Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

spoed woningruil aalsmeer

Gepost door mery/dilara 
spoed woningruil aalsmeer
16 december 2008 02:54
hoi hoi

ik heb een nieuwbouw eengezinswoning in aalsmeer vlinderwijk met achter en voortuin en grote zolder. wil graag wegens relatie beeindeging woningruil naar andere omgeving aalsmeer , amstelveen ,assendelft en ijburg.
laat me weten als je geinteresseerd bent!

groetjes
Re: spoed woningruil aalsmeer
17 december 2008 10:01
Hoi, ik heb een 4 kamereengezinswoning in Amsterdam . huur 430 subsidie mogelijk. In een rustige straat. Mvg Waka
Hier is mijn tel. 06 81 84 20 66
Re: spoed woningruil aalsmeer
03 januari 2009 00:35
hi hi,

Ik zou heel graag wat meer willen weten over jouw woning?

Ik woon zelf in een mooie zonnige flat in Amstelveen. huur 436,-

Michelle
Hallo

Wij hebben een grote 3 kamer etage met een mega zolder
In Amsterdam oud-zuid
De huur is 443 euro

Groeten Karin
Hallo

Is Uithoorn ook een optie voor je
Wij hebben een ruime eengesins woning 5 kamer en bijkeuken inpandig +schuur buiten
Eigen parkeerplaats
De woning is totaal gerenoveerd
voor +achter tuin de hele dag zon
Scholen bus en winkelcentrum allemaal dichtbij
Huur 550,00
Re: spoed woningruil aalsmeer
07 januari 2009 12:28
hoi, mag ik je telefoonnr. AUB Tot hoors. Ik heb intresse!!!!!!!!
Weet niet of het mij bedoeld was
maar Uithoorn is niet de plek waar wij willen wonen
Re: spoed woningruil aalsmeer
12 januari 2009 12:14
Hoi, neem contact met mij? Groetjes.
Re: spoed woningruil aalsmeer
12 januari 2009 12:47
Hoi,

Ik wil je een mogelijke woningruil aanbieden.
Wij hebben een appartement in Amstelveen Waardhuizen/Middenhoven. Een 3 -kamer woning op de eerste etage (1 trapje) 2 slaapkamers en grote woonkamer en openkeuken, tevens een extra kamer gelegen aan de keuken en het balkon, CV, Balkon met zon, nieuw laminaat, douche en berging. In de woonkamer hebben we een erkertje waar je uitkijkt op het water.
Je hebt hier gratis parkeren, voldoende parkeergelegenheid, het is een rustige omgeving, vriendelijk buren, de metro halte Gondel is 1 minuut lopen tevens bussen naar Amsterdam, kindvriendelijk veel scholen in de buurt, winkelcentrum Middenhoven is 2 minuten fietsen, de bibliotheek, dokter, supermakt,tandarts en creché of peuterspeelzaal zijn allemaal op een afstand van ongeveer 4 minuten fietsen.

De huur is 506 euro incl. service kosten. De woning huren wij bij Eigenhaard St. Lodewijk hun kantoor zit ook in Amstelveen.


Laat wat van je horen.

Groetjes Sherida
0643586782
goede dag wij hebben een woning in amstelveen het is een 3 etage flat met begane grond 1 etage daar wonen wij en boven buren wij wonen er net een jaar en hebben alles laten doen muren laten spuiten nieuwe voerbedeking laminaat alloes is gewoon strak wij hebben een kleintje van bijna een jaar en willen graag een huis met tuin onze flat is een 3 kamer woning maar was een 4 kamer wonig wij hebben nu een grote open keuken met eetkamer het is een hele ruime woning de huur bedraagt 506 euro in de maand excl g.w.l. ik hoop u voldoende geinformeerd te hebben en in afwachting verblijf ik ons telefoon nummer is 0636412450 of per e-mail gerrie_de_jonge@hotmail.com met vriendelijke groeten wesley en gerrie de jong
Re: spoed woningruil aalsmeer
26 maart 2009 16:52
hoi hoi

waar in amstelveen en wat is de bouwjaar ??
misschien wil ik wel met jou ruilen na lang wachten
Beste adverteerster,

Ik heb een leuke woning op loopafstand van het centrum van Amstelveen en de snelweg. Het heeft drie kamers op de eerste laag en op de zolder nog een derde slaapkamer met een inloopkast. Verder veel opslagruimte en een kantoortje.
Het is de moeite waard om deze woning te bekijken want de badkamer en toilet zijn net gerenoveerd en er zijn voor een alleenstaande vrouw veel mogelijkheden voor deze woning.

Neemt u met mij contact op.

Met vriendelijke groet,


Esther van de Weerd
Re: spoed woningruil aalsmeer
14 april 2009 13:00
hallo!
ik heb een 3 kamer apartement in nieuw vennep bouwjaar 2006 ?!
nawa
hoi hoi

mag ik de huur weten aub

groetjes
Hoi,
Ik heb een benedenhuishuis in de Jordaan, is dat een optie? Bij interesse vertel ik meer over de woning.
Groet Corry vd Noort
beste sandra
ik zag dat je woningruil wilt doen
ik ben wel geintereseerd ik heb zelf een 3 kamer bendenwoning met tuin en grote schuur en centrale verwarming en dubbele beglazing.
ik hoop graag iets van je te horen
groetjes priscilla
hoi
ik wil graag in uithoorn woning
ik woon zelf in amsterdam
misschien als je intresse hebt kunnen we 3hoekswoningruil doen
ik hoor graag van je
groetjes priscilla
Dag Allemaal,

WIE KAN ONS MET SPOED HELPEN AAN EEN WONINGRUIL IK HEB EEN 6 KAMER EENGEZINSWONING MET 2E TOILET OP DE EERSTE VERDIEPING EN VASTE TRAP NAAR ZOLDER, GROTE TUIN VOOR EN ACHTER 3 SLAAPKAMERS OP DE EERSTE VERDIEPING RUIME BADKAMER GROTE OVERLOOP OP ZOLDER NA DE OVERLOOP TWEE SLAAPKAMERS OP DE TWEEDE VERDIEPING

IK BEN MET SPOED OP ZOEK NAAR EEN WONING IN EINDHOVEN, OMGEVING MAAKT NIETS UIT ALS HET MAAR MINIMAAL EEN 4 KAMER WONING BETREFT EN EEN TUIN HEEFT WEL EEN EENGEZINSWONING GEEN FLAT OF ETAGE, OOK NIET IN DE EDISONBUURT VOOR DE REST WIL IK ALTIJD WEL OVERGAAN TOT BEZICHTIGING VAN DE WONING

BEDANKT VOOR UW INTERESSE

MVG,
NATHALIE EN GEZIN 21 JULI 2009
Re: spoed woningruil aalsmeer
21 juli 2009 21:43
Hallo,

Wij wonen in Amstelveen Westwijk. Steenworp van Aalsmeer vandaan.

wij (ik en mijn vrouw en 1 kind van 1,5 jaar) wonen in een maisonette woning op de 2e etage (met lift en huismeester) en het is hier rustig wonen.
We hebben een groot balkon terras en een berghok met wasmachine aansluiting.
Hier zijn scholen, winkelcentrum, gamma praxis kwantum op loopafstand.
Vriendelijke buren en gratis parkeren met voldoende parkeergelegenheid.
Huur is 530 incl. bij woongroep holland.
Het is een 3 kamer woning. Alles netjes geregeld hier.
Wij zoeken een grotere woning omdat we gezinsuitbreiding hebben.

Wat is jouw huur?

Ik hoor het wel.

0612270626



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 23/07/2009 21:26 door Lilian.
Re: Heeft u deze woning nog?
07 augustus 2009 13:49
heeft u deze wonig nog?
Re: spoed woningruil aalsmeer
10 augustus 2009 08:28
Hallo Sandra66138

Naar wat voor een woning zijn jullie op zoek
Wij hebben een 3 kamer woning met mega zolder in Amsterdam oud-zuid/de pijp
heeft u intresse laat het mij weten

06-12778753



Woont in Babberich (Gelderland) in een hat woning alles gelijk vloers ook ideaal voor oudere mensen met een grote woonkamer en een slaapkamer kleine tussen gang en een kleine badkamer cv aanwezig .
Grote tuin voor achter en opzij van het huis.
Kind vriendelijke buurt winkels aanwezig op loop af stand bus rijd elke uur !!!

Wil zelf graag in Hilversum Haarlem Naarden Bussum Blaricum wonen Heemstede Aalsmeer


Maten van mijn huis in babberich,


Open keuken breedte 2.11m lengte 2.94m

Grote woonkamer lengte 4.23m breedte 3.56m


En een slaapkamer breedte 3.12m lengte 3.55m

Kleine tussen gang naar de badkamer toe breedte 2.12m lengte 3.66m

Badkamer zelf is breedte 1.98m lengte 2.63m

afz patrick knulst
geachte

ik weet niet of de nood nog hoog is ik heb een woning in de horemeer. ik zou graag in aalsmeer oost willen wonen

heeft u intresse laat het me dan alsjeblieft weten
mvg florien
Hoi,

Ik woon in een benedenwoning met 2 slaapkamers, woonkamer, berging, douche, wc in Amstelveen.
Mijn woning is te klein. Ik zou heel graag in contact met je willen komen.
O, ja is het een huurwoning? Mijn huur is 437.68.
Ik hoor graag van je.

Groetjes,
Jace
goede dag ik heb intresse in uw woning wij wonen zelf in amstelveen en wonen in een flat een 3 kamer woning wij hebben hele makkelijke buren en de buurt is goed we hebben ook een berging en wonen op de eerste etage we hebben buren boven ons en beneden het is een 2 etage flat wij willen graag wegens 3e kind op komst naar een huis zoals u die heeff en ik heb ook mijn eigen zaak in aalsmeer als u meer vragen heeft hoor ik graag van u ik wacht op u reactie met vriendelijke groet wesley en gerrie de jong
Re: spoed woningruil aalsmeer
18 maart 2011 14:06
Bester Esther,
heb jij nog intresse in een eengezinswoning in Aalsmeer nieuwbouw??
Zo ja wil jij mij een mailtjes sturen.
mvg Rhoda
Re: spoed woningruil aalsmeer
18 maart 2011 18:14
Hoi Jace,
mag ik vragen waar uw woning bevindt?
Ik heb een eengezinswoning in de nieuwbouw Aalsmeer.
MVG Rhoda
Mn dochter heeft woning met 4 slaapkamers op Julianalaan in Aalsmeer.Heb je interesse bel me dan 0614626845.Vriendelijke groet Lida
Re: spoed woningruil aalsmeer
24 april 2011 16:20
ik heb interesse in julli woning
wij zijn spoed op zoek naar een woon ruimte in aalsmeer

met vriendelijke groet,

karin
Re: spoed woningruil aalsmeer
24 april 2011 20:05
Hoi Karin ik heb ook een woning in Aalsmeer.
Waar woont u? Heeft u interesse mail dan naar rhoda_65@hotmail.com
Auteur:

Onderwerp:


Bericht: