Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

woningruil met eensgezinswoning in tiel

Gepost door aicha 
woningruil met eensgezinswoning in tiel
11 november 2008 16:39
hallo ,wij hebben een groot eensgezinswoning met 3 slaapkamers ,1grote zolder met vaste trap ,grote achtertuin,grote aangebouwde keuken ,voortuintje,ruime woonkamer ,2 schuren ,lage huur ongeveer 320 euro ,kan huursubsidie ,vlakbij centrum en supermarkten,scholen in de buurt.vlakbij de snelweg aansluitend.
Hallo Aicha,

woon je vlakbij een NS.( trein-station)?
en hoe lang is het van Tiel naar Utrecht?

Mvg. Sal
Re: woningruil met eensgezinswoning in tiel
12 januari 2009 23:14
hallo sal .ik lees net pas je berichtje ,tiel is 35 minuten ong naar utrecht station is vlakbij gr aicha.
Beste mijnheer / mevrouw ,

Wij zagen uw woning aanbod , en reageren hierbij dat wij willen ruilen met een hoekwoning in Buren .

Voor verdere vragen mail of bel j.de.weijer@orange.nl 0622780137
Hallo Aicha,

Waar wil je verhuizen hier ook in tiel? Zoja,
wil je in de flat of ook in een eengezinswoning.
En nog een vraag waar woon je in tiel.
Laat me even weten.
Mvg,
hoi
waar wil je heen
Goedemiddag,

Ikwil heel graag woningruil doen met iemandin Tiel!
Waar wilje graag naartoe verhuizen???

graag hoor ik heel snel van je!

groetjes sabine
Beste Aicha,

Wil je nog steeds woningruil doen, of is dit al gebeurd??
Ik heb al eerder een bericht gegeven, maar niks meer van u vernomen.
Graag hoor ik toch spoedig van u, want ik ben zeer geinteresseerd.

met vriendelijke groeten,
sabine spier
Re: woningruil met eensgezinswoning in tiel
18 augustus 2010 19:41
Sabine,

Ben je nog op zoek naar iemand, zo ja: Dan hoor ik graag van je.

Mvg Franny
hallo ik heb een gezienswoning in den helder noord holand .mijn t.l is 0681737542 ik hoor graag van u.
groeten.
jamila
halo ik zou graag woning ruil willen doen in Tiel ik heb een woning in wadenooyen een 4 kamer 2 onder een kap ik zoek een gelijk waardige woning in Tiel ik zie graag u reactie te gemoet
BIBI
Re: woningruil met eensgezinswoning in tiel
11 december 2010 16:21
HALLO

IK WOON IN ASSEN HEEFT U INTRESSE ???
HALLO ik wel graag ruilen met u.ik woon in DENBOSCH 5 minuten loopafstand naar NS en 10 minuten loopafstand naar CENTRUM.ik heb een FLAT 3e etage 2 slaapkamer en eigen keuken eigen duche ruimte eigen toilet en een best wel een aardig woonruimte....ik wel graag hier blijven maar het probleem van mijn is dat ik 2 kinderen heb en zij kunnen er niet spelen omdat een FLAT is.......de HUUR van mijn FLAT is 378euro kale huur ...... voor meer INFO kunt u bellen dach en nacht naar het nummer:0643675472 B.V.D ALI
Re: woningruil met eensgezinswoning in tiel
14 december 2010 07:20
Dubbel geplaatst!



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 02/02/2011 18:36 door FrannyTiel.
Re: woningruil met eensgezinswoning in tiel
05 januari 2011 18:26
rj hensbergen Schreef:
-------------------------------------------------------
> halo ik zou graag woning ruil willen doen in Tiel
> ik heb een woning in wadenooyen een 4 kamer 2
> onder een kap ik zoek een gelijk waardige woning
> in Tiel ik zie graag u reactie te gemoet



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 02/02/2011 18:35 door FrannyTiel.
ik wel grag met u ruilen
hoi ik won en doetinchem wil je met mij ruile
Ik weet niet of het aanbod nog geldt maar:

wij zijn op zoek naar een eengezinswoning in Tiel. We wonen nu in een 3 kamer portiekflat van ca. 65 m2. De woonkamer is zeer ruim (voorheen 4 kamer flat). Gelegen aan de rand van de stad op loopafstand van basisschool en grote sportaccommodatie en plein met winkels voor dagelijkse boodschappen.

huur: € 417,-

Wij horen graag van u.
Re: woningruil met eensgezinswoning in tiel
12 juni 2011 14:08
Dag,

ik woon in Tiel
het is een hoekhuis met vaste trap
meer info mail lawlawa@live.nl
waar woon jij zelf?


groetjes,
hallo waar woon je in tiel als ik vragen mag ik woon zelf ook in tiel in de plataanstraat en wil ook graag weg maar ik il wel weten waar jullie wonen
hoi

graag wil ik weten of je nog opzoek ben en naar welke buurt je wil woon zelf in de plataanstraat

en heb een heel mooi huis voor en achter tuin is net af en heb een mooie witte hoekkeuken het is allemaal heel netjes dus heb je interesse mail me even terug
hoi

wij wonen in de plataanstraat en hebben een heel mooi huisje voor en achter tuin is net af en heb een hele mooie hoekkeuken het huis is netjes onderhouden je kom dus niet in een afbraak
het een heel nette huis dus als je interesse heb laat even weten waar wonen jullie

met vriendelijke groet
hoihoi

graag wil ik weten of je nog opzoek ben waar woon je precies wij wonen in de plataanstraat

we hebben een mooie huisje... achter en voortuin is net af boven is ook heel netjes het is netjes onderhouden heb ook een hele mooie hoekkeuken
dus ik hoor nog wel wat je wil
Hallo meneer/ mevrouw,

Naar aanleiding van uw advertentie wil ik u graag op een nieuw initiatief wijzen, namelijk De Ruilmakelaar.

De Ruilmakelaar is een gratis website voor koopwoningen en huurwoningen. Wij streven ernaar een toegankelijk platform te bieden waar huiseigenaren elkaar kunnen ontmoeten om tot een mogelijke woningruil te komen.

Omdat wij sinds 21 juni jl. online zijn staat onze database in de kinderschoenen. Graag zien wij uw ruiladvertentie tegemoet op www.deruilmakelaar.nl.

Met vriendelijke groet,

Jelmer Vet

De Ruilmakelaar
www.deruilmakelaar.nl
hoi waar zijn jullie naar opzoek met vriendelijke groet
Mijn vriendin ina verwoerd wil graag naar tiel . Woont bovwn alberthein in Geldermalsen 2 slaapkamers opberg ruimte wc douch en alles gelijk vloers zou u met haar willen ruilen haar telefoon nummer is 31612826653 neem alstublieft contact op als je wilt ruilen
Waar is het ongeveer
Wij wonen op de kogge in tiel net zo groot 709 huur willen weg uit deze wijk .
wij zouden graag woning ruil doen omdat we dichter bij school zouden willen wonen .
Het liefst in de Schepenbuurt of Westroyen ik woon in Tiel halfopen keuken 3 slaapkamers achtertuin met berging ,voortuin en
een aanbouw achter ( 2 bij 3 meter) die te gebruiken is voor verschillende doeleinden met wasmachine aansluitingen. De huur is 348€ pas nieuwe hekken gezet aan de voor en zijkanten.

Airco is aanwezig

Een net huis
Hallo meneer Ad,

Ik lees uw reactie hier voor woningruil.... Heeft u inmiddels al een ruil woning en zoniet waar woont u in Tiel. Wij wonen in Tiel Oost een blok achter de westroijen.... Wij zoeken ook een woning om te ruilen. Het huis dat wij bewonen heeft 3 slaapkamers, voor en achtertuin. Is netjes.

Wilt u een keer komen kijken dan bent u welkom en kunt u via email ons een berichtje sturen.

Vriendelijke groeten Evert
Goedemiddag,

Wij wonen in de drumpt in tiel, kindvriendelijke wijk nabij zwembad, scholen en winkels.

Eengezinswoning met voor en achtertuin, 1etage 3 slaapkamers en badkamer met bad en vaste trap naar zolder met grote zolderkamer met dakkapel.

We zijn opzoek naar een kleinere en goedkopere woning. Heeft u mogelijk interesse in woningruil?

Graag uw reactie,
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: