Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

woningruil Alphen aan den Rijn

Gepost door Koen 
Dag allemaal,

Wij wonen in het nieuwbouw appartement aan de Baronie in Alphen aan den Rijn. Het is een 3-kamer woning op de tweede verdieping en opgeleverd in medio 2014. Het heeft een grootte van 94 vierkante meter. Met een erg ruime badkamer, een berging in huis en een mooi balkon. De keuken was een open keuken, maar daar hebben wij een muurtje laten bouwen waardoor het nu gesloten is. Het muurtje is makkelijk te verwijderen, indien het niet gewenst is.

Wij willen graag ruilen naar een eengezinswoning in Alphen aan den Rijn met minimaal 4 kamers.

Ik hoor graag van jullie!
Ik woon inalphen aan den ijn in een appartement met drie slaapkamers, een ruime woonkamer, een aparte keuken en een ruime entree.Ik wil overschakelen naar een gezinswoning met vier slaapkamers en een tuin in alphen aan den rijn.
Ik woon in alphen aan den rijnin een appartement met drie slaapkamers, een ruime woonkamer, een aparte keuken en een ruime entree.Ik wil overschakelen naar een gezinswoning met vier slaapkamers en een tuin.
Beste Adverteerder,

Is Hoofddorp een optie? Ik heb een 3 kamerappartement op de eerste verdieping in Hoofddorp Overbos. Huur is € 534,--

Heeft u interesse?

Ik hoor graag van u.

Mvg,

Celia Jukhoo
Ayla
Re: woningruil Alphen aan den Rijn
11 februari 2021 11:02
Ik heb een appartementwoning in Alphen aan den Rijn met 3 slaapkamer een grote woonkamer en ook een aparte grote keueken en heb mooie uitzicht vanuit beide kanten. Ik wil graag ruilen met eensgezinswoning met 4 slaapkamers en een tuin. Ik zoek in heel Zuid-Holland.
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: