ik heb 4 kamerwoning beneden hal wc huiskamer achter aan de tuinkant.midden keuken,eetkamer voor.boven 2 ruime slaapkamer en 1 kleine kamer,grote badkamer(douche)geen toilet vanwege me wasmachine droger,kan terug geplaats worden.1 slaapkamer verlaagt plafon met uitklapbare trap om op zolder je spullen kwijt te kunnen best ruim.helaas kan daar geen slaapkamer van gemaakt worden.Zomer aan de speelveld kant voortuin koel en achter hebben we de hele dag volop zon,van de woningbouw mogen wij een zonnescherm plaatsen.zelf wonen we eral bijna 9jaar.moet weer opnieuw beneden gedaan worden verf enz. ik wil evt ook woningruil dicht bij de weidevenne maar het liefst voor me kinderen in de weidevenne blijven. gr Ml Kong
meiling123 Schreef:
-------------------------------------------------------
> hoi ik wil graag woningruil doen,kamer te kort.en
> wil eensgezinswoning er voor terug met zolder,
> waar ik een slaapkamer van kan maken.Zelf woon ik
> in de weidevenne met groot speelveld voor de
> deur,dus geen autos ideaal met kleintjes,beide
> zijde kan je parkeren,5 min lopen naar de
> basisschool zowel school links en
> rechts(marimba/nieuwewereld),5 min van het station
> en weidevenne winkelcentra.Ik heb 4 kamerwoning
> beneden hal wc huiskamer achter aan de
> tuinkant.midden keuken,eetkamer voor.boven 2 ruime
> slaapkamer en 1 kleine kamer,grote
> badkamer(douche)geen toilet vanwege me wasmachine
> droger,kan terug geplaats worden.1 slaapkamer
> verlaagt plafon met uitklapbare trap om op zolder
> je spullen kwijt te kunnen best ruim.helaas kan
> daar geen slaapkamer van gemaakt worden.Zomer aan
> de speelveld kant voortuin koel en achter hebben
> we de hele dag volop zon,van de woningbouw mogen
> wij een zonnescherm plaatsen.zelf wonen we eral
> bijna 9jaar.moet weer opnieuw beneden gedaan
> worden verf enz. ik wil evt ook woningruil dicht
> bij de weidevenne maar het liefst voor me kinderen
> in de weidevenne blijven. gr Ml Kong
Hoi MI Kong,

Ik heb zelf een vrije sector huurwoning in de weidevenne.
Het is een soort drive-in woning en erg groot.
Dit is ook de reden dat ik woningruil wil doen.
Het betreft een woning met op de begane grond een ruime garage waar ook de auto makkelijk in kan en een voor ruimte wat gebruikt mag worden als werkruimte incl. toilet.
Op de 1e verdieping is het een split level dus aan de achterkant de woonkamer met ruim balkon en de voorkant keuken met een balkon.
Op de 2e verdieping 3 slaapkamers, badkamer met douche en ligbad, aparte toilet en een een berghok.
Op de 3e verdieping een hele ruime zolder wat gemakkelijk als slaapkamer gebruikt kan worden.
Dit hele huis is een recht pand dus de zolder verliest geen ruimte doormiddel van het schuine dak.
Dit pand is op 1 min afstand lopen van het winkelcentrum en het station.
Ik woon er nu 5 jaar en ben de eerste bewoner als is nog in zeer goede staat.

In afwachting van uw reactie voor eventueel meer details.

Met vriendelijke groet,
S. Huisman
Beste heer/ mevrouw,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een woning in weidevenne. Ik woon in een eengezinswoning met 3 slaapkamers en een zolder. Daarnaast een grote tuin met schuur. Hrt is voor mij beetje groot. Nou voor meer informatie kan je
mij mailen naar hasinaqak@hotmail.com
Hoi. Ik wil een woningruil doen in de weidevenne. Woon nu in een maisonettewoning. Ben op zoek naar een woning met gelijksvloer. Mijn nr is 06-24799678
Ik heb een nette ruime 4 kamer woning in de Purmer Noord met een grote voor en achtertuin
De woning ligt op 5 min lopen van de eindhalte bussen, sportschool, Monkey Town, parkjes, scholen, winkelcentrum
speeltuin in de straat een rustige kindvriendelijke buurt Ik wil graag naar Weidevenne, het liefst een
etagewoning omdat ik geen tijd en zin meer heb om mijn tuinen te onderhouden.
Hoi meneer, mevrouw ik wil graag grote wonen in purmered in verband met kleine ruimte en 2 kinderen. Ik woon zelf in een 2 kamer appartement op 2 hoog in de purmer noord rustige buurt vervoer en winkels nabij 5 min als u kleiner wil wonen en wil ruilen laat u het me weten ik hoor van u bedankt.
Goede dag wij hebben een marionetten grote ruime 3 kamer woning 70 m2

een vrije sector woning

in de gors op het hoefblad wij zoeken groter

en heel graag een tuin voor onze 2 kindjes
Goede dag wij hebben een marionetten grote ruime 3 kamer woning 70 m2

een vrije sector woning

in de gors op het hoefblad wij zoeken groter
Goede dag wij hebben een marionetten grote ruime 3 kamer woning 70 m2

een vrije sector woning

in de gors op het hoefblad wij zoeken groter
Beste heer mevouw

Ik woon zelf ook in weidevenne maar wil graag iets ruimers en uw woning klinkt heel erg goed.
Mijn woning is een 4 kamer woning met nog genoeg ruimte op zolder om er een kamer van te maken.

Wat is de huur van uw woning.

Groet

Sandra
Bste S Huisman

Wat is de huurprijs van uw woning ik heb er zeker interesse in woon zelf in de weidevenne in een 4 kamer woning.

Hoor graag van u


Groet
Sandra
Goodafternoon,

Ik zou graag woning ruil willen doen in Purmerend weidevenne
Ik woon nu in Rijswijk
Het is net gerenoveerd
Heeft 3 slaapkamers
En is op loopafstand van winkelcentrum
De Boogaard
Bussen en treinen en scholen allemaal dichtbij

Mijn nummer is 06-23410271

Vriendelijke groet,

Mirjam
goedendag

ik heb een 4 kamerapp op 3 hoog in overwerhe voor u als u interesse heeft ik zoek juist een huis met een tuin, app is ca 65 vierkante meter met een zonnig balkon is onlangs van dubbelglas en is geheel opnieuw in de verf gezet.
woning heeft een ruime box voor veel opbergruimte, er is geen lift aanwezig maar de trap is goed te doen.

ik hoor het graag van u
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: