Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil A'dam (Wie wil een 4k eengezinsw Nieuw Sloten)!!

Gepost door Yams 
Dag!

Wie is er geinteresseerd in een 4 k eengezinswoning van 130 m2 in Amsterdam Nieuw Sloten??? Heerlijke woning in rustige buurt, wil je de drukte even opzoeken? pak je zo de tram 2 of bus 18 rechtstreeks naar Amsterdam centrum. Tuin is ontzettend zonnig (vandaar ook een zonnescherm), waar achter ook de schuur te vinden is. 3 winkelcentra's in de buurt, de dichtsbijzijnde is 2 minuten fietsen. Zeer kindvriendelijk, veilig en groen. Gratis parkeren! Huur 700, maar het is t waard!

Ik ben op zoek naar een min 3 kamer woning in Adam west, wie heeft wat moois in de aanbieding?? Mail of bel me dan!

Bel of mail me:

0625056753 of mail naar ybadissi@hotmail.com

Grtjes yams
Re: Woningruil A'dam (Wie wil een 4k eengezinsw Nieuw Sloten)!!
03 februari 2009 17:46
Hoi, krijg je ook subsidie? Tot hoors
hoi ik woon in amsterdam oost begane grond nieuw bouw grote keuken grote douche het is echt6 een hele mooie woning als je geinterseert bent dan hoor ik je of je kan me ook bellen op.0634709428
hallo ik heb een 3 kamerwoning in amsterdam oud zuid en heb intresse in je advertentie.
Re: Woningruil A'dam (Wie wil een 4k eengezinsw Nieuw Sloten)!!
19 maart 2009 14:03
Hallo Yams,

Heb vorig week gereageerd op hetzelfde mailtje en ben ook gebeld dat de woning in nieuw sloten
helaas niet meer door gaat!

Alleen zie ik nu, dat ie opnieuw is geplaats???
Geldt ie aanbod nu wel???

Want dan zou ik hem heel erg graag willen hebben.
Gr Majda

Je kan me bellen op 06-34234741



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 19/03/2009 14:04 door m_ghabri@hotmail.com.
Hallo

ik reageer op u woning
is het mogelijk huursubsidie aan te vragen voor de woning?

ik heb een leuke 3 kamer appartement in geuzenveld geen oude bouw mooie buurt 70 vierkante meter
huur is 623 euro de woning is te bereiken met de lift huis heeft een balkon is helemaal voorzien van glasweefsel behang en witte laminaat vloer 1 kamer met tapijt en heeft ook ligbad dus laat maar weten
mvg bougafer

email
amsterdams@live.nl
Re: Woningruil A'dam (Wie wil een 4k eengezinsw Nieuw Sloten)!!
22 september 2009 13:45
hallo,

Ik heb een woning op het surinameplein eigenlijk een 4 kamer woning maar we hebben er een muur eruit gehaald en is nu een drie kamerwoning. Boven hebben we nog twee hele grote kamers.
Onze huur is 617 euro.
Hoi,
IK ben zeer geinteresseerd in uw woning, mijn kind zit namelijk in nieuw sloten op school, maar zelf woon ik in slotervaart,goed onderhouden 430 huur, 3 kamer woning, nette buurt, 2 minuutjes lopen naar het delflandplein, lidl, ah etc.

jammer dat ik uw advertentie nu pas zie, maar wie weet??
0641388899

alvast bedankt
Hoi

Ik woon zelf in osdorp op de pietercalandlaan nieuwbouw. 3 kamerwoning!
Ik heb wel in sloten ook 130 m2 3 slaapkamer 2 wc grote badkamer met ligbad eigen parkeerplaats gelegen aan water en park huur 1160 en zoek een kleinere woning in sloten
hallo

ik zit in de nieuw bouw van geuzenveld vlakbij vomar.
ik heb een vrij nieuwe 3 kamerwoning

ik heb intresse
Ik heb een sociale 3 kamer woning in amsterdam west van speijkstraat interesse.mvg
Yams Schreef:
-------------------------------------------------------
> Dag!
>
> Wie is er geinteresseerd in een 4 k
> eengezinswoning van 130 m2 in Amsterdam Nieuw
> Sloten??? Heerlijke woning in rustige buurt, wil
> je de drukte even opzoeken? pak je zo de tram 2 of
> bus 18 rechtstreeks naar Amsterdam centrum. Tuin
> is ontzettend zonnig (vandaar ook een
> zonnescherm), waar achter ook de schuur te vinden
> is. 3 winkelcentra's in de buurt, de
> dichtsbijzijnde is 2 minuten fietsen. Zeer
> kindvriendelijk, veilig en groen. Gratis parkeren!
> Huur 700, maar het is t waard!
>
> Ik ben op zoek naar een min 3 kamer woning in Adam
> west, wie heeft wat moois in de aanbieding?? Mail
> of bel me dan!
>
> Bel of mail me:
>
> 0625056753 of mail naar ybadissi@hotmail.com
>
> Grtjes yams


Ben u nog zoekende?
is nog beschikbaar?
Mooie 1gezinswoning nieuwbouw in hoofddorp te ruil met vloerverwarming en meganische ventilatie,dus koele woning al is het 35gr!wij bieden 3slaapkamers en 1woonkamer met open keuken erbij,helemaal boven bij de overloop een ruimte van 3bij2 kan je bed in zetten of kast/was ophangen,bouwjaar 2020.op de tudorpark in een nieuwe wijk.prachtige omgeving met lieve buren huur€663.
Wegens werk en familie willen wij terug naar amsterdam 1gezinswoning het liefst met 4slaapkamers of 3slaapkamers met zolder.
Graag in de aker/nieuwsloten/badhoevedorp/slotervaart/osdorp/huur niet hoger dan €700 sociale huur.
Bel me op dit nr:06-59045381.
Beste,is hier onder woning in Osdorp iets voor u?
Zie: @#$%& advertentie:530460
Mijn woning is 109 m2 groot,3 hoog,ligt in een kindvriendelijke wijk ,het Sloterpark ligt op kort loopafstand waar u heerlijk kunt wandelen, fietsen, zwemmen en diverse watersporten kunt beoefenen. Voor al uw dagelijkse boodschappen kunt u in de nabije omgeving terecht op de Osdorperban of het winkelcentrum Osdorpplein. Alles is op loopafstand. Diverse belangrijke uitvalswegen bereikt u al na enige minuten rijden. Parkeren geschiedt in dit gedeelte van de stad nog kosteloos direct voor het complex en in de omliggende straten! Op loopafstand zijn er diverse busverbindingen (61 en 69 naar station Sloterdijk en Schiphol) en met tram 7 en 17 bent u binnen 25 minuten in het centrum van Amsterdam.
Goedendag, ik ben geïnteresseerd in uw woning wij hebben een 3 kamerappartment in Osdorp
Hoihoi,,

Ik heb een 3kamerwoning in osdorp.

Gr.
Ik heb een 4 kamer appartement wil graag ruilen met iemand die een eengezinswoning hebt. Ik hoor het graag van u met vriendelijke gr Mirjam
ik heb een eengezinswoning slotervaart pas gerenoveerd dubbellen ramen geissoleerd grote tuin met schuur 3 kamerwoning ook zolder en benbem me aub 0633008125
Re: Woningruil A'dam (Wie wil een 4k eengezinsw Nieuw Sloten)!!
19 november 2020 21:32
Wie van osdorp of geuzenveld of nieuwe sloten naar Amstelveen wilt ruilen?het betreft 4 kamers apartement de huur is 751 incl water gas en servicekosten .
Dag,

Ik heb een Nieuwbouw maisonette/beneden/tussen 3 kamer sociale huurwoning in Nieuw-West Amsterdam zonder tuin.
Ook gratis parkeren smiling smiley
Ik wil graag een 4/5 kamer eengezins sociale huurwoning in Nieuw-West Amsterdam met tuin.
Als u geïnteresseerd bent
E-mail me naar naz.jan04@gmail.com
Groetjes,

Ali
hoi grote tuin met schuur zolder box ik heb een eengezins woning gerenoveerd in slotervaart dubbellen ramen en geissoleerd bbuurt scholen park bel me aub 0633008125
ik woon in a.dam slotervaart gerenoveerd eengezins woning 3 kamers grote tuin met schuur zolder box rustige buurt met scholen winkels park dubbellen ramen geisoleerd huur 665 bel me aub 0633008125
is het een sociale huur woning
is het een sociale huur woning
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: